بازدید 2628
کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان - تایلند

احسان‌پور و میرزایی فینالیست شدند

کد خبر: ۲۷۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵ 08 September 2012
کشتی‌گیر کشورمان در 4 وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز در پاتای تایلند آغاز شد که 2 کشتی‌گیر کشورمان در 4 وزن نخست به دیدار ‌نهایی این مسابقات راه یافتند.

در 50 کیلو علیرضا حاتمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در 2 تایم و با نتیجه 9 بر 2 با پیروزی مقابل آدرین کوردووا از آمریکا به یک‌چهارم نهایی رسید. نماینده کشورمان در این مرحله نیز در 3 تایم و با نتایج (4 بر 2)، (3 بر 3) و (5 بر یک) مقابل ارهان از رومانی به برتری دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد.

حاتمی در این مرحله در 2 تایم و با نتایج (یک بر 2) و (صفر بر 2) مغلوب کشتی‌گیر روس شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد. در این وزن 21 کشتی‌گیر حضور دارند. حاتمی شانس کسب مدال برنز را دارد.

بهنام احسان‌پور در 60 کیلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (3 بر 2) و (2 بر صفر) مقابل آشیروف از قزاقستان به پیروزی رسید.

وی در دور سوم هم در 2 تایم و با ضربه فنی از سد کشتی‌گیر ترکیه‌ای گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. احسان‌پور در این مرحله نیز با پیروزی مقابل نماینده مولداوی به نیمه‌نهایی راه یافت.

نماینده کشورمان در نیمه‌نهایی در 2 تایم و با نتایج (4 بر صفر) و (3 بر صفر) از سد کشتی‌گیر آذربایجانی گذشت و فینالیست شد. احسان‌پور برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی‌گیری از روسیه خواهد رفت. در این وزن 35 کشتی‌گیر روی باسکول رفتند.

در 74 کیلو که 36 کشتی‌گیر حضور دارند محسن عباسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 3 تایم و با نتایج (4 بر صفر) (صفر بر 2) و (یک بر 6) مغلوب الجان یوسوب‌زادا از آذربایجان شد که با شکست حریفش در نیمه‌نهایی، عباسی حذف شد.

مهران میرزایی در 96 کیلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (4 بر صفر) و (3 بر صفر) کولیف از بلغارستان را شکست داد و به یک‌چهارم نهایی راه یافت.

نماینده کشورمان در دور سوم نیز در 2 تایم و با نتایج (3 بر صفر) و (2 بر صفر) از سد کشتی‌گیر سوئیسی گذشت و به نیمه‌نهایی رسید. میرزایی برای حضور در فینال کشتی‌گیر ترک را در 2 تایم و با نتایج (4 بر صفر) و (3 بر صفر) شکست داد و فینالیست شد.

وی برای کسب مدال طلا با نماینده آذربایجان دیدار می‌کند. در این وزن 22 کشتی‌گیر حضور دارند.

رقابت‌های 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان هم از ساعت 10:30 فردا یکشنبه در شهر پاتایای تایلند آغاز می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار