بازدید 2808
محمدنبي حبيبي:

مديريت اجلاس «نم» قابل توجه بود

کد خبر: ۲۶۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶ 01 September 2012
دبيركل حزب موتلفه اسلامي با بيان اين‌كه «مساله فلسطين نه تنها يك مساله منطقه‌اي بلكه بين‌المللي است» گفت: جز با اتحاد جهان اسلام و تقابل جدي‌تر با اسرائيل، مساله فلسطين قابل حل نيست.

محمدنبي حبيبي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين‌كه «كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد ظرفيت قابل توجهي را تشكيل مي‌دهند» اظهار كرد: برگزاري اجلاس كشورهاي عدم تعهد در هر كشوري، در معادلات سياسي بين‌المللي آن كشور اثرگذار خواهد بود پس بايد از ظرفيت برگزاري اين اجلاس در تهران بهره‌برداري لازم را داشته باشيم.

وي با بيان اين‌كه «برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران اثر بين‌المللي و منطقه‌اي دارد» توضيح داد: در مطالبي كه در افتتاحيه اجلاس توسط مقام معظم رهبري ارائه شد، ويژگي‌هايي نسبت به مطالب سخنرانان ديگر اجلاس وجود داشت و آن، پيشنهادات ايشان مبني بر تغيير ساختار در سازمان ملل متحد و تاكيد بسيار ويژه بر مسائل منطقه‌اي بويژه مسائل فلسطين در ضرورت برهم زدن معادلانه غيرعادلانه بود كه تا به حال قدرت‌ها حتي بر سازمان‌ ملل متحد تحميل كرده‌اند.

حبيبي اصل برگزاري اجلاس عدم تعهد را يك امتياز مهم براي كشور برگزاركننده يعني ايران دانست و تصريح كرد: به لطف خدا اجلاس عدم تعهد به شكل شايسته‌اي برگزار شد و مديريت اعمال شده بر شكل و محتواي اجلاس، مديريت قابل توجهي بوده است.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به تاكيد ويژه مقام معظم رهبري بر مساله فلسطين، تصريح كرد: مساله فلسطين فقط منطقه‌اي نيست بلكه مساله بين‌المللي است كه جز با اتحاد جهان اسلام و تقابل جدي‌تر با اسرائيل قابل حل نيست و آنها كه تصور مي‌كنند اسرائيل با مذاكره از خوي تجاوزگري خود دست برمي‌دارد، اشتباه مي‌كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان