بازدید 2875

تکذیب خبر توقف ساخت مسکن ویژه تهران

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران با تأکید بر اینکه پروژه مسکن تهران متوقف نشده و با جدیت ادامه دارد، گفت: مجوزهای قانونی برای ساخت واحدهای مسکونی مهر شهر تهران از اوایل سال 91 گرفته شده بود و برای ساخت مسکن در سایر مناطق نیز مجوز دریافت شده است.
کد خبر: ۲۷۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰ 18 September 2012
تقی رضایی پس از انتشار خبری مبنی بر توقف پروژه مسکن تهران ضمن رد این موضوع با بیان اینکه این پروژه هم اکنون فعال است، اظهار داشت: از مجموع 4 هزار واحد در دست ساخت منطقه تهرانسر در 500 واحد ساخت فونداسیون به اتمام رسیده است.
 
به گزارش مهر، وی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی پروژه مسکن تهران با جدیت ادامه دارد ، افزود : موضوع این پروژه اوایل سال 91 در کمیسیون ماده 5 شهرداری مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت تا جایی که طراحی و نقشه های آن نیز به تأیید معاونت شهرسازی شهرداری تهران رسیده است و با تعامل این مجموعه به ویژه همراهی شهردار منطقه 21 کار ساخت شروع شد و هم اکنون نیز در مرحله صدور پروانه هستیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چگونه کار پیش از صدور پروانه آغاز شد، گفت: از آنجایی که نقشه ها به تأیید رسیده بود، با تعامل و همراهی شهرداری تهران کار را آغاز کردیم و هم اکنون نیز در حال دریافت پروانه هستیم.
 
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران تعداد متقاضیانی که تا پایان روز دوشنبه 27 شهریورماه، در پروژه مسکن شهر تهران ثبت نام کرده‌اند را 777 نفر اعلام و تصریح کرد: روند ثبت نام از متقاضیان با مراجعه به سامانه شده همچنان ادامه دارد.
 
رضایی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی در نقاط دیگری از شهر تهران نیز پیش بینی شده است، تصریح کرد: نه تنها برای زمین های منطقه تهرانسر بلکه برای سایر مناطق نیز موافقت کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران گرفته شده و به محض اینکه کار از مرحله ساخت فونداسیون گذشت اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام متقاضیان انجام می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر