بازدید 2281

پرسپوليس در جودو تيم‌داري مي‌كند

کد خبر: ۲۷۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰ 08 September 2012
مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد دارند تا در فصل جديد ليگ برتر جودوي ايران تيم‌داري كنند.

به گزارش ايسنا، بعد از بازي‌هاي المپيك 2012 لندن و درخشش ورزشكاران ايراني كه در رشته‌هاي غير فوتبالي بود، مسئولان باشگاه پرسپوليس به سرمايه‌گذاري‌ در اين رشته‌ها رغبت نشان داده و در اولين قدم بهداد سليمي و احسان حدادي را مورد حمايت مالي قرار داده و به عنوان ورزشكاران خود جذب كردند تا ورود به رشته‌هاي غير فوتبالي را آغاز كنند.

مسئولان اين باشگاه در تازه‌ترين تصميم خود قصد دارند در ليگ برتر جودو هم تيم‌داري كنند به همين منظور محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس با محمدرضا رودكي كاپيتان تيم ملي جودوي ايران و جودوكاري كه مدال‌هاي متعدد آسيايي را كسب كرده صحبت‌هاي اوليه را انجام داده است.

نكته جالب وارد شدن باشگاه پرسپوليس به تيم‌داري در جودو اين است كه محمدرضا رودكي فصل گذشته در قالب تيم استقلال در ليگ برتر جودوي ايران حاضر بود كه البته در هفته آخر ليگ جنجال‌هاي زيادي بر سر داوري و عدم حمايت مسئولان استقلال از محمدرضا رودكي و حتي صحبت‌هايي مبني بر كسر قرارداد اين جودوكار ملي‌پوش ايران مطرح شد. حال بايد ديد كه در فصل جديد ليگ برتر جودو، رودكي استقلالي مي‌ماند يا به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه خواهد شد.

محمدرضا رودكي كاپيتان تيم ملي جودوي ايران همه چيز در مورد پيوستنش به باشگاه پرسپوليس در فصل آتي را به روزهاي آينده موكول كرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر