بازدید 11806

فیلم توهین آمیز علیه پیامبر توهین به همه ادیان الهی

کد خبر: ۲۷۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱ 13 September 2012
 نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن فیلم توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص)تاکید کرد : ساخت این فیلم توهین به همه ادیان الهی است.

به گزارش ایرنا، سیامک مره صدق با اشاره به اشتراکات بین ادیان توحیدی گفت : اشتراکات میان ادیان توحیدی به اندازه ای چشمگیر است که بدون شک توهین به یک دین اهانت و توهین به سایر ادیان است.

نماینده کلیمیان در مجلس نهم با اشاره به فیلم موهن ساخته شده در آمریکا علیه مسلمانان افزود : این فیلم باعث برانگیخته شدن احساسات مسلمانان و همچنین انزجار طرفداران دیگر ادیان از آمریکا شده است .

وی ادامه داد: تمامی ادیان الهی همانند یک دژ محکم در برابر نفوذ امپریالیسم و صهیونیسم ایستاده اند و هر گونه حرکت ضد دینی تهاجم به همه آنها است .

مره صدق این اقدام را ضد توحیدی ، ضد دینی و ضد انسانی دانست و افزود : امپریالیسم و صهیونیسم با این اقدام خود به تمامی ادیان بی حرمتی کرده اند .

نماینده اقلیت کلیمیان در مجلس نهم به جلسه فوق العاده امروز نمایندگان اقلیت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : در این جلسه اعلامیه ای مشترکی صادر شده که در آن این حرکت گستاخانه که احساسات دینی تمامی یکتاپرستان دنیا را جریحه دار کرده محکوم شده است .

وی ادامه داد : سازندگان این فیلم باید مورد تحریم یکتاپرستان دنیا قرار گیرند و هرگونه مراوده با آنها باید ممنوع شود .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل