بازدید 3550

تعطیلی مجلس همزمان با اجلاس غيرمتعهدها

کد خبر: ۲۶۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۵ 12 August 2012
سخنگوي هيات‌رئيسه مجلس از تعطيلي نهاد قانونگذاري در زمان برگزاري اجلاس جنبش غيرمتعهدها در تهران خبر داد و گفت: هيات‌رئيسه مجلس در راستاي همراهي با دولت، تعطيلات تابستانه مجلس را با زمان برگزاري اجلاس جنبش غير متعهد‌ها در تهران همزمان كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا مصري نماينده مردم كرمانشاه در مجلس از تعطيلي مجلس همزمان با آغاز به كار اجلاس غير‌متعهد‌ها در تهران خبر داد و گفت: مجلس شوراي اسلامي در زمان برگزاري اجلاس غير‌متعهدها تعطيل خواهد بود.

وي در ادامه تصريح کرد: هيات رئيسه مجلس به منظور صرفه‌جويي در وقت و هزينه‌ها تصميم گرفته است تا دور دوم تعطيلات تابستانه مجلس را با تعطيلات رسمي دولت در زمان برگزاري اجلاس جنبش عدم متعهد در تهران تطبيق دهد لذا تعطيلات تابستانه پارلمان از 7 تا 16شهريورماه خواهد بود. مصري همچنين به تعطيلات يك هفته‌اي سركشي نمايندگان به حوزه انتخابيه اشاره كرد و گفت: تعطيلات يك هفته‌اي نمايندگان جهت سركشي به حوزه انتخابيه كه هر 21 روز انجام مي‌شود از هفته آينده شروع خواهد شد.

سخنگوي هيات رئيسه بهارستان افزود: مجلس بعد از روزهاي دوشنبه و چهارشنبه هفته جاري(23و25 مردادماه) كه صحن علني برگزار خواهد شد، تا 16 شهريور‌ماه تعطيل است و به عبارتي تعطيلات تابستانه مجلس در امتداد تعطيلات تابستانه يک هفته‌اي نمايندگان جهت سركشي به حوزه‌هاي انتخابيه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار