بازدید 3577

غفلت كنيم، ضربه خواهيم خورد

کد خبر: ۲۷۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۷ 08 September 2012
سرمربي تيم ملي واليبال ايران انتظار چنين بردي مقابل ژاپن را نداشت و حالا اميدوار است با حمايت پرشور تماشاگران در ديدار دوم در كنار آنها جشن صعود به ليگ جهاني را برگزار كند.

خوليو ولاسكو در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب كه ديدار دوم برابر ژاپن كمي دشوار و حساس تر است، اظهار كرد: هميشه مسابقه نخست براي تيم‌ها اهميت دارد. روز گذشته نيز با تمام بازيكنان صحبت كرده بودم كه تحت تاثير اين اهميت قرار نگيرند و بدون استرس وارد زمين شوند . مطمئن باشيد اگر بازيكنان تفكر نامناسبي پيدا مي‌كردند، چنين عملكردي را به نمايش نمي‌گذاشتند. هميشه با تيم هم فكري داريم تا به دنبال نمايش زيبا باشيم، چرا كه معتقدم نمايش زيبا در ابتدا حريف را از پا مي‌اندازد و سپس ما را پيروز مي‌كند.

سرمربي تيم ملي واليبال در ادامه به عملكرد بازيكنانش در نخستين ديدار برابر ژاپن، تصريح كرد: ژاپن حريف دست و پا بسته اي نيست. همان طور كه در نشست خبري گفتم انتظار چنين بردي نداشتم، اما اميدوار بودم. بازيكنان در نخستين ديدار برابر ژاپن انديشه خوبي داشته و از همان ابتدا حريف را كنترل كردند. خوشبختانه در دو ست اول خيلي خوب بوديم، اما در ست سوم اشتباه‌هايي داشتيم كه خوشحالم به تيم ضربه نزد. اين ست مواردي را به ما نشان داد كه بايد در ديدار دوم آنها را رعايت كنيم. خوشحالم كه اين پيروزي تيم را به جايي رسانده كه تنها يك گام تا ليگ جهاني فاصله دارد.

ولاسكو به حضور پرشور تماشاگران اشاره كرد و گفت: وقتي وارد سالن شديم و اين تماشاگران را ديديم انگيزه تيم بالا رفت. در طرف مقابل فشار زيادي بر حريف وارد شد. حمايت تماشاگران از چند طرف به ما كمك كرد و خوشحالم كه آنها را دست پر به خانه‌هايشان روانه كرديم. اميدوارم اين حمايت در ديدار دوم نيز براي تيم ملي واليبال تكرار شود تا با شكست دوباره ژاپن همه با هم جشن صعود به ليگ جهاني را برگزار كنيم.

سرمربي تيم ملي واليبال ايران درباره ديدار دوم، تصريح كرد: بازي حساسي داريم. اين كه پيروزي در يك ست براي ما كافي است نبايد بر عملكردمان تاثير بگذارد. غفلت كنيم به احتمال زياد ضربه خواهيم خورد. بايد با تفكر وارد زمين شويم و اشتباه‌هايي ست سوم بازي نخست را تكرار نكنيم. همانند هميشه به دنبال نمايشي زيبا هستيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار