بازدید 5243
نماينده مردم شهرستان قائنات و زيركوه:

زمين‌لرزه زهان تلفات جاني نداشت

کد خبر: ۲۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴ 02 September 2012
نماينده مردم شهرستان قائنات و زيركوه با اشاره به وقوع زمين‌لرزه صبح امروز در منطقه زهان واقع در شهرستان نوپاي زيركوه گفت: اين زمين لرزه تلفات جاني نداشت، ضمن آنكه هشداري بود براي شهرستان‌هاي جديد التأسيس كه از امكانات و دستگاه‌هاي مديريتي لازم برخوردار نيستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد هروي نماينده مردم قائنات و زيركوه در مجلس شوراي اسلامي ، با اشاره به وقوع زلزله‌اي با قدرت 5.2 دهم ريشتري در زهان خراسان جنوبي كه در ساعت 5:20 امروز، يك‌شنبه (13 شهريور ماه) رخ داد، گفت: طي مكاتباتي كه با فرماندار زيركوه انجام شد زمين‌لرزه صبح امروز در منطقه زهان كه بخشي از شهرستان زيركوه در خراسان جنوبي است تلفات جاني نداشته است.

وي در ادامه افزود: متأسفانه شهرستان جديدالتأسيس زيركوه كه در هفته گذشته وارد تقسيمات سياسي شده از امكانات و دستگاه‌هاي مديريتي متناسب با يك شهرستان برخوردار نيست و متولي ستاد مديريت بحران آنچنان كه بايسته و شايسته بوده به اين شهرستان رسيدگي نكرده است لذا ما شاهد استقرار ادارات ستاد مديريت بحران در اين شهرستان نوپا نيستيم.

نماينده مردم قائنات و زيركوه با بيان اينكه اين حادثه زنگ خطري براي شهرستان‌هاي نوپا است، گفت: اين حادثه حداقل به ما نشان داد كه بايد نسبت به شهرستان‌هاي نوپايي مثل شهرستان زيركوه و بخشي از آن به نام زهان كه زلزله درآن رخ داده است دقت و توجه كافي داشت و ادارات و مراكز موردنياز هرچه سريعتر راه‌اندازي شود چرا كه با نبود ادارات و دستگاه‌هاي مربوطه رسيدگي لازم صورت نخواهد گرفت.

وي تصريح كرد: مهمترين درخواستي كه از وزارت كشور دارم اين است كه در اين مقطع زماني دستگاه‌هاي مديريت ستاد بحران كشور در اين شهرستان مسقر شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار