بازدید 1989

باید پیش از اینها مجمع کشتی برگزار می‌شد

کد خبر: ۲۷۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹ 09 September 2012
دبیر پیشین فدراسیون کشتی در خصوص تاخیر در برگزاری مجمع این فدراسیون و خطر تعلیق کشتی ایران از سوی فیلا گفت: مجمع عمومی باید پیش از اینها برگزار می‌شد تا فدراسیون کشتی گرفتار چنین حواشی و اتفاقاتی نمی‌شد.

سیدجواد رفوگر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: هر مجموعه و سازمانی، قوانین و مقررات خاص خود را دارد که باید برای ادامه همکاری و تعامل با این سیستم، قوانین مذکور به درستی اجرا شود. بدیهی است هرگونه سهل انگاری و بی توجهی به اجرای این قوانین تبعات خاصی را در پی دارد که می‌تواند عملکرد آن مجموعه را دچار اختلال و مشکل کند.

وی تصریح کرد: حدود هشت ماه از زمان سرپرستی حجت اله خطیب در فدراسیون کشتی می‌گذرد و این در حالی است که طبق قانون باید کمتر از 6 ماه مجمع برگزار و رئیس جدید معرفی شود اما هنوز نمی‌دانم به چه دلیل مجمع کشتی برگزار نشد و این مشکلات و مسایل حاشیه‌ای گریبان فدراسیون را گرفت.

رئیس انستیتو بین المللی کشتی ایران ادامه داد: هم اکنون تمامی بخش‌های فدراسیون با نوعی اما و اگر و بلاتکلیفی روبه‌رو هستند که مطمئنا همین موضوع اجازه نمی‌دهد تا همه چیز طبق روال طبیعی پیش برود. مطمئنا تدوین برنامه‌های کلان توسط رئیس فدراسیون کشتی نیاز به نوعی ثبات مدیریت و جایگاه دارد که متاسفانه هم اکنون با توجه به حکم سرپرستی خطیب نمی‌توان به تدوین برنامه‌های کلان کشتی نیز امیدوار بود.

رفوگر خاطر نشان کرد: تاکید من برای انتخاب هر چه سریع‌تر رئیس فدراسیون کشتی به آمدن یا رفتن شخص خاصی مربوط نمی‌شود، بلکه اصرار من بر برنامه ریزی‌های کلان تا المپیک بعدی است. مطمئنا اگر وضعیت به همین روال پیش رود همه چیز در هاله‌ای از ابهام خواهد بود و کارها به درستی انجام نمی‌شود. باید به این حقیقت اعتراف کرد که حتی سرپرست کنونی هم دلی قرص برای کار و برنامه ریزی‌های کلان ندارد و در بلاتکلیفی قرار گرفته است.

دبیر پیشین فدراسیون کشتی در خاتمه در رابطه با وضعیت کنونی این فدراسیون و تهدید فیلا به تعلیق اشاره کرد و گفت: از همان ابتدا نباید اجازه می‌دادیم فیلا یا IOC سرنوشت فدراسیون کشتی را تعیین می‌کردند. زمانی که می‌توانستیم به راحتی تاریخ برگزاری مجمع را تعیین و رئیس فدراسیون کشتی را انتخاب کنیم، چرا این کار را انجام ندادیم که هم اکنون با چنین بحث‌هایی روبه‌رو شویم؟! متاسفانه هیچگاه در تاریخ فدراسیون کشتی چنین تاخیری وجود نداشت و مجمع فدراسیون فقط در دوره قبلی و در زمان یزدانی خرم با تاخیر و اما و اگرهای بسیار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، "رافائل مارتینتی"، رئیس فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) به تازگی اعلام کرده اگر مجمع عمومی فدراسیون کشتی ایران برای انتخاب رئیس جدید و دائم این فدراسیون تا پایان سال 2012 میلادی برگزار نشود، کشتی ایران با تعلیق از تمامی اقدامات بین المللی روبه‌رو خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار