بازدید 38234
۸

ساعت رسمي كشور امشب تغيير مي‌كند

کد خبر: ۲۷۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۳ 20 September 2012
براساس قانون تغيير ساعت رسمي كشور مصوب 1386 مجلس شوراي اسلامي ساعت رسمي كشور در ساعت 24 سي‌ام شهريور يك ساعت به عقب برگردانده مي‌شود.

به گزارش ايلنا، بر اساس قانون تغيير ساعت رسمي كشور مصوب 1386 مجلس شوراي اسلامي ساعت رسمي كشور در ساعت 24 سي‌ام شهريور يك ساعت به عقب برگردانده مي‌شود.

رئيس جمهور، مهر سال 1386 قانون تغيير ساعت رسمي كشور را كه پس از تصويب در مجلس شوراي اسلامي به تائيد شوراي نگهبان رسيده بود، براي اجرا به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري ابلاغ كرد.

براساس ماده واحده اين قانون، ساعت رسمي كشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردين يك ساعت به جلو كشيده شده و در ساعت 24 روز سي‌ام شهريور به حال سابق برگردانده مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۸
این طرح واقعا خوبه
خدایشش دست همه اشان درد نکنه
خیلی در حفظ زمان و سحزخیزی موثره
خوب چه کاریه بزارین سر جاش باشه
آخ جون! فردا صبح یک ساعت بیشتر می خوابیم! :-)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
فردا جمعه است
تعطیله
تا ظهر میتونی بخوابی
تغییر ساعت از پایان تابستان نمی تواند کمکی به کاهش مصرف انرژی نماید.زیرا در پایان شهریور با ساعت تابستانی هنوز صبحها آنقدر دیر شروع نمی شود که نیازی به عقب کشیدن ساعتها باشد. در مقابل اینکار باعث می شود که بعد از ظهرها بجای ساعت 20/7 ساعت 02/6 هوا تاریک شود که منجر به ترافیک و مصرف بیشتر انرزی می گردد. بهتر است این تغییر همه ساله از اول آبان ماه صورت پذیرد.
پاسخ ها
یک کارمند از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
دوست عزیز ایران فقط تهران نیست! این روزها طلوع آفتاب در اهواز ساعت 7:02 و در ارومیه ساعت 7:16 است. ساعت شروع به کار بعضی از سازمان های دولتی هم 7 است. با طرح شما، در این شهرها بعد از طلوع آفتاب ساعت کاری شروع می شود!
آيا تا به حال كسي بيلاني از هزينه صرفه جويي شده از تغيير ساعت رسمي كشور كه در چند سال اجرا شده .داده .كه اينهمه مسر به اجراي آن هستند
فردا یه ساعت باید زودتر بیدار شویم .
چون تا ساعت 10 می خوابیدیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل