بازدید 4045
فلاحی بابا جان با اشاره به آغاز شروع فصل سرما:

سرما، مناطق زلزله زده را می لرزاند

کد خبر: ۲۶۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲ 02 September 2012
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه فصل سرما دراین مناطق آغاز شده است ، گفت: همچنان مردم زلزله زده در چادر‌ها ساکن هستند و این در حالی است که، بنیاد مسکن هنوزنتوانسته برای رفاه و آسایش مردم این مناطق اقدام چشم‌گیری انجام دهد.

عباس فلاحی بابا جان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری خانه ملت،با بیان این‌که بی خانمانی مردم بی ادعای زلزله زده اهر و هریس هیچ توجیه منطقی ندارد گفت: به فصل سرما نزدیک‌تر می‌شویم ولی متاسفانه بنیاد مسکن  تاکنون اقدامات مناسبی در راستای توسعه عمرانی این مناطق اتخاذ نکرده است.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واگذاری مسئولیت بازسازی مناطق زلزله زده شهر، روستا و مکانی برای نگه داری احشام به بنیاد مسکن وظیفه ی این بنیاد را سنگین کرده و سرعت کار را نیز کاهش داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به  تخریب ۱۰۲ روستای این منطقه بر اثر زلزله گفت: وضعیت این مناطق به گونه ای بحرانی شده است که مکانی برای اسکان مردم و احشام وجود ندارد و افراد با کمبود هر گونه وسایل گرمایشی در سرما به سر می‌برند.

فلاحی باباجان افزود: در مناطق شهری آسیب دیده بر اثر زلزله در استان آذربایجان شرقی هیچ گونه ساخت و سازی برای اسکان افراد و یا اعطای وام  در جهت رفاه حال زلزله زدگان صورت نگرفته درحالی که وضع مردم روزبه روز بحرانی تر می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مسئولان نظام مهندسی ازمناطق آسیب دیده اهر و هریس بازدید کردند گفت: متولیان استانی برای اعطای وام، ارزیابی‌های انجام شده راتایید نکرده وخواستار بازدید مجدد شدند.

نماینده اهروهریس در مجلس با بیان اینکه اگر قرار باشد روند ارزیابی ها دوباره‌کاری شود، افزود: بدیهی است که زیان آن دامن‌ افراد آسیب دیده را خواهد گرفت چراکه فصل سرما رسیده است وزمان اختلاف نظر برای چنین بحرانی وجود نخواهد داشت.   

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که مشکلات مردم آسیب دیده آذربایجان شرقی با قول‌های بی عمل بنیاد مسکن حل شدنی نیست گفت: رفاه مردم در گرو بازسازی خانه های تخریب شده و اسکان دائمی آن‌ها است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل