بازدید 1493
خجسته:

ملت ایران در ۱۷ شهریور نهال انقلاب ۵۷را کاشتند

کد خبر: ۲۷۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴ 07 September 2012
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: ملت ایران در ۱۷ شهریور ۵۷ نهال انقلاب را کاشتند.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خانه ملت، ۱۷ شهریور سال ۵۷ را یکی از روزهای مهم و تاریخی ایران خواند و گفت: این روز مردم ایران در میدان ژاله با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و نشان دادند که بر پای هدف خود از توپ و تانک و گلوله هراسی ندارند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ملت ایران در ۱۷ شهریور ۵۷ نهال انقلاب را کاشتند، ‌افزود: ‌امروز ما شاهد آن هستیم که بیداری اسلامی منطقه و تحول بنیادین در جهان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و ۱۷ شهریورهاست.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، برگزاری پرشکوه اجلاس عدم تعهد تهران را نشانه‌ای از اقتدار امروز ایران خواند و تصریح کرد:‌ در شانزدهمین دوره اجلاس نم خون شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به بار نشست و زمینه‌سازی ذلت و خواری استکبار و محو رژیم صهیونیستی کلید خورد.

خجسته نگرانی و تزلزل امروز غرب را نتیجه خون شهدا خواند و تاکید کرد: ردپای ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس برای هر قطره خونی که به ناحق از جوانان ایران بر زمین می‌‌چکد دیده می‌شود.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس،‌ اقتدار روزافزون ایران را متناسب با نابودی و تضعیف غرب خواند و یادآور شد: همانطور که پس از انقلاب اسلامی اثری از قدرت شرق معلوم نیست در آینده‌ای نزدیک محو تفکر سلطه‌گرانه و سرمایه‌داری غرب را هم خواهیم دید.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، دست آمریکا و رژیم صهیونیستی را در واقعه ۱۷ شهریور ۵۷، طبس،‌ جنگ تحمیلی مشهود دانست و گفت: امروز هم نقش غرب  در تحریک منافقین و خودفروختگان برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران قابل مشاهده است.

اقدام فاجعه آمیز رژیم منحوس شاهنشاهی در جمعه خونین ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ میدان ژاله (شهدا) تهران نقطه عطفی در گسترش مخالفت‌های عمومی با حکومت پهلوی بود که در تقویم تاریخ ایران به نام روز شهدا و جمعه سیاه نامگذاری شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها