بازدید 32466
گفته‌ها و نا‌گفته‌های روزنامه‌های صبح امروز

خشم یک دنیا از «معصوميت مسلمانان»

همه چیز از صحنه نخست فیلم «معصومیت مسلمانان» آغاز شد؛ فیلمی که حاصل کار یک کارگردان آمریکایی ـ اسراییلی به نام «سام باسیل» است، درست در‌‌ همان آغاز کار، زنی محجبه به تصویر کشیده می‌شود که پرسش بسیار زننده‌‌ای از پیامبر عظیم الشان اسلام می‌پرسد و همین کافی است که در سالگرد ۱۱ سپتامبر، وقتی آمریکا آماده برگزاری سالگرد این حادثه است، حادثه‌‌ای دیگر رخ دهد.
کد خبر: ۲۷۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱ 13 September 2012
امروز پنجشنبه، روزنامه‌ها پس از یک روز تعطیلی به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب شعیه، امام جعفر صادق (ع) با پوشش اخبار مربوط به خروش مسلمانان در مصر و لیبی و داستان‌های دنباله‌دار افزایش بهای ارز و شکست عجیب تیم ملی کشورمان برابر لبنان به روی دکه‌ها رفته بودند.

شکست در لبنان

پس از آن که ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک افتخار آفریدند و کمتر از یک هفته پس از راهیابی والیبالیست‌های خوب کشورمان به رقابت‌های لیگ جهانی فوتبالیست‌های تیم ملی کشورمان، نخستین شکست تاریخ خود را برابر تیم ملی لبنان متحمل شدند تا بار دیگر، روزنامه‌ها آنان را به باد انتقاد گرفته و از هزینه‌های میلیاردی صرف شده برای آنها انتقاد و آن‌ها را متهم به بی‌غیرتی کنند.

تصویر جواد نکونام که توسط عکاس مهر از بازی سه شنبه شکار شده بود و روایت کاملی از ناکامی تیم ملی کشورمان بود، عکس مشترک بسیاری از روزنامه‌های صبح امروز بود.

روزنامه خراسان در مطلبی با نام «آبروریزی فوتبال میلیاردی پس از غرورآفرینی المپیکی‌های بی‌ادعا» نوشت: «هانس کریستین‌ اندرسن، نویسنده دانمارکی در داستان لباس جدید امپراتور می‌نویسد: «امپراتور عریان است اما عده‌ای از لباس فرضی که خیاطان بر تن او کرده‌اند، تعریف و تمجید می‌کنند، چراکه خیاطان گفته‌اند فقط انسان‌های پاک می‌توانند این لباس را ببینند و‌‌ همان عده می‌ترسند اگر از این لباس نادیده انتقاد کنند متهم به ناپاک بودن می‌شوند. هیچ کس جرأت نمی‌کند فریاد برآورد که لباسی در کار نیست. همه می‌ترسند که مبادا خیاطان حقه‌باز، آن‌ها را به ناپاکی در اصل و نسب متهم کنند...».

این موضوع ارتباط روشنی با عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال دارد! مربیان، کار‌شناسان و مدیران فوتبالی کشورمان تا پیش از بازی با لبنان از این ‌که مبادا متهم به بی‌دانشی و علم‌گریزی شوند، تمام کارهای انجام شده توسط کی‌روش را می‌ستایند؛ غافل از این‌که تیم ملی، نکته‌ای برای تعریف ندارد. باخت تیم ملی به لبنان (تیمی درجه ۳ در فوتبال آسیا) قطعا هیچ توجیهی نمی‌تواند داشته باشد؛ حتی توجیهی مبنی بر این‌ که دروازه‌بان لبنان افسانه‌ای عمل کرد. یک‌ بار دیگر کار تیمی ملی برای صعود به جام‌جهانی به اما و اگر کشیده شد و حالا از ۳ بازی انجام شده و ۴ امتیاز کسب کرده باید منتظر لغزش سایر تیم‌ها باشیم؛ اما جالب این‌جاست؛ کی‌روش تمام بازی‌های ضعیف تیم ملی را درخور و قابل تحسین می‌خواند و گرفتن امتیاز با اشتباه مسلم داور در بازی با ازبکستان را به حساب خودش واریز می‌کند. آنچه مشخص است اگر اشتباه داوری نبود، امروز با جدولی روبه‌رو بودیم که در آن ایران با یک امتیاز در انتهای جدول و ازبکستان ۵ امتیازی در مکان دوم جدول قرار داشت».
 
مهلت یک هفته‌ای مجلس به دولت

نشست روز سه شنبه مجلس با حضور وزیر اقتصاد درباره بررسی وضعیت اقتصادی کشور و اوضاع نابسامان ارز نیز از مهمترین موضوعات روزنامه‌های صبح امروز بود. سخنان احمد توکلی درباره کاهش 50 درصدی ارزش پول ملی و مهلت یک هفته‌ای نمایندگان مجلس به دولت در خصوص مدیریت بازار ارز، از مهمترین این موضوعات بودند.

روزنامه قدس در مطلبی با نام «دلار سقوط می‌کند» می‌نویسد: «قیمت ارز طی یکی دو هفته گذشته، رکوردهایی به جا گذاشت که تا پیش از این هرگز در تاریخ اقتصاد ایران رخ نداده بود...؛ اینکه دلار از مرز ۲۶۰۰ تومان بگذرد و فاصله خود را به مرز شایعه ۳۰۰۰ تومانی نزدیک کند برای بسیاری باور نکردنی بود، اما این اتفاق افتاد تا اینکه عقبگرد آنی قیمت دلار، دلالان ارز را گیج کرد.

این در حالی است که مقام‌های اقتصادی و پولی و مالی، این بار تصمیمات خود برای مهار آشفته بازار ارز را رسانه‌ای نکردند و حتی این موضوع پشت درهای بسته در مجلس مورد بررسی قرار گرفت؛ در حقیقت سیاست خاموش دولت در کنار مجلس، این بار دلالان بازار ارز را به یک نوع انفعال کشاند؛ آن‌ها دیگر نمی‌توانستند تجزیه و تحلیل درستی از آینده دلار و قیمت آن داشته باشند و همین بی‌تصمیمی سبب شد قیمت دلار در جهت معکوس حرکت کند.

با این حال، گذشته از اینکه مسئولان تصمیمات خود را در این باره علنی نکرده‌اند، اما یک مقام آگاه از کلیات این تصمیمات پرده برداشته و تصریح کرده است، دولت این بار برنامه‌های جدیدی برای مهار و کنترل این بازار عملیاتی خواهد کرد، اما از جزییات آن خودداری کرده است».

این روزنامه در ادامه گزارش خود از کاهش جهانی دلار خبر می‌دهد و می‌نویسد: «در همین حال و قیمت دلار به ۲۴۳۰ تومان و سکه تمام به ۹۰۵ هزار تومان رسید.
قیمت نیم سکه هم از ۴۷۰ به ۴۵۰ هزار تومان و ربع سکه از ۲۳۷ به ۲۲۵ هزار تومان کاهش یافت.

از سوی دیگر، در حالی که دلالان از تصمیمات جدید دولت بی‌خبر مانده بودند، کاهش ناگهانی ارزش دلار در بازارهای جهانی نیز آن‌ها را بیشتر شوکه کرد. این شوک ناشی از خبر مؤسسه مودیز بود که نسبت به احتمال کاهش رتبه اعتباری آمریکا هشدار داده بود و
همین هشدار کافی بود ارزش دلار در برابر سایر ارز‌ها باز هم کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح طی چهار ماه گذشته رسید.

بر اساس این گزارش، شاخص ارزش دلار به ۷۹. ۷۹۴ کاهش یافته است. در همین حال مؤسسه مودیز اعلام کرد، چنانچه در بودجه سال آینده آمریکا سیاستی که به کاهش تدریجی بدهی‌های این کشور منجر نگردد، اتخاذ نشود، آمریکا احتمالا رتبه اعتباری ۳ آی خود را از دست خواهد داد. پس از این پیش‌بینی، شاخص دلار باز هم کاهش یافت و به ۷۹.‌۸۷ رسید.

در عین حال، برخی از مردم و فعالان بازار ارز نسبت به کاهش ذخایر ارز شایعاتی را مطرح کرده بودند که این موضوع با اظهارات سخنگوی اقتصادی دولت قویا رد شد، به گونه‌ای که وزیر اقتصاد تصریح کرده بود، ذخایر ارزی بانک مرکزی در حد بسیار خوبی است.

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه ذخایر بانک مرکزی در حد بسیار خوبی است و هیچ گاه  در تاریخ کشور ذخایر ایران در این حد نبوده است، گفت: اینکه مطرح شود به کالاهای اساسی ارز داده نمی‌شود،‌‌ همان عملیات روانی و سفته بازی است.

سید شمس‌الدین حسینی اظهار داشت: در روزهای گذشته، قدری عرضه بانک مرکزی و به دنبال نوسانهای ارزی، بخش خصوصی به بازار ارز کاهش پیدا کرده است، در عین حال برداشت ما این است که نه در حد کلان، احیانا در مورد ارزهای خرد که دست عده‌ای بوده، قیمت های کاذبی برای آن مطرح ‌شده که این‌‌ همان بحث اختلالی است که ما مطرح می‌کنیم».
 
روزنامه ملت ما هم دیگر روزنامه‌ای است که تحولات ارزی کشور را دستمایه گزارش خود قرار داده و در گزارش یک صفحه نخست خود در مطلبی با نام «بانک مرکزی به «تزریق» روی آورد» می‌نویسد: «رئیس ‌کل رسانه‌ای بانک مرکزی که علاقه زیادی نیز به حضور در رأس خبر‌ها دارد، اگرچه به تازگی در گفت‌وگو با خبرآنلاین اعلام کرده بود که میزان قابل توجهی ارز در خانه‌های مردم است، اما این‌گونه که فارس نیز در گزارشی نوشته است، یک مقام آگاه از تزریق به بازار در روزهای آتی خبر داده و با این حساب، راهکار قوه مجریه برای مهار این بحران ـ که انتقادات بعضا تند و بسیار کم‌سابقه نمایندگان مجلس و دوستان دیروز دولت را نیز موجب شده است ـ وارد کردن خون تازه به بازار ارز و طلا است.
 
این مقام آگاه گفته است: «طی روزهای آینده بانک مرکزی به شکلی اقدام به عرضه ارز در یکی از بازار‌ها کرده و تب بازار ارز فرو خواهد نشست».
وی درباره نحوه تزریق ارز و این‌که در کدام بازار‌ها عرضه خواهد شد، توضیحی نداد و افزایش نرخ ارز را ناشی از انتظارات تورمی دانست و تأکید کرد: این موضوع به هر نحو ممکن باید مدیریت شود. این مقام مسئول تصمیمات دولت برای مدیریت بازار ارز را محدود به تزریق ارز ندانست و گفت:
طی هفته آینده نیز دیگر تصمیمات دولت برای مدیریت بازار ارز به اجرا درخواهد آمد. وی درباره این تصمیمات و همچنین احتمال راه‌اندازی بورس ارز در هفته‌های آینده نیز توضیحی نداد. این مقام مسئول در عین حال از زیر سؤال بردن مسئولان بانک مرکزی و تخریب آنان در این شرایط انتقاد کرد و افزود: باید در تحلیل مشکلات جامع‌نگر بود و همه مشکلات را متوجه یک شخص یا نهاد خاص نکرد، بلکه مشکلات را باید در جمیع علل و عوامل آن تحلیل و ارزیابی کرد».
 
اعتراض‌ها به توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص)

یک روز پس از یازدهمین سالگرد حادثه یازده سپتامبر، بار دیگر ایالات متحده آمریکا در رأس اخبار قرار گرفت و این بار کشته شدن سفیر این کشور در لیبی، بهانه‌ای برای پرداختن به سیاست‌های این کشور درباره کشورهای مسلمان شد؛ ساخت فیلمی توهین‌آمیز به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) در ایالات متحده، موجب اعتراض‌های پر خروش مردم مسلمان در لیبی و مصر و این اعتراض‌ها در بنغازی لیبی منجر به کشته شدن سفیر ایالات متحده در این کشور شد.

در این باره، کیهان در مطلبی با نام «سفیر آمریکا در لیبی کشته شد» نوشت: «مردم لیبی، مصر و یمن در پاسخ به اهانت یک فیلم‌ساز آمریکایی به ساحت پیامبر اکرم (ص) به سفارت آمریکا حمله کردند. در بنغازی مردم خشمگین با به هلاکت رساندن سفیر و سه تفنگدار آمریکایی، واشنگتن را مجازات کردند.

به گزارش خبرگزاری‌ها، در پی اکران فیلمی در آمریکا که در آن به پیامبر اکرم (ص) توهین شده است، مردم مصر، لیبی و یمن به سفارتخانه و کنسولگری‌های آمریکا حمله کردند و با پایین کشیدن و آتش زدن پرچم آمریکا خشم خود را نشان دادند.

بنا بر این گزارش مسلمانان لیبیایی، مصری و یمنی با کشتن سفیر آمریکا و تفنگداران سفارت، واشنگتن را به خاطر اهانت به مقدسات اسلام و دخالت در امور کشورشان به شدت مجازات کردند.

شبکه تلویزیونی «المنار» لبنان به نقل از منابع رسانه‌ای از کشته شدن سفیر آمریکا و سه دیپلمات این کشور در حمله مسلحانه به کنسولگری آمریکا در بنغازی خبر داد.

شبکه خبری «المیادین» نیز اعلام کرد که در جریان حمله مسلحانه روز سه شنبه به کنسولگری آمریکا در بنغازی، سفیر این کشور، دو کماندوی آمریکایی و یک کارمند کنسولگری کشته شده‌اند.

خبرنگار الجزیره نیز به نقل از منابع سفارت آمریکا در طرابلس اعلام کرد که سفیر آمریکا روز سه شنبه به هنگام این حمله در کنسولگری بوده است. شمار آمریکایی‌های زخمی نیز چهارده نفر اعلام شد».
 
اما روزنامه اعتماد در گزارش یک خود نوشت: «همه چیز از صحنه اول فیلم «معصومیت مسلمانان» شروع شد؛ فیلمی که حاصل کار یک کارگردان آمریکایی ـ اسراییلی به نام سام باسیل است و درست در‌‌ همان ابتدای آن، زنی محجبه به تصویر کشیده می‌شود که سوال بسیار زننده‌ای از حضرت محمد می‌پرسد و همین کافی است که در سالگرد ۱۱ سپتامبر، وقتی آمریکا آماده برگزاری سالگرد این حادثه است، حادثه‌ای دیگر اتفاق بیفتد و آمریکا را به سوگ چهار نفر از شهروندانش بنشاند. اما این ‌بار نه در خاک آمریکا که در خاک کشورهای مختلف اسلامی بود که آتش خشم شعله گرفت. در مغرب، لیبی، مصر، تونس و... و این اولین‌ بار نیست که مسلمانان شاهد توهین به مقدساتشان هستند».

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: «وال‌استریت‌ژورنال می‌نویسد، سام باسیل نویسنده و کارگردان این فیلم، پس از این اتفاقات متواری شده و کسی از جایش خبر ندارد. او البته در گفت‌وگویی با این روزنامه، گفته فیلمش یک فیلم بلند سیاسی است، نه مذهبی و ضمن توهین دوباره، اسلام را «سرطان» دانسته است. به نوشته این روزنامه پنج میلیون دلار از سوی صد خیر یهودی برای تولید این فیلم دو ساعته که ظرف سه ماه در کالیفرنیا ساخته شده، جمع‌آوری شده ‌است. باسیل با آسوشیتدپرس هم گفت‌وگو کرده و با ابراز تأسف از مرگ کارکنان سفارت امریکا از اینکه از سفارتخانه‌ها خوب مراقبت نمی‌شود، انتقاد کرده ‌است.

این فیلم چند ماه پیش در بی‌تفاوتی کامل در سینمایی در لس‌آنجلس اکران شد و تبلیغ آن در ماه جولای در یوتیوب قرار گرفت تا اینکه چند روز پیش کاربران، ترجمه عربی این فیلم تبلیغاتی را روی تویی‌تر قرار دادند. موریس صادق که یک مسیحی مصری است، مترجم این فیلم است و آن را در سایت خود و همچنین در وب‌سایت شبکه‌های تلویزیونی مختلف تبلیغ کرده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان، کارگردان و مترجم هر دو گفته‌اند در فیلم قصد آن را داشته‌اند که نشان دهند، چگونه قبطی‌های مصر مورد سرکوب قرار می‌گیرند. رسانه‌های مصر اکنون چند روز است به این فیلم پرداخته و گوشه‌هایی از آن را نشان داده‌اند. این فیلم یادآور حوادث سال ۲۰۰۵ و انتشار کاریکاتور حضرت محمد (ص)در دانمارک است».
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۹
انتشار یافته: ۳۲
سلام
کسانی که هنوز آمریکا رو نشناخته اند ، بشناسند،کسانی که دم از حقوق بشر می زنند به راحتی به مقدسات دیگران جسارت و توهین می کند.
اسلام بهترین دینهاست.
پاسخ ها
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
امروز در جواب این بی حرمتی همه مسلمانان جهان باید آمریکا رو به لحاظ اقتصادی تحریم کنند. شرعاً امروز خردی و استفاده از کالای آمریکایی به جهت کمک به دشمنان اسلام حرام و یاری دشمن است.
کامران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
از غرب وحشی انتظاری جز این کارها نمیره
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
واقعاً نمیفهمم چرا بعضیا منفی میدن؟؟؟
بریده باد دستت ای ابی لهب و ای ابالهبان تارخ.
شما که در طول تاریخ پیامبرو اذیت کردید. رنجوندید و قدر این نعمت خدارو ندونستید
ننگ بر شما
پیامبر با شما کاری نداشت و شمارو به حال خود گذاشت. ما هم به تبعیت از او شما را به حال خود می گذاریم تا در این حماقت همچون چهارپایی در گل بمانیید
ننگ بر شماااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
از بزرگواری پیامبر بود که اونها رو به حال خودشون واگذاشت.
وظیفه ی ما اما، خرج کردن از بزرگواری ایشون نیست. ما وظیفه ی دیگری داریم... که حداقلش حضور همه جانبه و مقابله ی همه جانبه با چنین اقداماتی است. و تقویت جبهه ی جنگ نرم داخلی برای مقابله.
آمریکائی ها و اسرائیلی های هیچی ندار، فکر کردن مسلمون های دنیا هم مثل خودشون هستند اون ها مسلون بیرگ و ریشه میخوان یا مسلمون طالبانیسم. خدا لعنتشون کنه که به پیامبر (ص) که رحمت للعالمین هستند توهین میکنند.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
خودمون پول میریزیم تو جیب آمریکا تا بیاد هر کاری میخواد بکنه. بهترین جواب این اهانت تحریم اجناس آمریکاییه حتی گوگل و یاهو هم نباید رفت. باید یه فکر اساسی کرد.
تمام کسانی که دست اندر کار این پرده ی جاهل کارانه وناپسند بوده اند بدانند که با عقل معیوب وعصرجاهلیتی که دارند نمی توانند ذره ای از عزت وسربلندی دین مبین اسلام وشان ومقام معنوی و اسمانی پیامبر گرامی وعزیز ما را کم کنندبلکه بااین حماقت ها خودشان را به منجلاب نیستی و جهنم خزلان می کشانند
کسیکه به بهترین انسان روی زمین(ص) توهین می کند مشخص است موذی ترین موجود روی زمین است
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
من نمیدونم چرا آمریکا به خاطر دلایل واهی کشور های دگه رو تحریم میکنه ولی ما مسلمانان به خاطر دلیل به این مهمی و توهین به کسی که در قلب ما جا داره و اشاعه دهنده همه خوبیهاست جرات نمی کنیم آمریکا رو تحریم اقتصادی کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
اون هایی که منفی میدن مسلمان نیستند.مرگ بر دشمنان پیامبران الهی
خواهش می کنیم پول بیت المال را برای فوتبال هدر ندهید . مبلغ مورد نظر فقط به رشته هایی که امکان مدال آوری در المپیک دارند تزریق کنید.
کسانی که اینگونه فیلمها را می سازند به دنبال جدا نشان دادن مسملمانان از دیگر مردم هستند تا جنگی شبه صلیبی راه انداخته ودر پشت پرده ملتها را بیشتر و بیشتر غارت کنند.
رژیم صهیونیستی شیطان را درس می دهد .
امکان دارد با سوء استفاده از شرایط بحرانی
فعلی به سوریه و حتی ایران حمله هوایی کند
باید در مقابل موذیگری اسراییل و اربابش با تمام
قدرت آماده بود . هر چند حمله اسراییل یا هر
متجاوز دیگری به ایران پیش در آمد جنگی تمام
عیار در خاورمیانه و شاید جهان باشد .
کسی که به پیامبر خدا توهین کند انسان نیست از حیوان هم پست تر است. برای ما مسلمانان این افراد منفور شناخته شده بودند اما الان همه مردم این نامردان تاریخ را شناختند و به حقانیت اسلام پی خواهند برد. انشاءالله
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علی ذلک
همه ی این اعمال زشت و شنیع ناشی از ضعف وجهالت این افراد میباشدوراه به جایی نمیبرند.السلام علیک یا رسول الله
رییس جمهور امریکا گفته بود ما با اسلام جنگ نداریم اما با چنین اهانتی نشان داد که یک دروغگو است دشمنی انها اشکار است بر همگان
خود آمریکایی ها با حمله به قاره آمریکا و قتل وغارت سرخپوستای بیدفاع واسه خودشون زمین اختیار کردن/ همین کاری که الان اسرائیل داره میکنه.الان هم که میخوان همون بلا رو سر ملتای دیکه در بیارن میبینن که مسلمونای واقعی افشا گری میکنن. حقارت و پستی وعقدشون رو اینجوری نشون میدن.اهانت به مقدس ترین جانشین خدا.
سلام دوستان عزیز تابناکی
من لازم میدانم چند نکته مهم در خصوص این فیلم جهت اطلاع شما بگویم
1- فیلم کاملاً غیر حرفه ای و ضعیف اس بنابراین نمی تواند ساخته هالیوود یا سازندگان حرفه ای باشد
2- من با چند نفر از مردم در آمریکا صحبت کردم آنها حتی نام یکی از عوامل و بازیگران این فیلم را تاکنون نشنیده اند.
3- فیلم بسیار مشمئزکننده و شرم اور و از صحنه های سخیف و بسیار توهین آمیز مملو است و مشخص است که ان را در یک لابرتوار غیر حرفه ای تدوین کرده اند.
4- متاسفانه مسلمانان و مردم آمریکا هر دو قربانی این فیلم سخیفند و عده ای تندرو مثل کشیش جنز و لابیهای صهیونیست تنها کسانی هستند که این ویدئو کلیپ را می توان به آنها نسبت داد.
آزادی بیان خیلی خوبه ولی باید یه خط قرمزهایی براش تعریف کرد . فردی که میلیارها نفر در کره زمین میپرستنش و تمام موجودات به برکت وجود ایشان موجود شدند چگونه آماج تهاجم یک سری کوردل شده است؟ توهین به تمام ادیان محکوم است. لا اله الا الله محمد رسول الله
سلام.مدعیان دروغین وجیره خوار امریکا و اسرایل کثیف خانم عبادی چرا هیچ نمیگویی ?منفعتی براتنداره.مدافع دروغین حقوق بشر.این همه مسلمان هیچ حقوقی ندارن؟ وای بر این مدعیان حقوق بشر .
سلام و صلوات بر رسول مهربانی حضرت محمد (ص) این جسارتها و توهین های بی شرمانه به ساحت مقدس رسول خدا (ص) همانطور که در دانمارک نتیجه عکس داد باعث می شود انشاالله در اینده ای نزدیک نام محمد (ص) به پرشمارترین نام جهان تبدیل می شود .لعنت خدا بر کسانی که این فیلم ساختند .
خداراشکرکه دشمنان ماراازاحمقها قرارداد
آنها با این کار شخصیت سخیف وموهن خودرابه جهانیان نشان دادند
درابتدای دعوت پیامبر اسلام نیز ابوجهل ها وابو لهب هاکه درمقابل پیاهای حیات بخش قرآن که از لبان مبارک آن حضرت روح نواز انسانهای آزاده بودجوابی نداشتندبه نسبت دادن صفاتی که درخورخودشان بودبه پیامبر عزیزمی پرداختندبااین وجود پس از 1400سال نام آن عزیزجهان گسترشده است.الهم عجل لولیک الفرج
سلام مردم ایران زمین.محمد (ع) بهترین بنده الله تعالی می باشد مقامی که ایشان نزد الله دارند بایدار است
انتشار هر فیلم ضد اسلامی باعث موضع گیری شدید مسلمانان در برابر کشور منتشر کننده میشود .
سوال اینجاست که چه کسی این وسط از اتحاد مسلمانان بر علیه آمریکا و افزایش نفرت عمومی عمومی علیه دولت اوباما سود میبرد؟
جواب این سوال باید در انگیزه های کارگردان جستجو کرد .
این کارگردان مبالغ هنگفتی را از یهودیان اسراییل دریافت کرده است . پس حرکتی 100 % اسراییلی هست . این احتمال را می شود داد که اسراییلی های نزدیک به رقیب انتخاباتی اوباما چنین فیلمی را برای ضربه زدن به دولت اوباما ساخته باشند .
قابل توجه آندسته از کسانی که هنوز سنگ آمریکا و کشورهای غرب را به سینه زده و آنها را پرچم دار حقوق بشر می خوانند . جایی که به راحتی به مقدسات بزرگترین و به حق ترین مذهب مردم جهان توهین کرده و توهین های خود را به حق می خوانند .
به امید ظهور منجی بشریت
اللهم عجل لولیک الفرج .
برای من این موضوع جالب است که در سالگرد توطئه11 سپتامبر این چنین بی احترامی صورت میگیرد، کارشناسان سیاسی و فرهنگی ارزشمندی در این ضمینه داریم که نظرات خود را در این موضوع ارائه کنند ولی تحلیل بنده این است که کار ساخت این انیمیشن،تأتر یا هر چیز دیگر که اسم آن را بگذاریم، کار خود صهیونیست ها این دشمنان زیرک می باشد که دقیقاً 11 سپتامبر می باشد که با کشته شدن سفیر و چند نفر کاردار سفارت آمریکا در لیبی که اگر واقعاً کشته شده باشند باز نیز قرار است کشوری اسلامی به بهانه ای که احتمال زیاد این سناریوی کشته شدن نیز کار خودشان می باشد اشغال گردد و این تازه اول کار می باشد با تحریم نفتی ایران و به دست آوردن نفت غنی لیبی و احیاناً به همین بهانه چند کشور اسلامی دیگر، فشارهای زیادی بعد از اجلاسیه غیر متعهدها قرار است وارد گردد از طریق به غلیان در آوردن احساسات امت مسلمان اما مسئولان سیاسی نظام می بایست هوشیار باشند تا در زمین خودشان با آن ها بازی کنیم نه در زمین خودمان که دچار خسران می شویم.الهم عجل لولیک الفرج
خیلی ممنونم دوستان عزیز
به محکوم کردن هرچه بیشتر این حرکت ذلیلانه و رذیلانه ادامه بدهیم
هر چند اتشی که با این اقدام کثیف در دلمان شعله ور شده خاموش شدنی نخواهد بود
باید تمام تلاشمان را بکنیم تا این اتش دامن کثیف و خبیثشان را بگیرد
لبيك يا محمد رسول الله(صلي الله عليه و آله).
به كوري چشم دشمنان از اين به بعد به جاي نوشتن(ص) مي نويسيم (صلي الله عليه و آله)
اون افرادی که این فیلم توهین آمیزو ساختن از شیطان هم پست تر هستن و بیشتر هدفشون اختلاف ایجاد کردن بین مسلمان ها و غیر مسلمانهاست.و ایجاد جنگ و درگیریه که تا حالا تا حدودی متاسفانه موفق شدن.به نظر من حمله به سفارت امریکا در لیبی درست نبود و مسلمانهای تمام کشورها باید اعتراضات خودشونو بدون خشونت انجام بدن و باید سازندگان فیلمو به سزای اعمالشون رسوند و نه افرادی که هیچ نقشی نداشتن. با توجه به اینکه اونایی که فیلمو دیدن میگن که کیفیت فیلم خیلی پایین و احمقانه است فکر نمیکنم توسط هالیوود و با یه سرمایه زیادی ساخته شده باشه.در ضمن یادمون نره که فیلم "محمد رسول الله" هم توسط هالیوود ساخته شد و هنرپیشه های امریکایی توش بازی کردن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل