بازدید 22062

شرایط و نحوه پیش ثبت نام عتبات عالیات

کد خبر: ۲۷۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰ 05 September 2012
مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات از تاریخ ۱۸ شهریور تا ۳۱ شهریور می توانند با مراجعه به آدرسhttp://atabat.haj.ir پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.
 
بنیامین شکوه‌فر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شروع پیش ثبت نام عتبات عالیات از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 18شهریور ماه تا ساعت 24 روز جمعه 31 شهریور خواهد بود.

وی گفت: اول مهرماه مشخصات ثبت شده متقاضیان با پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف خواهند شد.

شکوه‌فر ادامه داد: بعد از اینکه مطابقت مشخصات ثبت‌نام شدگان صورت گرفت قرعه کشی انجام  می شود و نتایج آن روز دوشنبه 3مهر ماه روی سایت پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرسhttp://atabat.haj.ir قرار خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در ادامه با اشاره به اینکه متقاضیان می توانند به 2روش نسبت به پیش ثبت نام عتبات عالیات اقدام کنند تصریح کرد: روش اول پیش ثبت نام گروهی از 1 تا 7 نفره و روش دوم پیش ثبت نام گروهی تا سقف 35 نفر است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ اعزام‌ها از 27 مهر تا 29 آذر ماه سال جاری صورت می‌گیرد تاکید کرد: از نظر سازمان حج و زیارت فقط کاروان‌های مجاز اعلام شده در سامانه ثبت نام عتبات عالیان مورد تأیید این سازمان است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر