بازدید 2162

الجزایر بر توسعه اقتصادی تاکید دارد

کد خبر: ۲۶۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲ 31 August 2012
معاون رئیس جمهور الجزایر گفت: کشور الجزایر بر توسعه اقتصادی تاکید دارد و در صدد دستیابی به آزادی و همبستگی میان ملت ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران آرک نمدی سامبو، معاون رئیس جمهور الجزایر در نشست اجلاس سران عدم تعهد با اشاره به بحران های پیشرو در خاورمیانه اظهار داشت: در حال حاضر خاورمیانه با بحران ها و مشکلات وخیمی مواجه شده است و کشورهای عضو عدم تعهد باید به دنبال ایجاد راهکارها و پیشنهادات قاطعی در برخورد عوامل به وجودآورنده این تنش ها باشد.
 
وی با بیان اینکه همزیستی مسالمت آمیز میان ملت ها در اسلام حائز اهمیت است، تصریح کرد: غرب و رژیم صهیونیستی همواره مدعی ایجاد روابط مسالمت آمیز میان کشورها هستند در حالیکه با بهره برداری از امکانات خود فقط به دنبال تضعیف و به سلطه درآوردن کشورها هستند.
 
این مقام ارشد الجزایر با اشاره به حمایت الجزایر از ملت سوریه عنوان کرد: تاکنون کشور ما به دنبال حمایت از مشکلات و بحران های حاکم در دولت سوریه بوده و کشور الجزایر از کشورهای عضو عدم تعهد می خواهد که به دنبال راهکاری برای کاهش مشکلات سوریه باشد.
 
وی با بیان اینکه جانشین کوفی عنان باید برای حل بحرانهای حاکم در سوریه تلاش کند، گفت: اخضر ابراهیمی باید راه ناتمام عنان را به دنبال کند و تمام تلاش های خود را برای کمک به ملت ضعیف و ستمدیده سوریه به کار گیرد.
 
معاون رئیس جمهور الجزایر در پایان خاطرنشان کرد: کشور الجزایر بر توسعه اقتصادی تاکید دارد و در صدد دستیابی به آزادی و همبستگی میان ملت ها است.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار