بازدید 6051

دیدار رییس جمهور پاکستان با رهبر انقلاب

آصف زرداري روابط دو ملت را روابطي عميق و خويشاوندي خواند و با اشاره به تلاش اسلام آباد براي گسترش روابط گفت: ايده هاي حكيمانه شما درباره وحدت و ايستادگي كاملاً مورد قبول ماست.
کد خبر: ۲۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۹ 31 August 2012
رهبر انقلاب اسلامي همچنين در ديدار رئيس جمهور پاكستان، تروريسم را موجود مزاحم تحميل شده از جانب غرب به ملتهاي منطقه دانستند و خاطرنشان كردند: امريكا و قدرتهاي غربي هرجا پا بگذارند شر و فساد و ناامني به همراه مي آورند.



به گزارش «تابناک» ايشان،‌همگرايي كشورهاي اسلامي و استفاده از ظرفيت جنبش عدم تعهد را، براي مقابله با تروريزم ضروري خواندند و افزودند: بايد همه در مقابل زورگويي ها و تحميلات قدرتهاي بزرگ احساس مسئوليت كنيم و در مقابل آن بايستيم.



حضرت آيت الله خامنه اي با يادآوري احساس و نگاه مثبت ايرانيان به ملت مسلمان، مؤمن، صميمي و با فرهنگ پاكستان افزودند: اميدواريم با ياري خداوند مشكلات تحميل شده به پاكستان پايان يابد.



آقاي آصف زرداري نيز، روابط دو ملت را روابطي عميق و خويشاوندي خواند و با اشاره به تلاش اسلام آباد براي گسترش روابط گفت: ايده هاي حكيمانه شما درباره وحدت و ايستادگي كاملاً مورد قبول ماست.



رئيس جمهور پاكستان با قدرداني از برگزاري خوب و موفق اجلاس سران افزود: اين اجلاس به جهانيان نشان مي دهد كه مشكلات خود را بايد چگونه حل كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها