بازدید 2000

راه حل سوریه توقف خشونت است و نه ارسال سلاح

کد خبر: ۲۶۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۴ 29 August 2012
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد:راه حل سوریه توقف خشونت و برقراری گفت و گوهای ملی و انتخابات است و نه ارسال سلاح و تروریسم.

به گزارش خبرگزاری مهر، خالد بن محمد العطیه، وزیر مشاور در امورخارجه قطر در حاشیه نشست دو روزه وزیران امورخارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در آستانه اجلاس سران در تهران، عصر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.

جلیلی در این دیدار بیداری اسلامی  در کشورهایی چون مصر و تونس را که در دوره جنگ 22 روزه غزه رژیم های حاکم برآن ها ساکت یا حامی رژیم صهیونیستی  بودند،  فرصت جدیدی برای مقابله امت اسلامی با رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن دانست و نسبت به توطئه های دشمن برای  منحرف ساختن ظرفیتهای جدید امت اسلامی به سمت اختلافات قومی و مذهبی هشدار داد.

  نماینده مقام معظم رهبری در شورای­عالی امنیت ملی با یادآوری نقش ملت و دولت سوریه در جبهه مقاومت تنها راه حل مسأله سوریه را توقف خشونتها و انجام گفت و گوهای ملی عنوان و تأکید کرد  ملتها  هرگز باور نمی کنند که آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی دموکراسی برای مردم منطقه باشند.

در این دیدار وزیر مشاور در امور خارجه قطر نیز با اشاره به مشترکات فراوان کشورش با جمهوری اسلامی ایران نگاه قطر به مناسبات تهران- دوحه را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و خواستار تعمیق وگسترش مناسبات دوکشور در زمینه های مختلف شد.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر