بازدید 32810

تصاویر جنجالی نفرسوم خاندان سلطنتی انگلیس

يکي از مقامات خانواده سلطنتی با تاييد واقعی بودن اين تصاوير از هرگونه اظهارنظری خودداری کرد و گفت احتمالا در زمان ديگری درباره اين تصاوير، اظهارنظر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲ 25 August 2012
انتشار تصاویر برهنه و عریان نفر سوم خاندان سلطنتی انگلستان موجب جنجال و سر وصدای زیاد رسانه های جهان به خصوص رسانه های انگلیسی شده است.

به گزارش روزگار نو، یک وبسایت آمریکایی روز چهارشنبه 22-8-2012 تصاويری از شاهزاده هری نوه الیزابت ملکه بریتانیا، در حالی که برهنه با دوستان خود در شهر لاس وگاس آمريکا رقص و شادی می کرده، منتشر کرده است.

تصاویر هری اکنون به جنجال روز در بریتانیا تبديل شده و بازتاب گسترده ای داشته است.

اين تصاوير که در پايگاه خبری تی اِم زد آمريکا منتشر شد شاهزاده بریتانیایی را که سومين فرد نزديک به تخت و تاج سلطنتی است، در حال شوخی با دوستانش بدون لباس نشان می دهد.

یک منبع از خانواده سلطنتی بریتانیا به خبرگزاری رویترز گفته است وبسایت «تی ام زد» که در کشف اسرار افراد مشهور جهان معروف است، توانست تصاویری از هری در حالی که غرق در خوشگذرانی بود بگیرد و سپس آنها را منتشر کند.

در همین حال روبرت جوبسون نویسنده معروف خانواده سلطنتی بریتانیا گفته است عملکرد اخیر هری به حیثیت خانواده سلطنتی بریتانیا آسیب رسانده است.

در برخی از تصاوير، شاهزاده هری که سومین شخصیت دربار بریتانیاست بدون لباس در کنار یک زن که پشت سر او ایستاده است، نشان داده شده است.

يکي از مقامات خانواده سلطنتی با تاييد واقعی بودن اين تصاوير از هرگونه اظهارنظری خودداری کرد و گفت احتمالا در زمان ديگری درباره اين تصاوير، اظهارنظر خواهد کرد.

شاهزاده هری که به خوشگذراني و عياشی معروف است در سال های اخير تلاش کرده بود اين شيوه زندگی را کنار بگذارد.

شاهزاده هری فرزند پرنس چارلز و پرنسس دیانا که در حادثه تصادفی در فرانسه درگذشت، می باشد. وی در سال 2002 در حالی که به سن قانونی نرسیده بود شراب خورد.

روزنامه های برتیانیایی از هری موضوعات جنجالی زیادی تاکنون منتشر کردند در یکی از این موارد او با لباس نازی ها در یک مراسم ظاهر شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار