بازدید 2020

رویترز: رهبر ایران بر حقوق هسته‌ای ایران تاکید کرد

کد خبر: ۲۶۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱ 30 August 2012
رویترز به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: ایران بمب هسته‌ای نخواهد ساخت اما از حقوق خود برای استفاده از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز نیز صرف نظر نخواهد کرد.
 
به گزارش فارس، خبرگزاری رویترز در بازتاب سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در مراسم آغازین شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، به سخنان ایشان در خصوص برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

رویترز به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: ایران بمب هسته‌ای نخواهد ساخت اما از حقوق خود برای استفاده از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز نیز صرفنظر نخواهد کرد.

این خبرگزاری به نقل از رهبر انقلاب اسلامی نوشت: «شعار ما این است که انرژی هسته‌ای برای همه و سلاح هسته‌ای برای هیچکس. ایران هرگز به دنبال سلاح هسته‌ای نیست اما از حق ملی خود برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای نخواهد گذشت.»

رویترز مدعی شد ایران از این اجلاس که در آن میزبان مقامات عالی‌رتبه است، برای بازپس راندن تلاش‌های ایالات متحده در راستای منزوی ساختن خود استفاده می‌کند.

در این گزارش به دیدار دبیر کل سازمان ملل متحد با رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره و تصریح شده است که رهبر عالی ایران از ساختار سازمان ملل انتقاد کرده و آن را غیرمنطقی و غیرعادلانه دانسته است.

گفتنی است شانزدهمین نشست سران عدم تعهد نیز از روز پنجشنبه (9 شهریور) آغاز به کار کرده و تا روز جمعه (10 شهریور) در سالن اجلاس سران ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس