بازدید 2702
نایب رئیس کمسیون صنایع مجلس:

واردات خودروهای بزک کرده چینی اشتباه است

کد خبر: ۲۷۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴ 08 September 2012
ماشین چینی بزک کرده با ظاهری زیبا و و کیفیتی بسیار پایین تر از ماشین های داخلی ، وارد کشور می شود و این کار بسیار نادرست است

به گزارش مجلس نیوز، عزیز اکبریان عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدات داخلی صنعت اتومبیل  ویژگی های مطلوب را ندارد ما از نظر کیفیت نتوانسته ایم به  استانداردهای بین المللی مد نظر برسیم .

نایب رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس با واردات ماشین های چینی به شدت مخالف است ؛ این ماشین ها با برندهای خود با اینکه ارزان قیمت هستند اما بزک کرده اند و با اینکه ظاهری خوب دارند ، اما به شدت آسیب پذیرند و زود لطمه می بینند ؛ متاسفانه  این ماشین ها بر خریدار تحمیل می شود.

وی تصریح کرد: اگر ما استاندارد های لازم و کیفیت خوب  را ارائه کنیم ،قطعا مردم ترجیح خواهند داد از برندهای داخلی استفاده کنند .

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ماشین چینی بزک کرده با ظاهری زیبا و و کیفیتی بسیار پایین تر از ماشین های داخلی ، وارد کشور می شود و این کار بسیار نادرست است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به افزایش قیمت ارز که بحثی مرتبط با خودرو داخلی است،  سازمان حمایت باید آن را بررسی کرده  و قیمتی را تعیین کند که کارخانه های خودرو ساز متضرر نشوند و مردم نیز ضرر نکنند ، ولی از همه چیز مهمتر بالا بودن کیفیت خودرو ها است که اگر بتوان کیفیت خودروی داخلی را بالا برد ، قابل رقابت با خودرو های خارجی خواهد شد.

اکبریان در خاتمه گفت: قانون حمایت از ارتقای کیفیت خودرو  اگر توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت اجرایی شود و خودرو سارزان نیز به آن عمل کنند ، مشکلات زیادی در صنعت خودرو سازی کشور حل خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان