بازدید 37672
دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا

رئال مادرید قهرمان سوپر جام اسپانیا شد

رئال مادرید با پیروزی خانگی دو بر یک مقابل بارسلونا، برای نهمین بار فاتح قهرمان سوپر جام اسپانیا شد. در دیدار برگشت، رئالی‌ها شروعی توفانی داشتند و دو بار در دقایق یازده و نوزدهم به ترتیب توسط هیگواین و کریستیانو رونالدو به گل رسیدند. اخراج آدریانو در دقیقه ۲۸ وضعیت آبی ـ اناری پوشان را بد‌تر کرد.
کد خبر: ۲۶۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۵ 30 August 2012
در حالی که بارسلونا بازی رفت را در زمین خود در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیده بود، در بازی برگشت با دریافت دو گل و به ثمر رساندن یک گل، مغلوب حریفی شد که «خوزه مورینیو» سرمربی‌اش چندین بار تأکید کرده بود، کسب سوپرجام برای او اهمیتی ندارد.

به گزارش «تابناک»، دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا، در حالی در سانتیاگو برنابئو برگزار شد که بارسلونا بازی رفت را سه بر دو برده بود؛ اما بازی برگشت سرنوشت متفاوتی داشت و این بار شاگردان مورینیو به برتری دو بر یک رسیدند تا به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف جام قهرمانی را بالای سر برند.

اما اکنون اشتباه فاجعه بار والدس در بازی رفت که به قصد دریبل زدن مهاجم رئال را در دقیقه نود داشت، منجر به گل دوم رئال شد، بیش از هر چیزی به چشم می‌آید.

در دیدار برگشت، رئالی‌ها آغازی توفانی داشتند و دو بار در دقایق یازده و نوزدهم به ترتیب توسط هیگواین و کریستیانو رونالدو به گل رسیدند. اخراج آدریانو در دقیقه ۲۸ وضعیت آبی ـ اناری پوشان را بد‌تر کرد.

بنا بر این گزارش، درست در دقیقه پایانی نیمه نخست، لیونل مسی با یک ضربه کاشته مهارنشدنی، نتیجه را دو بر یک کرد تا امیدهای بارسا زنده شود؛ اما در نیمه دوم، رئالی‌ها بسته‌تر بازی کردند، هر چند هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند.

و سرانجام این دیدار در نیمه دوم گلی نداشت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتیجه چهار بر چهار شود و رئال مادرید به لطف گل زده در خانه حریف جام قهرمانی را بالای سر برد و ویلانووا در نخستین تجربه سرمربی‌گری‌اش مقابل مورینیو تسلیم شود.

شرایط دو تیم نشان می‌داد رئال مادرید برای قهرمانی در سوپر جام اسپانیا، شانس بیشتری دارد. رئال در بازی رفت با نتیجه سه بر دو در نوکمپ بازنده شد، ولی به لطف دوگلی که کریستیانو رونالدو و دی ماریا به ثمر رساندند، می‌توانست با برد یک بر صفر در سانتیاگو برنابئو و به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف سوپر جام را فتح کند.

البته اخراج آدریانو در دقیقه ۲۸ وضعیت آبی ـ اناری پوشان را بد‌تر کرد.

آبی ـ اناری پوشان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در حالی که سانگ بازیکن جدید بارسلونا را نیز در جمع خود می‌دیدند، ناهماهنگ و آشفته بازی کردند تا ویلانوا، بد‌ترین چهره بارسلونا را پس از سال‌ها به نمایش بگذارد.

در مقابل، موردریچ کروات تازه‌ترین بازیکن رئال مادرید که دو روز پیش قرارداد خود را با کهکشانی پوشان امضا کرد، تنها ده دقیقه پس از ورود به زمین، نخستین جام قهرمانی را با رئال مادرید بالای سر برد. این بازیکن میانی، دقیقه ۸۳ وارد زمین شد و دقیقه ۹۳ نیز سوت پایان آن به صدا درآمد.

با سوت «ماتئو لاهوز» داور این دیدار، غریو شادی ۸۳ هزار تماشاگری که ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را پر کرده بودند، به هوا برخاست و کاسیاس کاپیتان رئال مادرید در حضور شخصیت‌های اجتماعی و ورزشی کشورش، جام قهرمانی سوپرجام اسپانیا را بالای سر برد.

داور در این دیدار به په په (دقیقه ۲۰)، آربلوا (دقیقه ۳۷)، خدیرا (دقیقه ۶۳) و ژاوی آلونسو (دقیقه ۷۴) از رئال مادرید و ماسچرانو (دقیقه ۱۴) و پیکه (دقیقه ۵۰) از بارسلونا کارت زرد نشان داد و آدریانو را نیز با کارت قرمز مستقیم در دقیقه ۲۸ از زمین بیرون کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۲۸
یک بار یه متنی در سایت تابناک درج شد که گزارشگران فوتبال ایرانی در کارشون ضعیف هستن مثلا ژابی آلونسو رو میگن ژاوی آلونسو و اسمش رو با ژاوی بازیکن بارسلونا اشتباه می گیرن
الان خودتون این اسم رو اشتباه نوشتید
در ضمن ماسکرانو نه ماسچرانو !! گزارشگر های خارجی هم میگن ماسکرانو
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
برادر عزیز در زبان اسپانیولی حروف b و v معمولا به جای هم تلفظ میشن و اینکه حرف b رو به صورت v تلفظ کنند یا b و برعکس بیشتر بستگی به لهجه ی فرد داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
مگه هر چی اونا بگن درسته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
خوب حالا تو ام
تیتو باید هرچه سریعتر از بارسا بره. والدز نبود نیمه اول 6تا خورده بودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
نظرت چيه بريم ورزشگاه دايي و مجيدي رو تشويق كنيم؟ تا اگه شانسي هم براي برد وجود داشته باشه از بين بره.
واقعا اخلاق فوتبالي ما افتضاحه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
خورده بودین؟!!! شما ؟پپ گواردیدلا؟
عشق است کریستیانو رونالدو و رئال بزرگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
تو چرا 6 می خوردی؟ تو را به فوتبال بارسلونا چه؟

البته این برای یک جهان سومی که هیچ برنامه ای در زندگی ندارد (مثل رسانه های ملی) یک چیز عادیست که یک جوری خودش را سرگرم کند. همانطوریکه که اقای فردوسیپور میلیونها نفر را سرگرم برنامه نود می کند. از نظر من که سالها در چند کشور خارجی زندگی کردم این یک نوع
دوران طلایی بارسا با رفتن پپ تمام شد
بارسلونا در نیمه اول واقعا ضعیف بازی کرد
بارسا باید 6 تایی می شد
فردوسی پورهنگام گزارش حرفهای بی ربط زیاد میزند،در مورد تمامی صحنه های بازی نظر میدهد که خطا بود یا نه، اکثرا هم اشتباه میگوید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
چندتا اشتباه فاجعه هم داشت !
رئال یه صحنه خطرناک داره ، میگه صحنه آهسته گله !
چندبارم اسما رو اشتباه گفت .
فک کنم رو فرم نیس.
رئال مادرید باید سالها بدود تا به بارسلونا برسد .
درسته که پپ رفته است ، ولی بارسلون چیزی دارد که امثال مورینیو و رونالدو در خواب هم به آن دست پیدا نخواهند کرد
ده بارم رئال ببره کسی براش تره هم خورد نمیکنه.بارسا رو عشق است.
رئال عالی بازی کرد اگر یه کم هیگواین دقت بیشتری میکرد 7تای شون میکردیم عشق است رونالدو
شیره رئال مادرید. نزدیک بود بارسلونا نیمه اول 6تایی بشه...
کریستیانو رونالدو اینه ، آدم واقعا از بازی رئال لذت میبره
بهترين گزينه براي جانشيني پپ فقط كارلوس بيانچي مربي اتلتيك بيلبايو بود
عشق است کریستیانو رونالدو
ضعف اشکار بارسلونا همیشه دفاعش بوده که در زیر فشار ضعیف عمل کرده منتها با مالکیت این ضعف کمتر دیده میشد . در نیمه اول و با کم شدن مالکیت خطرناک شدن حمله رال بیشتر جلوه میکرد درحالی که در بازیهای گذشته ده برابر این فشار بر روی تیمهای دیگر از طرف بارسا وارد میشد اما اینطور اشفته نمیشدند.این مشگلی است که با نوع بازی بارسا و مشارکت دفاع این تیم بعنوان هافبک و حمله گواردیولا هم نتوانست حل کند. اما دیشب موقعیتهای بارسا توسط بازیکنان بی تجربه اش به حدر رفت و اشتباه والدز جام را به مادریدیها هدیه کرد . دنیا باید به سمت فوتبال بارسا پیش برود نه اینکه بدنبال راه شکست این تیم باشند. هر وقت تیم ملی کشورمان هم توانست پنج پاس در هر حالتی بهم بدهند در اسیا حرف اول را خواهیم زد.
3 گل از 4 گل رئال در دو بازی با اشتباه خود بارسلوناییا بود و الا رئال اینکاره نیود.
فقط رونالدو
رئال نشون داد بهترين تيم دنياست. لازم نيست همش توپ دستت باشه تا حواس تيم مقابل يه لحظه پرت بشه و كاري بكني. بايد هر لحظه كه توپ دستته انقدر توان داشته باشي كه حمله كني و زيبا و تكنيكي باش.
وييييييييييييييييوا رئااااااااااال
ماشالله رئااااااااااااااااااااااال
هه هه هه هه هه هه خيلي خنده داره نه ميتونه به داور گير بدن نه به بازيكناي رئال مجبور شده به زمين چمن اعترض كنه لابد اگه چمن سالم بود به دروازه اعتراض ميكرد و ميگفت دروازه رئال تنگ بود بايد يكم گشادترش ميكردن!!در نظر داشته باشد كه در اين بازي هيچ سنگي به سمت كسي پرتاب نشد!
دوستان در اين بازي برخلاف بعضي بازيا!هييييييييچ سنگي به سمت كسي پرتاب نشد نه خبري از بي نظمي بود نه خبري از گوجه و بطري آب معدني و سنگ جالب اينجاس دقيقا در بازي ديشب پرسپوليس فولاد طرفدارا زدن سر آقاي فركي رو شكستن واقع اين چيزاست كه ميزان حرفه اي بودن يك ليگ رو مشخص ميكنه راستي زنده باد مادريد كبير!فقط جنبه داشته باشيد به خاطر رئالي بودنم منفي نديد!!
زنده باد رئال پادشاهی شرم بر تحزیه طلبان بارسلونا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس