بازدید 2423
گروسی:

هشدار روسیه حرف دل اروپا است

کد خبر: ۲۶۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴ 19 August 2012
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم با بیان اینکه کشورهای آسیایی و اروپایی باید تکلیف خودشان را با آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص کنند، گفت: هشدار روسیه به آمریکا درباره اعمال تحریم‌های یکجانبه ضد ایران حرف دل کشورهای اروپایی است.

حسین گروسی در گفت‌و گو با خانه ملت، درباره بیانیه روسیه خطاب به آمریکا در مورد به رسمیت نشناختن تحریم‌های ضد ایران، گفت: آمریکا در طول ۳۳ سال گذشته از هیچ تحریم، قطعنامه و تهدید ضد ایران دریغ نکرده است و اخیرا نیز با همکاری چند کشور اروپایی این تحریم‌ها را شدت بخشیده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشورهای اروپایی در جریان تحریم ایران آسیب خواهند دید، تصریح کرد: دیر یا زود آسیب این یکجانبه گرایی اروپا در تحریم ایران روشن می‌شود.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه هیچ ابزاری بهتر از دیپلماسی و مذاکره برای برون رفت از اختلافات نیست، ادامه داد: جنگ در هیچ جای دنیا مشکل را حل نکرده بلکه باعث ضرر و زیان کشورهای درگیر شده است و در بحث تحریم هم اینگونه است که باید سایر کشورها تاوان سیاستهای یکجانبه و  تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا را بدهند و از منافع خود در مراودات با ایران بگذرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم تاکید کرد: کشورهای آسیایی و اروپایی باید تکلیف خودشان را با آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص کنند که اعمال سیاست‌های یکجانبه را متوقف کنند و در واقع هشدار روسیه به آمریکا درباره اعمال تحریم‌های یکجانبه ضد ایران حرف دل کشورهای اروپایی است.

وزارت خارجه روسیه چندی پیش با صدور بیانیه‌ای نسبت به اصرار آمریکا بر اجرای تحریم های یکجانبه علیه ایران هشدار داد و اعلام کرد این اقدام می تواند به منافع شرکت های روسی که با ایران تعامل می کنند آسیب برساند که این امر موجب تخریب روابط روسیه و آمریکا خواهد شد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار