بازدید 6311

تجمع دانشجویان تهرانی مقابل سفارت سوئیس

کد خبر: ۲۷۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲ 13 September 2012
دانشجویان ایرانی با صدور بیانیه‌ای ضمن دلگرمی به مسلمانان لیبی، مصر و یمن به تجمع اعتراض‌آمیز خود در مقابل سفارت سوئیس پایان دادند.

به گزارش فارس، تجمع دانشجویان ایرانی در مقابل سفارت سوئیس که حافظ منافع رژیم آمریکا در ایران است با صدور بیانیه‌ای رسماً به پایان رسید

بنا بر این گزارش، دانشجویان در پایان این مراسم با خواندن دعای فرج ضمن دلگرمی به مسلمانان لیبی، یمن و مصر خواستار انسجام بیشتر مسلمانان در مقابل هتاکی‌های پیاپی آمریکایی‌ها به مقدسات اسلامی شدند.

قبل از پایان مراسم نماینده بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی سخنانی از ملت‌های اسلامی خواستند سفارتخانه‌های آمریکا در کشورشان را در حالت تعلیق درآورند و هر گونه روابط تجاری و اقتصادی با این کشور را تا اطلاع ثانوی قطع کنند.

دانشجویان تجمع کننده در خیابان منتهی به سفارت سوئیس (حافظ منافع آمریکا) در تهران، بیانیه‌ای در ۹ بند قرائت کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

مردم جهان شاهدند در کشوری که ادعای آزادی و حقوق بشر آن گوش فلک را کر کرده است به بهانه ایجاد آزادی و صلح به نقاط مختلف دنیا لشکرکشی می‌شود و حقوق بشر بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان رعایت نمی‌شود.

همچنین مقدسات آنان به سخره گرفته و احساس و عواطف آنان جریحه دار می‌شود.

پس از چند سال می‌بینیم که استکبار خبیث پس از شکست فضاحت بار در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی در تلاشی عاجزانه و از سر درماندگی به ساخت فیلمی موهن در مورد بالا‌ترین و عزیز‌ترین مخلوقات اقدام کرده است.

دیگر دست کثیف مستکبران لایعقل بر همه مسلمانان رو شده و ما جنایت اخیر را جریان برنامه ریزی و هدایت شده لابی‌های صهیونیستی حاکم بر امریکا می‌دانیم لذا چند نکته را گوشزد می‌کنیم:

۱ ـ ما بجد یقین داریم که جبهه کفر و شرک به لحظات آخر جان کندن خود رسیده و ان شاءالله همه ما با ظهور منتقم آل محمد (ص) شاهد پاک شدن صحنه جهان از لوث بی‌دینی و تفکر مادی گرایانه خواهیم بود.

۲- طبق ماده ۷ منشور سازمان ملل متحد، کشوری که امنیت بین‌المللی را به خطر اندازد باید مؤاخذه شود و ما از سازمان‌های بین المللی و جهانی می‌خواهیم دولت آمریکا را بازخواست جدی کنند، وگرنه خودمان آن‌ها را تأدیب خواهیم کرد.

۳ - به آتش آوران جنگ‌های صلیبی هشدار می‌دهیم که ادیان توحیدی در کنار هم هستند، مسلمانان و مسیحیان برادر یکدیگر خواهند ماند و آنچه از لابی‌های فاسد صهیونیستی و حلقه‌های نفوذی آن‌ها در دولت‌های غربی بیرون آید به کمک خداوند با بصیرت، هشیاری و اتحاد دینداران جهان، خنثی خواهد شد.

۴ - این اقدامات باید مقدمه‌ای شود تا همه مسلمین جهان دشمنان اصلی خود را بشناسند، از دامن زدن به هر گونه اختلاف درونی که اتحاد مسلمین را اندکی سست می‌کند به شدت بپرهیزند و همگی با همه قوا در مقابل استکبار صف آرایی کنند.

۵ - آزادی بیان منصفانه شما این است که توهین به خداوند و پیامبران الهی را محترم و تحقیق درباره هولوکاست را ممنوع و جرم می‌دانید. اینجا باید گفت شما خود را مسخره کرده‌اید یا اذهان بیدار ملت‌ها را؟

۶ - بر همه مسلمین لازم است که زندگی پیامبر اعظم (ص) را که الگوی بی‌بدیل جهانیان است با حساسیت و دغدغه بیشتری به قاب هنر بکشند و شخصیت عظیم آن حضرت را از مظلومیت نجات دهند.

۷ - ما از عمل شجاعانه و انقلابی ملت‌های مسلمان لیبی و مصر قدردانی می‌کنیم، آن را مرحله‌ای جدید بیداری اسلامی می‌دانیم و به سران این کشور‌ها هشدار می‌دهیم یا خودتان را با حرکت ملت‌ها هماهنگ کنید یا ملت‌ها شما را کنار خواهند گذاشت.

۸ - مسلمانان جهان باید همه عوامل ساخت و نشر این فیلم را به شدت محاکمه کنند و سایت صهیونیستی یوتیوب را که با وقاحت کامل به پخش وسیع این فیلم اقدام کرده است و اکنون نیز از حذف آن خودداری می‌کند تحریم کنند.

۹ - تشکل‌های دانشجویی خواستار محاکمه مسئولان ساخت این فیلم در دادگاهی عادلانه هستند.








تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار