بازدید 2512
نايب رئيس کميسيون امنيت‌ملي:

امکان بازدید اعضای عدم تعهد از مراکز هسته‌ای

کد خبر: ۲۶۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷ 25 August 2012
نايب رئيس کميسيون امنيت‌ملي در مجلس شوراي اسلامي از امکان بازديد اعضای جنبش عدم‌تعهد از مراکز هسته‌ای جمهوري اسلامي ايران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، منصور حقيقت‌پور نماينده سرعين و اردبيل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تاثيرگذاري اجلاس عدم تعهد بر مذاکرات پيش رو با 1+5 گفت: جمهوري‌اسلامي مي‌تواند به کشورهاي حاضر در اجلاس پيشنهاد بازديد از مراکز هسته‌اي را بدهد تا بتواند از ظرفيت هاي اين کشورها نيز حمايت کند.


وي در ادامه افزود: 1+5 بايددر مذاکرات پيش رو با صداقت جلو بيايد چرا که بعد از بازديد بيش از نيمي از کشورهاي جهان از تهران و حضور آنان در اجلاس حرف‌هاي غير واقعي غرب مناسب نيست و آنان بايد براي حفظ آبروي حداقلي خود دست از دروغ‌‌ پردازي بردارند.
 
نايب رئيس  کميسيون امنيت ملي در ادامه تصريح کرد: 1+5 ديگر نمي‌تواند از قدرت جمهوري اسلامي طفره برود و آن را انکار کند چرا که اکنون قدرت برتر در مذاکرات ايران است.

در ادامه حقيقت پور با اشاره به لزوم تشکيل اتاق فکري براي بهره برداري بيشتر از اجلاس عدم تعهدها گفت:‌ما مي‌توانيم با تشکيل اين اتاق فکر همراه با دولت، برنامه‌اي براي توسعه روابط اقتصادي، فرهنگي، سياسي و ساختاري داشته باشيم که مجلس نيز نقطه نظرات وراهکارهايي براي اين امور دارد.

گفتني است؛ کميسيون امنيت‌ملي صبح امروز جلسه‌اي را با دولت براي بررسي روند اجراي برگزاري اجلاس عدم‌تعهد داشت که نقوي‌حسيني سخنگوي اين کميسيون با حضور در جمع خبرنگاران و  به نقل از وزیر خارجه گفت: 120 کشور برای حضور در تهران دعوت شده‌اند و همه آنها می‌توانند از مراکز هسته‌ای، فرهنگی، صنعتی و زیارتی ایران بازدید کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار