بازدید 3007

کمیل پرچمدار ایران در بازی های اختتامیه

بر اساس اعلام مسئولان کاروان ورزشی ایران ، کمیل قاسمی جوان پرچمدار ایران در مراسم اختتامیه المپیک هم خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۱ 11 August 2012
 کمیل قاسمی در بازی فرصت مجدد حریف آلمانی خود را شکست داد اما مسعود اسماعیل پور با شکست برابر حریف هندی از المپیک حذف شد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ در شروع مسابقه های شانس مجدد توانست حریف آلمانی خود را شکست دهد. کمیل در این بازی دشوار ، دوبار در لحظات پایانی هر تایم توانست حریف آلمانی را خاک کند و با گرفتن دو امتیاز ، در دو تایم ، پیروز مسابقه شود و حالا برای مدال برنز باید با حریف آمریکایی مصاف بدهد.

در دومین رقابت کشتی گیران ایرانی برای کسب مدال برنزمسعود اسماعیل پور به مصاف حریف سرسخت هندی خود رفت. 2 دقیقه اول مسابقه بدون امتیاز به پایان رسید و کار به قرعه گوی رسید که باز هم شانس با ایران یار نبود ، زیر را باید حریف هندی می گرفت. با سوت داور ، مسعود حریفش را تاباند اما داوران باز به حریفش امتیاز دادند. این بار بلافاصله خادم اعتراض کرد و رای به سود ما برگشت.

در وقت دوم این حریف  هندی بود که با لنگ کمر ، مسعود را به پل برد ، 3 امتیاز گرفت و دو خاک اسماعیل پور برای بردن این بازی کافی نبود و کار به وقت سوم رسید. هندی قوی در وقت سوم هم 3 بار خیلی زود کشتی گیر ما را از تشک خارج کرد. یوشل گات با یک سربند  و پی یک امتیاز دیگر هم از مسعود گرفت و بازی را 4 بر صفر کرد.  مسعود که می توانست امشب برای مدال طلا رقابت کند در عین ناباوری از المپیک حذف شد.

همچنین بر اساس اعلام مسئولان کاروان ورزشی ایران ، کمیل قاسمی جوان پرچمدار ایران در مراسم اختتامیه المپیک هم خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار