بازدید 8563

اعلام زمان سفر احمدی‌نژاد به نیویورک

کد خبر: ۲۷۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶ 16 September 2012
مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور گفت: به احتمال زیاد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، رییس جمهور اسلامی کشورمان برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد 31 شهریور ماه عازم نیویورک خواهد شد.

به گزارش فارس محمد رضا فرقانی مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور با اشاره به سفر رییس جمهور اسلامی کشورمان به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سالانه ملل متحد گفت: به احتمال زیاد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته ، رییس جمهور اسلامی کشورمان برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در روز 31 شهریور ماه عازم نیویورک خواهند شد.

مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور با بیان اینکه شاید زمان حرکت به روز 30 شهریور یا 1 مهر تغییر کند اظهار داشت: هماهنگی های سفر در حال انجام است و هنوز برنامه ها نهایی نشده است.

فرقانی درباره بحث تحویل ویزای همراهان که در هر سال مشکلاتی را برای سفر آنها فراهم می کند، گفت: به طور حتم برای شخص رییس جمهور و شخصیت های دارای ویزای سیاسی هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود اما در خصوص ویزای همراهان قول تحویل ویزاها تا روز سه شنبه داده شده است.

بنابر این گزارش، محمود احمدی نژاد تاکنون هفت بار برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است و این بار نیز در آخرین سال دوران ریاست جمهوری به عنوان رییس جنبش عدم تعهد در این اجلاس شرکت خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر