بازدید 28450
کریستین ساینس مانیتور:

دنیا، حمله به ایران را تحمل نخواهد کرد

پافشاری سیاستمداران اسرائیلی بر ضرورت حمله پیشگیرانه به تأسیسات هسته‌ای ایران و بالا گرفتن بحث‌ها در این رابطه در سرزمین‌های اشغالی، همزمان مخالفت شهروندان این رژیم و همچنین جامعه جهانی را به دنبال داشته است. نشریه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور در مطلبی با بررسی این موضوع، چنین کاری را خلاف همه اصول جهانی دانسته است.
کد خبر: ۲۶۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸ 17 August 2012
پافشاری سیاستمداران اسرائیلی بر ضرورت حمله پیشگیرانه به تأسیسات هسته‌ای ایران و بالا گرفتن بحث‌ها در این رابطه در سرزمین‌های اشغالی، همزمان مخالفت شهروندان این رژیم و همچنین جامعه جهانی را به دنبال داشته است. نشریه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور در مطلبی با بررسی این موضوع، چنین کاری را خلاف همه اصول جهانی دانسته است.

به گزارش «تابناک»، نشریه کریستین ساینس مانیتور در مطلب خود با اشاره به تهدیدات همیشگی سران رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر درباره حمله احتمالی این رژیم به ایران، می‌نویسد: آنچه اکنون مطرح است، تنها تهدید یک جنگ بزرگ در منطقه‌ای بی‌ثبات نیست، بلکه از آن مهمتر این که در بلندمدت، آینده روند صلح بین‌المللی در خطر قرار خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، بنابراین، در پاسخ به وحشت برآمده از جنگ جهانی دوم، کشور‌ها در پی ساختن نظمی برآمدند که صلح و امنیت جهانی را تضمین و برقرار کند. منشور سازمان ملل که در ۲۶ ژوئن ۱۹۴۵ به امضا رسید، بیان می‌کند که همه اعضا باید از تهدید به استفاده از زور علیه تمامیت سرزمینی یا استقلال سیاسی دولت دیگر خودداری کنند.

در همین حال، منشور حق دفاع از خود را در این مورد استثنا می‌داند. ماده ۵۱ بیان می‌کند:

«هیچ چیز در این منشور نباید به حق ذاتی کشور‌ها برای دفاع فردی یا دسته جمعی در صورت وقوع «حمله نظامی» به یکی از اعضای سازمان ملل، آسیب برساند؛ این تا هنگامی است که شورای امنیت، سازوکارهای لازم را برای استقرار صلح و امنیت بین‌المللی فراهم کند».

منشور رویه‌های صلح بانی را تدارک دیده تا از تبدیل منازعات بین‌المللی به جدال‌های نظامی جلوگیری کند و حکم می‌کند که طرف‌های منازعه با مذاکره، میانجیگری و یا ابزارهای صلح‌آمیز، در جست‌و‌جوی راهکاری برآیند.


بنا به نص صریح منشور، نه اسرائیل و نه ایالات متحده، حق قانونی برای دست زدن به اقدام نظامی پیشگیرانه علیه ایران را ندارند؛ افزون بر این، اگر آمریکا بخواهد بدون تأیید کنگره در چنین حمله‌ای مشارکت کند، رئیس جمهور علاوه بر منشور سازمان ملل ـ که بنا بر قرارداد، به بخشی از قانون آمریکا تبدیل شده ـ قوانین داخلی این کشور را نیز شکسته است.
 
از آنجا که حقوق بین‌الملل، عمدتاً بر مبنای رویه‌های بین‌المللی تعریف شده، اصول موسوم به «دکترین بوش» درباره حمله پیشگیرانه، به طور جدی در تناقض با ماده ۵۱ منشور قرار دارد.
هیچ چیز در منشور سازمان ملل، حمله پیشگیرانه را توجیه نمی‌کند. با وجود این، در سال ۲۰۰۳ بر مبنای اطلاعات نادرست مبنی بر در اختیار داشتن سلاح‌های کشتار جمعی توسط صدام حسین، مبادرت به حملات «شوک و ترس» به عراق کرد.

سخنرانی «کالین پاول» در سازمان ملل در پنجم فوریه ۲۰۰۳ را به یاد بیاورید که در آن تأکید کرد، عراق سلاح‌های کشتار جمعی انبار کرده و اشاره نمود که داشتن توانایی تسلیحاتی به تنهایی برای توجیه حمله پیشگیرانه کفایت می‌کند.

در روزهای پس از واقعه ۱۱ سپتامبر، برنامه‌ریزان جنگ عراق به سادگی ماده ۵۱ را منسوخ شده دانسته و آن را نادیده گرفتند.

به این ترتیب، تعجبی نیست که برنامه‌ریزان اسرائیلی گمان می‌کنند از اختیاری نامحدود برای حمله به ایران برخوردارند؛ حتی اگر منطق آنان برای حمله، تنها بر این تصور استوار باشد که ایران در حال توسعه یک بمب هسته‌ای است و می‌خواهد از آن علیه اسرائیل استفاده کند.

مسأله این است که آیا محدودیت صریح «حمله نظامی» (عبارت تصریح شده در منشور) در توجیه دفاع از خود، به مثابه ابزار کنترلی کارآمد بر دولت‌ها باقی خواهد ماند یا خیر؟

اما مسأله اساسی‌تر این که آیا منشور سازمان ملل به عنوان ساز و کاری معتبر برای برقراری صلح بین‌المللی باقی خواهد ماند یا خیر؟

برای آشکار‌تر کردن این مسائل می‌توان گفت، آیا ما جهانی می‌خواهیم که در آن رهبران آزاد باشند تا تنها بر پایه تصور وجود نیات خصمانه و یا توانایی نظامی در دیگر کشور‌ها، علیه آن‌ها حمله نظامی کنند؟ آیا ما صرفاً با یک واژه که بر تجاوزگری لباس «دفاع از خود پیشگیرانه» می‌نهد، راضی می‌شویم؟

گاه آن رسیده که اوباما به اسرائیلی‌ها «نه» بگوید؛ در صورت حمله نظامی به ایران، خبری از کمک‌های نظامی (که اکنون به بیش از سه میلیارد دلار در سال رسیده) نخواهد بود. او باید آشکارا و قاطع، احتمال مشارکت ایالات متحده در یک حمله نظامی به ایران را رد کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۸۵
انتشار یافته: ۴۷
پس چرا شورای امنیت و سازمان ملل محکوم نمی کنن اسرائیل رو ؟ اگه ایران تهدید میکرد چیکار میکردن؟!
پاسخ ها
majid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
شورای امنیت کجا بود؟! وقتی زورت نرسه به اینا یعنی فرمالیته اس سازمان ملل
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
متاسفانه سازمان ملل و شورای امنیت و تمام موارد مشابه کشک هستند !!
دنیا دنیا اکل ماکل هست !
از تا امروز 1945 آمریکا ، شوروی ، فرانسه ،..... به هر کشوری که دلشون خواسته و به هر بهانه واهی حمله کره اند هیچ چیز و هیچ کس هم جلو دارشون نبوده است !
عزیز دل قانون قانون جنگل هست صعیف باشی خورده می شی البته قوی بودن دیگه فقط نظامی نیست اقتصادی ، علمی ، سیاسی، ..... هم هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
مگه نمیدانید شورای امنیت و سازمان در دست آمریکا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
به این میگن استاندارد دوگانه. یعنی اونا خودشونو از ما بهتر می دونن. ما باید با زور و قدرت بازدارندگی به اونا بفهمونیم که ما هم هستیم. ایران هرگز تهدید به حمله ی نظامی نکرده. دنیا خیلی ناعادلانس. اما دنیا به سمت برابری خواهد رفت. در آینده دنیا خواهد گفت که ایران یکی از کشورهایی بود که تبعیض بین کشور ها را در سازمان ملل کم کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
پاسخ= قانون جنگل این طور حکم می کند

در نتیجه: ما باید در این جنگل، قوی باشیم!
در مورد عراق هم همین حرفها زده شد ولی در نهایت دولت آمریکاست که تصمیم میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
این آمریکاست که تصمیم میگیره کی شروع کنه و کی تموم کنه ولی در برابر ایران اوضاع قدر فرق میکنه، آمریکا شروع میکنه و ایران تمومش میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
دوست عزیز این جا ایرانه. ما از لحاظ نظامی آن قدر قدرت داریم که هزینه ی نظامی رو برای اونا چندین برابر عراق کنیم.
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
برای خودمان چه هزینه ای خواه داشت؟
بابا بروید سازمان ملل و بگویید اسراییل ما را علنا تهدید به حمله می کند و مثلا بروید دنبال مجوز که برای دفاع از خود می خواهید به اسراییل حمله کنید.
اینجوری هم یک پرستیژ می گیرید هم اسراییل خفه می شود.
در صورت حرکت احمقانه از سوی رژیم صهیونیستی انشاالله تا آزادی قدس پیش خواهیم رفت
متاسفانه امروز در دنیا به دلیل سیاست های یک عده آدم بی تمدن بی فرهنگ و خدا ستیز در آمریکا که در راس هرم قدرت قرار دارن به وضوح شاهد حاکم شدن قانون جنگل در سر تا سر دنیا هستیم بیشتر از 60 ساله یک مشت فاشیست نژاد پرست هر جنایتی که این بشر دو پا توان انجام آن را داشته دارن تو فلسطین انجام میدن و حمایت 4 نعل آمریکا رو همیشه پشت خودشون داشتن و امروز هم به پشت گرمی همین حمایت 60 ساله خیلی راحت به طبل جنگ با ایران میکوبن هیچ قانون و منطقی هم براشون ارزش نداره چون قانون جنگل رو حاکم کردن طبیعتا در این جنگل کشور های ضعیف محکوم به فنا و ملت های آنها محکوم به تحمل ذلت خاری و فلاکت بی پایان هستن که امیدوارم ما جز آن ملت ها نباشیم و لحظه به لحظه به فکر تقویت خود باشیم تا حق خود را با زور از گفتار های این جنگل بگیریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
می خواهم بدانم اگر تیغ دست زنگی مست باشد و شما را تهدید کند و شما هم زورتان به او نرسد چه میکنید؟ اینکه مست است مهم نیست
صهیونیستها در صورتی که حماقت کنند طعم یک جنگ واقعی رو درک خواهند فکر میکنید اینجا فلسطینه که با موشکهای دست ساز کوچک و دست خالی به مصاف شما بیاد؟
اگر مسلمانان با هم متحد شوند. اين دسته شيطان پرست صهيونيست را يك ساعته محو ونابود خواهند كرد
اسرائیل درحال غرق شدنه هر کاری ممکنه بکنه. به قول معروف اب که از سر گذشت چه یک وجب چه ده وجب.ولی هر غلطی هم بکنه یا نکنه کارش تمومه این وعده قطعی خداونده.
ایران باید با سوریه همدستی کنه و در صورت چنین حماقتی از سوی اسرائیل هم حمله هوایی کنه و هم حمله موشکی و هم زمینی. باید اسرائیل رو تو نطفه خفه کنید. ضمن اینکه حمله تاسیسات هسته ای را به مکانهای زیززمینی و امن و نامعلوم منتقل کنید. باید علاج قبل از وقوع کرد. باید به حزب الله و غزه و حتی مصر هم فرمان آماده باش بدین که در صورت حماقت اسرائیل به ایران همه جانبه بهش حمله کنند و کارشو یکسره کنن. همچنین از شعاع چند کیلومتری مراکز هسته ای پدافند لایه ای مستقر کنید تا همه هواپیماهای حمله کننده سرنگون بشن. باید تدارک هلی برن گسترده در خاک فلسطین جهت اشغال اسرائیل دیده شود. نباید فقط سیستم دفاعی اتخاذ نمود. بقول معروف بهترین دفاع حمله است. با توجه به پوشای بودن اسرائیل حمله بعید است، ولی باسد همواره آماده بود.
قانون تو این دوروزمونه یعنی کشک
لعنت بر اسراییل و امریکا و هرچی آدم دغل باز و زورگوست.خداوندا آه همه مردم ستمدیده رو از اینها بگیره.
تهدید اسراییل خبیث تازگی ندارد این رژیم جعلی توان حمله به ایران را ندارد می داند کوچکترین خطا بنابودی خودش تمام میشود فقط جنگ روانی انداخته ایران را بیشتر تحریم کنند ونیز با این کار می خواهد اقتصاد ایران را تضعیف کند اسراییل درحال حاضر آنقدر ضعیف شده که جواب گوی زندگی روزمره ساکنان سرزمین اشغالی را ندارد
اینجا نه فلسطینه نه لبنان پدرتونو در میاریم و با اولین حملتون انبوهی از بمب ها را بر سرتون خالی میکنیم .
در این دنیا فقط پول مهم است تمام...
با سلام به همه مردم وطن دوست و مسلمان ایران خدمت دست اندرکاران محترم و هر مخاطب محترمیکه این پیام را دریافت میفرماید عرض مینمایم و پیشنهاد دارم با جایگاه وزینیکه دارید با هماهنگی با سایر سایتها و خبرگزاریهای مثبت و خیر اندیش که قلبشان در گرو سربلندی و مصالح ایران عزیزمان است طرحی ابتکاری مطرح فرمایید و آن اینکه حداقل تا زمانیکه اسراییل دست به حماقت حمله بی پشتوانه به ایران عزیزمان نزده همه اخبار از این دست و مسئولان اسرائیلی و غیر اسرائیلی را که بر علیه ما تهدید میکنند یا آتش بیا معرکه میشوند را تحریم خبری کنید . حداقل منفعتش این است که از جنگ روانی جاری بر مردم کشورمان و دیگر اثرات سوء آن جلوگیری میشود. ولی اگه حمله ای صورت گرفت اونوقت باید با جار و جنجال و افشاگری به احقاق حقمون مثل دوران جنگ تحمیلی بسیج شویم.اسرائیل از اینکه میبیند سرتیتر اکثر جراید و سایتهای ایرانی است هم لذت میبرد و هم به بخشی از اهدافش میرسد(بخشی از بی ثباتیهای اقتصادی و اجتماعی کشورمان حاصل این نقشه اسراییل است) . باید اسرائیل را برای مدتی تحریم خبری کنیم آنوقت نتیجه را ارزیابی فرمایید.28/5/1391
با احترام احمد مخملی بازنشسته کشتیرانی ج ا
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
برای مردم این خبرها مهمه ، اگه از رسانه های داخلی نشنوند سراغ رسانه های خارجی میروند که تبعاتش خیلی بیشتر خواهد بود.
اگذ اسرائیل همچین غلطی بکند؛ تمام دنیا به جنگ کشیده میشود.
جنگ هرچندناخوشاینداست اما چون آینده ی حماقت اسرائیلی ها را نابودی اسرائیل می بینم هیچ هراسی از این جنگ ندارم.اسرائیل وآمریکا هنوز طعم جنگ مستقیم بابسیجیانی که هشت سال فقط درجبهه جنگ تمرین نظامی داشته اند نچشیده اند. آنها خوب است بدانندکه رفتار ما در نبرد احتمالی با آن جنایتکاران آن رفتاری نیست که ما با عراقی ها داشتیم.ما طومار حیات ننگین انان را ازروی زمین برخواهیم چید.
خیلی بعید میدانم که چنین حماقتی کنند.
دنیا تحمل نخواهد کرد؟!
دنیا کیه؟
تا اونجا که من میدونم دنیا همون امریکا و انگلیس و اسرائیل و نوچه هاشونه!
حالا تو میگی اینا تحمل نخواهند کرد؟!!!
خودشان می برند و خودشان می دوزند! خودشان از حمله حرف می زنند و خودشان هزار دلیل می آورند غلط است!
انشاالله در صورت حمله آن چنان جوابی خواهیم داد که تا ابد از ذهن بشریت پاک نشود و دیگر هیچ متجاوزی قصد تجاوز به سرش نزند.
کریستین ساینس مانیتور یجوری نوشته که اوباما به اسرائیلی ها «نه» بگوید که انگار ما ایرانیا نشستیم دعا میکنیم که امریکا به اسراییل چراغ سبز نده.
اگه امریکا و تمام دنیا هم پشت اسراییل باشند باز هم به یاری خدا همه ظالمین رو به خاک ذلت مینشونیم
دنیا میخوادبه ایران حمله کنه .دل خودمون را خوش میکنیم.
به نظر خودشون اسراییل فقط 500 کشته میده.احتمالا 4یا5تا صفر رو کم پیشبینی کردن.
مسلما که دنیا حمله بایران را تحمل نمیکنه اما نمیدونم چرا شماها خودتونو ایرونی بحساب میارید
همه فكر ميكنند جنگ يعني اونا هواپيما بفرستن ما هم موشك پرتاب كنيم.دوستان ما الان هم در حال جنگ هستيم اونا دارن اقتصاد مارو ويران ميكنند هر چه بيشتر اسرائيل دم از حمله نظامي بزنه آمريكا فشار اقتصاديشو بيشتر ميكنه اينجوري با كمترين هزينه بيشترين تلفات رو از ما ميگيرند همه ما آرزومند داشتن ايراني قوي مستقل و پيشرو هستيم ولي شك دارم شيوه اي كه در پيش گرفته شده صحيح باشه بيشتر پيام دهنده ها يه چوري تهديد ميكنند كه پاسخ قاطعي به حمله ميدن كه آدم فكر ميكنه ميخوان در يك بازي رايانه اي برنده بشن...بهتر ه كه كمي واقع بين باشيم
گور پدر سازمان ملل ،
ما رو چه به این کارا ، ما فقط پیرو حق تعالی هستیم :
اعدّوا لهم مااستطعتم من قوّة ...
تا زماني كه ايران به خليج فارس و تنگه هرمز مسلط باشه بخاطر نفت عمرا به ايران حمله كنند
با این اوضاع و احوال و تهدیدهای روزانه اسرائیل به نظر می رسه اگر کسی باید حمله پیشگیرانه بکنه اون ایرانه نه کسه دیگه این ایرانه که در خطر حمله هر لحظش رو سپری میکنه نه اسرائیل که میگه شاید اگر روزی از روزهای خدا ایران سمت سلاح هسته ای بره اونوقت احتمالا به ما حمله میکنه ولی کسی نمیگه که این بابا سلاح هسته ای داره و هر روز برنامه حمله به ما رو میکشه پس اگر منطق آقایون غربی رو اصل در نظر بگیریم ما باید حمله پیشگیرانه بکنیم نه اسرائیل
در کتاب (تورات، یا در لوح محفوظ و کتاب تکوین الهی) خبر دادیم و چنین مقدر کردیم که شما بنی اسرائیل دو بار حتما در زمین فساد و خونریزی می‌کنید و تسلط و سرکشی سخت ظالمانه می‌یابید . (۴) پس چون وقت انتقام اول فرا رسد بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند. و این وعده (انتقام خدا) حتمی است. (۵) آن‌گاه شما را به روی آنها برگردانیم و بر آنها غلبه دهیم و به مال و فرزندان مدد بخشیم و عدّه (جنگجویان) شما را بیشتر (از دشمن) گردانیم. (۶) اگر نیکی و احسان کردید به خود کرده‌اید و اگر بدی و ستم کردید باز به خود کرده‌اید. و آن‌گاه که وقت (انتقام ظلم) دیگر شما فرا رسید (باز بندگانی قوی و جنگ آور را بر شما مسلط می‌کنیم) تا اثر بیچارگی و خوف و اندوه بر رخسار شما نشانند و به مسجد بیت المقدس (معبد بزرگ شما) مانند بار اول درآیند و به هر چه رسند نابود سازند. (۷)
با سلام به همگی دوستان
اولا اسرائیل جرات نمی کنه
دوما اگه کوچکترین حماقتی بکنه در همون ساعت اولیه خاکش شخم زده میشه مطمئن باشید از هیچ چیزی هم نترسید زیرا خدا با ماست
یا علی
مطمئن باشید در صورت وقوع حمله جنگ جهانی جدیدی شکل میگیره/جنگی که در اون ایران لبنان در یک طرف و تقریبا تمام دنیا در طرف مقابل هستند درست مثل 8 سال دفاع مقدس که تمام دنیا مقابل ما بود (فقط با این تفاوت که اونوقت لبنان با ما نبود ولی الان هست)/دفاع مقدس پیروز شدیم حالا هم میشیم
ما که از خدامونه اسرائیل حمله کنه تا حکم الهی امام راحلمون رو درباره اش اجرا کنیم و انشاالله برای همیشه از صفحه روزگار محوشون کنیم و میدونم امام زمان(ع) هم بعد از این واقعه ظهور میکنن انشاالله
اشداء علي الكفار رحما بينهم
دوستان عزيز خداوند متعال در آيه فوق تكليف رو مشخص كرده. بايد در برابر اين اسرائيلي هاي كافر به نسخه اي كه خداوند متعال داده عمل كنيم.
جنگ خوب نيست اما در صورتي كه اسرائيل غلط اضافي بكنه پاسخ ما صريح مشخص و برقآسا خواهد بود . ان شاء الله
اينكه بعضي از دوستان ميگن اسرائيل جرات حمله را نداره من هم موافقم ولي اسرائيل يا بهتر بگويم غاصبين بشريت در اين برهه از زمان مثل گربه وحشي مي ماند كه احساس ميكنه در چارديواري بيداري اسلامي امت اسلامي گرفتار شده و همانند ديوانگان به هر آنچه را كه خطر بداند يورش ميبرد چه فلسطيني چه ايراني چه ميانماري و.......حالا مابايد فكر اساسي كنيم
مسلمانان با يك خيزش ديگر سر اين گربه وحشي در چار ديواري حماقتش له كنند
با سلام
* تحریم اقتصادی =اعلام جنگ نرم و خزنده که تبعات آن صدها بار بدتر ازغرش
موشکها و هواپیماها است.
*جامعه جهانی با توجه به تظاهرات میلیونی خود بر علیه حمله به عراق از پاریس تا واشینگتن و...شاهد حمله دردناک به عراق و نابودی زیر ساخت های آن و حتی غارت موزه مشهور بابیلون و...بود.
*جامعه جهانی شاهد اشغال افغانستان/بحرین/لیبی و فردا سوریه بوده .وهست .پس ازجامعه جهانی باید
براستی قطع امید کرد.
*چون قدرت در این جامعه به اصطلاح جهانی دست گروه بیل گیدها.G8ها.G20ها است .نه مردم فاقدثروت و اختیار
وابسته به بنگاه های خبریFox news.
Euronews.BBC.,واشینگتن پست و...
تراست های مالی صهیونیستی و...
*ترس ما قبل از اینکه از حمله اسرائیل و
آمریکا و بازوی نظامیش ناتو و...باشدباید
از سرسپردکی زژیم های حاکم در منطقه مانند ترکیه.عربستان.قطر .بحرین و کویت و...باشد.که بمثابه ریزگردها ی
شان(گردوغبار) چند سالی است فضای
زندگی ملت ایران را آلوده کرده اند.
*این درست است که خاورمیانه روزگاری میعادگاه ادیان الهی بوده.ولی امروز تجلیگاه شاهان وشیوخ و قبایل و
عقاید(وهابی.طالبانی .القاعده و...)مرتجع و دیکتاتوریار است .که به نفع خود
واربابانشان آزادی مردم را در سینه خفه
کردند وحق انتخاب را از مردم محرم خود
سلب نمودند.
*خاورمیانه آبستن حوادث وحشتناک و
خانمانسوزی است .و سوریه در قلب این
حادثه قرار گرفته است.
*اگر دوکشور قدرتمند ایران و ترکیه در این شرایط خطیر به وظیفه خود که همانا
ایجاد ثبات در منطقه است اقدام 100%
عاجل به عمل نیاورند.ابتداء.
- سوریه تجزیه میشود.بعد عراق تجزیه
میشود سپس ترکیه خود قربانی این تجزیه میشود و شکی نکنید دود این آتش حتما به چشم ما ایرانی ها هم میرود.
*برای خاموش کردن این آتش دستگاه
دیپلماسی ما باید شدیدن تلاش کند و
با تحلیل لحظه به لحظه حوادث کشتی
نجات کشور را به سمت و سوی امن با
مشارکت دیگر کشورهای تاثیر گذار منطقه سوق دهد.
انشاء با هشیار خزان خاورمیانه را تبدیل
به بهار خود کنیم.
برو قوي باش اگر عزم زندگي داري كه در نظام طبيعت ضعيف پايمال است.
ما هم همه گزینه هامون رو میزه از جمله مگس کش واسه اسرائیل !!
ما فقط به ریسمان الاهی چنگ میزنیم وباپشتوانه خداوند متعال جلوی همه دشمنان اسلام اسرائیل،آمریکا،انگلیس و...تاآخرین قطره خونمان مبارزه خواهیم کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر