بازدید 2711

جودو فقط مدال المپيك را كم دارد

کد خبر: ۲۶۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴ 31 August 2012
نايب رئيس فدراسيون جودو گفت: جودوي ايران در تمام مراحل يعني مسابقات آسيايي و جهاني صاحب مدال‌هاي رنگارنگ شده است كه با كسب مدال طلاي المپيك 2016 كارنامه اين ورزش كامل مي‌شود.
آرش ميراسماعيلي در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو»، در خصوص برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته در فدراسيون جودو براي المپيك 2016 برزيل گفت: براي المپيك لندن برنامه ريزي هاي زيادي كرده بوديم اما به به نتيجه دلخواه نرسيديم و ورزشكاران ما نتوانستند در المپيك حاضر شوند.

وي در ادامه افزود: از روز اولي كه وارد فدراسيون جودو شديم براي كسب مدال المپيك برنامه ريزي كرديم تا ما هم در كنار ساير رشته ها براي ايران افتخار آفريني كنيم و براي تحقق اين هدف تمام تلاش خود را به كار مي گيريم.

نايب رئيس فدراسيون جودو تصريح كرد: جودوي ايران در تمام مراحل يعني مسابقات آسيايي و جهاني صاحب مدال هاي رنگارنگ شده است كه با كسب مدال طلاي المپيك 2016 كارنامه اين ورزش كامل مي شود.

وي بر توجه به تيم هاي پايه تاكيد كرد و افزود: با برنامه ريزي هايي كه در بخش نوجوانان و جوانان انجام داده ايم در 4 سال آينده استعدادهاي جديدي را شناسايي مي كنيم و در كنار اين برنامه ها با ايجاد ستاد بازي هاي المپيك در فدراسيون كسب مدال در المپيك 2016 را از آرزو به واقعيت تبديل مي كنيم.

ميراسماعيلي يادآور شد: براي نخستين بار در فدراسيون جودو كادر فني تيم ملي نونهالان را تشكيل داديم و مسابقات آنها به صورت منطقه اي در سراسر كشور برگزار مي شود كه اين امر نقش مهمي در توسعه ورزش جودو خواهد داشت.

وي در پايان خاطرنشان كرد: تشكليل تيم ملي نونهالان و حضور آنها در ميادين مختلف زمينه ساز بروز استعدادهاي جديد است و در تلاشيم تا با امضاي تفاهم نامه با آموزش و پروش اين برنامه ريزي را عملي تر كنيم.     
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار