بازدید 10014
سفر دکتر رضایی به مناطق زلزله‌زده در عید فطر

کمک جامعه مبلغین چشم‌انداز به زلزله‌زدگان +تکمیلی

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما همچنان برای کمک‌رسانی در منطقه زلزله‌زده حضور داریم و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است با سفر به این منطقه، عید فطر را در میان آسیب دیدگان و خانواده‌های داغدار از این حادثه ناگوار باشند
کد خبر: ۲۶۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۹ 15 August 2012
مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از آغاز وقوع زلزله بنا به دستور دکتر محسن رضایی گروه‌هایی از جامعه مبلغین چشم‌انداز از استان‌های آذری و دیگر استان‌های همجوار و نزدیک به منطقه زلزله‌زده آماده کمک‌رسانی شدند.

به گزارش «تابناک»، اسماعیل رسولی گفت: کمک‌های اهدایی شامل پوشاک، پتو، تعدادی چادر و کمک‌های پزشکی است که در بین روستاییان مناطق هریس، ورزقان و اهر توزیع شده است.



مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما همچنان برای کمک‌رسانی در منطقه زلزله‌زده حضور داریم و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است با سفر به این منطقه، عید فطر را در میان آسیب دیدگان و خانواده‌های داغدار از این حادثه ناگوار باشند.

وی در پایان افزود: هرچند کمک‌های مردمی و دولت به مردم این منطقه چشمگیر و ستودنی است، اما از مسئولان تقاضا داریم برای همدردی و کاهش دردهای مردم آذربایجان توانی بیش از پیش صرف نمایند.

تکمیلی:

ساعاتی پیش رسولی، مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع زلزله‌زدگان حضور یافت و دکتر محسن رضایی در ارتباطی تلفنی با برخی از داغ‌دیدگان ابراز همدردی کرد و گفت که در روز عید فطر در جمع شما حضور خواهم یافت.

گفتنی است که چهارده گروه با بازو بندهای یا زهرا(س) از آغاز حادثه زلزله در منطقه در حال رسیدگی به زلزله زدگان هستند. این گروه‌ها از جمعیت اندیشه‌ورزان شمال غرب می‌باشند که با جامعه مبلغین چشم‌انداز همکاری می‌کنند.








تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار