بازدید 62422

کدام یک از مقامات بلندپایه بهتر انشا می‌نویسند؟

در متن این گزارش، تصویری از یک شاهکار انشانویسی را خواهید دید که این روزها مقامات فراوانی تلاش دارند، انشایی شبیه به آن بنویسند؛ مقامات دولتی و نمایندگان مجلس و بسیاری دیگر از نخبگان کشور در این مسابقه شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۲۶۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴ 11 August 2012

عادت مسئولین کشور به سخنرانی‌های فراوان در حوزه‌های غیرتخصصی و نیز سوءاستفاده از عناوین و رهنمودهای کلان کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش «تابناک»، مدتی کوتاه پس از مطرح شدن مفهوم «اقتصاد مقاومتی» که برای رشد و ایستادگی کشور در برابر فشارهای شدید خارجی مطرح شده است، انواع و اقسام اظهارنظر‌ها و تصمیمات در میان بسیاری از مقامات کشور دیده می‌شود.

بنا بر این گزارش، ذهنیت و الگوهای محدودنگر و انزواطلب در بین مقامات فوق و نیز ناهنجاری‌های رفتاری ناشی از عادت کردن به پول مفت نفت، ریشه این تصمیمات نادرست و لفاظی‌های بی‌فایده شده است.

 حذف موانع غیرتعرفه‌ای تجارت از تکالیف دولت در برنامه‌های توسعه کشور بوده است ولی بلافاصله پس از اعلام نامگذاری سال جاری به نام سال حمایت از تولید و کار و سرمایه داخلی، برخی با تفکرات غیرعلمی و رفتارهای کلنگی به جان اقتصاد و تجارت خارجی ایران افتادند. در حالی که در همه جای جهان و به گواه تحقیقات فراوان علمی، تجارت ابزاری برای توسعه و رفع بیکاری دانسته می‌شود، هنوز عده‌ای در ایران به دنبال محدود کردن تجارت خارجی ایران می‌روند؛ بنابراین، باید این پرسش را مطرح کرد که چرا تفکر این عده با خواسته دشمنان کشور در ایزوله کردن اقتصاد ایران شبیه است؟

چنین محدودیت‌هایی که بدون بررسی توسط کار‌شناسان واقعی اعمال می‌شود، افزون بر اینکه مانع شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود، باعث کاهش شفافیت اقتصادی و نیز ایجاد فرصت برای مفاسد اقتصادی نیز خواهد شد.

همه اقتصادهایی که در دهه‌های اخیر شاهد رشد فراوان بوده‌اند، ضمن اینکه از کار و تولید داخلی به نحو علمی و حساب شده حمایت کرده‌اند و بازارهای خود را به راحتی در اختیار طرف‌های خارجی قرار نداده‌اند، تأکید بیشتر خود را بر افزایش صادرات قرار داده‌اند.

رفتارهایی مانند تلاش برخی در شورای شهر تهران و یا وزارت ارشاد برای محدود کردن تبلیغات کالاهای خارجی، نه تنها بدون پشتوانه علمی و نظری انجام شده است، بلکه به گواه اساتید علم تجارت اثرات معکوس هم خواهد داشت. شگفت‌انگیز است که موضوعی اقتصادی چون تبلیغات تجاری یکسره در وزارت ارشاد و یا شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار گیرد.

از سوی دیگر، دولت در تصمیمی نادرست به یکباره تصمیم می‌گیرد تهران را به بهانه برگزاری اجلاس عدم تعهد به مدت پنج روز تعطیل کند. این تعطیلی قطعا به سبب مراودات اداری و اقتصادی به همه کشور سرایت خواهد کرد؛ اما آیا دولت می‌تواند یک تولیدکننده و به ویژه تولیدکننده‌ای در بخش خصوصی را مثال بزند که از این تصمیم استقبال کند؟

ریشه این تصمیم نادرست در این است که بیشتر مسئولین دولتی و حکومتی، هیچ‌ گاه مجبور نبوده‌اند برای به دست آوردن درآمد تلاش و کار کنند. مقامات ما به جای کسب درآمد از راه‌های مشروع و منطقی، تنها تجربه چانه‌زنی برای خرج بیشتر از پول بی‌زبان نفت را دارند. به همین سبب است که در مواقع وفور پول نفت، آن را به هر چاه ویلی می‌ریزند و هنگام کم‌پولی به دنبال جایی می‌گردند که از هزینه‌های آن بزنند. آیا از مقامات دولتی که میلیارد‌ها دلار پول را بدون نتیجه ملموس و روشن خرج ایده خام بنگاه‌های زودبازده کردند، بازخواستی شد؟

در چند ماه اخیر، انواع سخنرانی‌ها در حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی و نیز اقتصاد مقاومتی شده است. وظیفه دانشگاه‌ها و مسئولین کشور است که این ایده‌ها را به سیاست‌های علمی و عملی مناسب تبدیل کنند؛ اما آنچه شنیده می‌شود، بیشتر گزافه‌گویی‌های بی‌مورد است.

«منظور از اقتصاد مقاومتی، اقدامات تدافعی و حصارکشی به دور خود نیست، بلکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که برای یک ملت، حتی در شرایط فشار و تحریم، زمینه رشد و شکوفایی را فراهم می‌کند». نمایندگان مجلس و مقامات دولت و دیگر مسئولان یا این را درمی‌یابند و اجرایی می‌کنند، یا آن که کارشان مشابه انشای زیر می‌شود. مردم شما ببینید و مقایسه کنید. بعید است کسی به اندازه معلم این دانش‌آموز خوش نمره باشد



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۸۶
شماکجاییدکی دیدیددرتصمیمات وکارهامنافع ملی یامنافع کسب وکارمردم درنظرگرفته بشه؟
پاسخ ها
davod
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
این بچه دبیرستانی تا چند سال دیگه یکی از مدیران ارشد دولت خواهد شد. تابناک جان این یکی را هم سانسور کن .
ali
| United States |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
davod جان دبيرستاني نيست كلاس پنجم دبستانه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
داوود جان احتمالا الان مدير شده چون حداقل 27سالشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
من فکر کنم همین الان تو مملکت کاره ایه وگرنه اسمشو سانسور نمیکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
حالا که المپیک هست ما هم یه نظر ورزشی چاشنی کردیم. مدیران ما خیلی خوب تو خاک مینشینند انقدر وقت تلف میکنند تا داور وقت کشتی را تمام کنه قبلاً کشتی گیرها غیرتی بودند تو خاک موندن براشون افت داشت ولی مدیران جدید عجیب به از این ستون به اون ستون اعتقاد دارند
بابا معلمه هم عجب لارژ بوده. گمانم از محل صرفه جويي توي بحث يارانه ها و شايدم از محل افزايش قيمت نفت همينجوري نمره بذل و بخشش كرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
لارژ نبوده از مقامات بوده !!! ديده يكي كارشو راحت كرده نمره داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
تاریخ نگارش انشا مربوط به 76/9/24 می باشد مربوط به دوران دولت خاتمی است لابد معلم با استفاده از بحث گفتگوی تمدنها نمره داده چون اون موقع یارانه ای در کار وسرزبانها ! نبود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
9/76تازه خاتمي 4ماه بوده كه سركار اومده مجيد جان
جالب بود واقعا همه چیز تقلیدی شده حق ما وضع بهتر از این است
20 سال پيش طنزپردازبراي شيرين زباني ناگزيربه تغيير گفته وعملكرد برخي ازسياسيون بود. امروزه كلمات وعمل برخي خود طنز بدون شرح است!
شما به علت خوشبینی که داشتید تازه به این نتیجه رسیده اید ما مدتهاست که میدانیم دولت دلش برای بخش خصوصی نمیسوزد. رهبر فرمود تعطیلی زیاد است اینها پنج شنبه ها را هم اضافه کردند فرمود کار و تلاش ساعت کار را کم کردند فرمود ....هر روز یک نوعی ... خدا عاقبت را به خیر کند.
در عوام ضرب المثلی است که می گویند "فلانی دندش پهن شده" یعنی دیگه هر چی هم به وی تذکر دهی با متلک بگویی فرقی نمی کند و او کار خود را می کند و "از یک گوش می شنود و از گوش دیگر ..."
این است حکایت بسیاری از مسئولین مملکتی ما
اینکه موضوع امتحانش املاء است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
حالا بچه بنده خدا یه اشتباهی کرده. چه گیری دادین. انشا رو بچسب
نمره 18 پای برگه دقیقا نمره ای هست که ما مردم عادی به دولتمردانمان می دهیم و این مهربانی بیش از حد بلای جانمان شده است. ربطی هم به این دولت و آن دولت ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
پس خودمان بیسوادیم.که اینجوری نمره میدیم.
بيشتر جملاتش تكراري است و نمره او حداكثر 12 است, زيرا فقط صبر و پايداري را خوب توصيف كرده و آن را موجب آسان شده كارها برشمرده است.
حال دانش آموز باسابقه نمره 12 مدير ارشد شده و دانش آموزان نخبه.............
اين معلم واقعا نمره دادنش شاهكارتره تا انشا
ایول چه معلم با عشقی بوده بهش با این شاهکار هجده داده شایدم معلمه سخنرانی بسیاری از مدیران رو شنیده و گفته بابا گلی به گوشه جمال این بچه پنجم دبستانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
بابامعلمه میدونسته این بچه آخرش یه ....میشه این نمره هم برایآینده نگری بوده نمیبینی این چند ساله فقط ما یه دانشگاه بیشتر نداریم فقط علم وصنعت!!!!!!!!!!!!!!
اگر کاربر شما دقت کرده باشد بالای صفحه نوشته املاء نه انشا!!!!
والله لااقل این بچه یه تلاشی کرده و یه غیرتی از خودش نشون داده که همین چند خطو بنویسه. اندازه ی سطح سواد و معلوماتش نوشته. مسئولین عزیز و مهرگستر ما که همین اندازه عرضه را هم ندارن....
تابناک صبر داشته باش خوب!
این انشاء و نمره 18 منو از خنده کشت!
ممنون تابناک مدتی بود نخندیده بودم
ما هم در اجرای سیاست های دولتمردان صبر داریم و صبر و پایداری خیلی از کارهار را اسان می سازد.
خوب آخرش هم يك هجده گرفته ديگه!!
داري درس عبرت نشون مي دهي به مسئولين؟
دست مريزاد تابناك عزيز زدي توي خال واقعا كه اين انشاء دست نوشته حال و روز خيلي از مسئولين و وكلاي مجلس امروزماست.ميگن از هر دستي بدي از همون دست ميگيري .
بهرحال خود كرده را پشيماني نيست
تابناک واقعا گل گفتی تو همه جلسات صحبت از اقتصاد مقاومتی هست
موضوع امتحان را نوشته املاء!!!
جالبه که معلم به این انشاء نمره 18 داده!! اینطور که پیداست مسئولان و مدیران ما هم از معلم شان(مجلس) نمرات بالا گرفته اند. بنا بر این تابی جون با درج این انشاء و مقدمه بی ربط نقض غرض کردی.
به قول یه بنده خدایی، مشکلات ایران اونقدر زیاد و پیچیده هستن که فقط یه معجزه میتونه حلش کنه!
آقا پیگیری کنید بینیم چطور شده امتحانی که در سربرگش نوشته شده املا,انشا به حساب میاد.اگه املا باشه چرا این همه جمله تکراری داره,اگه انشاست چرا بالاش نوشته املا.عجیبه!!!
چرا این سالها ادبیات طنز رشد نکرده است چون گفته و عملکرد مسئولان خود طنز است و طنازان ما نیاز به فسفر سوزاندن نمیشوند و این خود باعث صرفه جویی بیشمار است اما از طرف دیگرباعث عدم پیشرفت صنعت طنز ما شده است برای این هم باید فکری کرد ...
تاريخ امتحان 76 بوده و اين شخص كلاس پنجم است پس ايشان فردي با تاريخ تولد1365 مي باشد
نگران نباشيد وكيل مجلس نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
65! نکنه انشای خودمه من هم انشام تو همین مایه ها بود یکیشو نگه داشتم هر وقت می بینیم نمیدونم خجالت بکشم یا بخندم
تابناک فوق العاده بود.
با توجه به اینکه موضوع مربوط به سال 76 می شود به احتمال قوی نویسنده انشا الان باید یکی از مسئولین محترم باشد.
بابا نان نداد.
بابا آّب! بابا آب!
اقا بدتر از اینها را ندیدی که با نمره ی صفر در املا قبول شده اند
همتون دارید می خندید ولی همین بچه که 15 سال پیش یک همچنین انشایی نوشته ، بعید نیست الان جزو مدیرکل ها یا روسای یک جایی باشد ، مگر این مهرداد خان بذر پاش چند سالشه؟ و در 25 سالگی مدیر عامل پارس خودرو شد.!!!!
واقعا باید بازنگری جدی به سیستم آموزشی کشور بشه ، این خود تلنگری برای جلوگیری از نابودی سرمایه های انسانی و مالی و روانی این ملت آموزش وابسته به نمره قرقی با اقتصاد وانسته به نفت ندارد که هر دو یک مفهوم و آن نوعی ورشکستگی را تداعی می کند.آیا زمان آن نرسیده چشم فرزندانمان را با تحقیق و پژوهش و درک بیشتر به مطالب درسی بازتر کنیم و نمره عملکرد او در درک بهتر درس باشد . و واقعا جایگاه انگیزه سازی و برنامه ریزی و هدف سازی برای هر فردی در جرآموزش کجاست به شرط ارائه دقیق خروجی موفق با مقایسه با کشورهای پیشرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
توهم که انشائت شبیه همون شد ما باید......
پول پرستای دزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
تابناک میبینی چه تیتر و مطلب جالبی زدی که هر کسی به خودش اجازه می دهد به مسئولین نظام توهین کند.آیا همه مسئولین ما اینطوری که این جناب نوشته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
هر کسی که یه جایگاه رو اشغال کرده باشه و در اون زحمت نکشه و عرق نریزه. فقط حرف بزنه دزده برادر. دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن که نیست
اون قسمت اخرش که ضربالمثل اورده واقعا درسته "گر صبر کنی ز حوله حلوا سازی"شرح حال امروز مسوولین زنده و مرده ماست! نمره اش شد 19
والا اگه من معلم این بچه بودم بهش 20 میدادم
وقتی یه مدیر ارشد همه کاره انشاش با انشای این بچه یکیه پس این بچه، نابغه است میگی نه؟؟
يكي ازمشكلات اين جامعه دخالت همه مسئولان خرد وكلان در خصوص همه مسائل است. مسائلي كه نه مربوط به پست سازماني آنهاست ونه تخصص لازم را دارند. از امامان جمعه گرفته تا مسئولان ادارات در شهرستانها وحتي مديران درمدارس.
مثلا درخصوص هسته اي ويا اقتصاد وسياست خارجي چند نفر متخصص هست .نظر مي دهند؟ همه به طور رسمي از تريبون ها نظر مي دهند وچه بسا مشكلاتي را درروابط خارجي ويا بازار داخلي و... ايجاد كرده ومي كنند وخواهند كرد. بابا يكي اين آشفته بازاري را سرو سامان دهد به نفع همه ست.
تعطیلی 5روزه پایتخت (شاید تمام کشور) فقط بخاطر اینکه به مسولین سایر کشورها پُِز بدیم و اون چیزی رو که نیستیم القا کنیم
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
اين كارها منو ياد زمانهاي ماقبل انقلاب مي اندازد! هزينه هاي بيجا و سرسام آور!
1-این روزها که نظام اقتصادی دیگران هم تقش در آمده نمونه قرار دادن آنها دیگر چندانکاساز نیست چون خودمونیها خواهند کفت :دیدی آنها هم نتوانستند کاری بکنند!!
2-تعطیل پنجروزه تهران اعتراف به عدم تسلط بر امور امنیت کشور است واصولابی تاثیراست زیرا ساعات آغاز به کار مهمانان با کارکنان دولت یا همزمان نیست ویا میتوان ناهمزمانشان کردو غیر دولتیان را هم که -نه میتوان ونه باید مجبور به تعطیل کردد؟
مشكل مملكت ما افراد فرصت طلب زيادي را دارا ميباشد و هميشه سعي ميكنند كه از سخن بزرگان سوء استفاده نمايند و مثلا اگر شخص اول مملكت بكويد كه بصيرت داشته باشد بلافاصله عده اي مثلا در مورد نوشتن يك انشاء سعي ميكنند كه هر طوري شده لفظ بصيرت را مكررآ در متنشان بگذارند و فكر ميكنند با اينكارشان ولايتمدار ميشوند اگر در محيطي باشيد كه جو مذهبي داشته باشد اكثرا از ايه و روايت استفاده ميكنند اما غلط حتي در مورد جامعه روشنفكران ما اين موضوع فراوان بگوش ميخورد كه فلان دانشمند غربي و يا فلان ايسم اينچنين گفته در صورتيكه ممكن است مستمعين اصلا با ان ترمها اشنا نباشند و كلا اين وضعي است كه هميشه چه قبل و چه بعد از اندقلاب وجود داشته واينهم بخشي از مشكل فرهنگي ما ايرانيان ميباشد  
به همین جهت دولت نمره بیست را طلب میکند
این انشا به احتمال قوی متعلق به کلاس پنجم دبستان ............ است.
ای بابا
از یه بچه یاد بگیریرد
اگر صبرو حوصله داشته باشیم همه چیز درست میشه!!!
ظاهراً بسیاری از مسئولین از نظریه اقتصاد مقاومتی فقط خود همین دو کلمه رو گرفتن و معنی و تفسیرش رو خودشون با عقل ناقص خودشون انجام میدن، نمونه بارزش هم .......
تمام کارهای ما مثل گفته های این بچه است
ياد مديراني افتادم كه وقتي يك ساعت سخنراني ميكنن، تو حرفاشون دو يا سه جمله بيشتر حرف حساب نيست و بقيش همش بازي با كلمات و تكرار يك حرف به زبانهاي مختلف است، مثلا وقتي ميخان از كاري كه كردن تعريف كنن ميگن، ما با برنامه ريزي كه كرديم براي مردم راه درست كرديم، طريق درست كرديم، جاده درست كرديم، خيابان درست كرديم، مسير درست كرديم، و...
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
خيلي جالب گفتي!!
‫گر صبر کنی ز حوله حلوا سازی!!!از نظر فلسفی و تکنیکی شاید هم حق با شاگرد بی سواد باشد.ولی گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی،اصل ضرب المثل است.
همه اين سر و صدا ها براي اينه كه جلو واردات بي رويه و تبليغات كالا هاي خارجي رو گفته اند بگيريد!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
آخه فرهاد جان کالای خارجی رو هم که خودشون وارد میکنن!
طفلکی انزمان که درس ومشق تقریبا"سروسامانی داشته ومدارس به بهانه های مختلف تعطیل نبوده چنین انشایی نوشته اگر امروزبنویسه چه در می اید.
قسمت آخرش خیلی خنده دار بود و این دانش آموز چون کل ضرب المثل را به یاد نیاورده اما باز هم با کمال اعتماد به نفس از بازگویی دست و پا شکسته آن خودداری نکرده!" گر صبر کنی حلوا سازی" به گمانم این نوجوان حلوا سازی مادر محترم در آشپزخانه را مد نظر داشته!!!!
به یک نفر گفتند قیمه با ( ق ) است یا با ( غ )؟
جواب داد قیمه با گوشت و لپه است .
می خواسته صبر و پایداری معلمشو امتحان کنه!!!!
بابا شماها ساده اید نگاه به تاریخ این برگه بندازید صاحب این ورقه تا الان حتما" یکی از ... آره دیگه وگرنه تابناک جون که نمیاد اینو بزنه بابا آی کیو ها جون تابناک اینو بزن حتما"
برگه انشاء کدام یک از عوامل تابناکه؟
مرقومه بالا تفاوتی با انشاء آن کودک ندارد
همین فردا با صبر و حوصله میره آکسفورد یا یکه از شعبه های یکی از دانشگاههای وطنی توی انگلیس که اصلا وحونداره یه مدرک می گیره میاد میشه مدیر.
مشکل اینه که بنا به نظر رئیس جمهور محترم هر کس برداشت خودش از قانون را اجرا می کند.
در بعضی مواقع هم پارک کردن صورت مساله راخت تر است مثل همین مورد مربوط به س.م که اخیرا صورت مساله رو پارک کردن.
باید برای این آقایون صورت مساله دقبق و شفاف تعریف شود تا فقط در زیر مساله انشا نمایند حهت اقدام و یا ..
لطفا منعکس شود.
یاد اون نامه نماینده مجلس به وزیر کشاورزی افتادم.
مگر درس انشاء حذف نشده؟
تابناك جان نكنه همين بچه از مديران ارشد خودت باشه
هيس!
midoonid mozoo ine ke in danesha amooz aslan maanaie sabr va pidari ra nemidaneste
va az in babat ham shabihe masoolan ast ke maanaie keshvar dari ra nemidanand va shayad faghat baraye hamin daramade naft in postha ra eshghal kardeand
ولی انصافا صبر و پایداری در کارها خیلی خوب است ...
جان مادرت اسمشو بگو. بزار این آخر ماه رمضونی یکم بخندیم. تو رو خدا :دییییییی
این بچه و تمامی مسئولین و مقامات قبلی و فعلی و آتی کشور از میان خود مردم هستند آمریکایی و انگلیسی و روس نیستند همشون ایرانی هستند از بین خودتون. اگر دقت کنید اکثریت نظردهندگان افرادی بدبین و منفی هستند تا زمانی که فرهنگ مردم ایران ارتقاء نیابد وضع کشور درست نمی شود. بیایید فرهنگمان را عوض کنیم و با عینک خوش بینی بنگریم.
يه مقاله هم راجع به دروغگويي مسئولان بنويسيد لطفا .
اگر راست میگید که این انشا مال یک ادم مهمه..........چرا اسمشو پاک کردید........بیچاره که چیز بدی ننوشته
اینها سواد خواندن ونوشتن رابعدازمدیرشدن یادمیگیرند.. مابیسوادها یک انشا داشتیم ویک املا هردو درمدرسه حذف شده است.یادش بخیر.
اين دانش آموز را پيدا كنيد براي ارتقاي علم ودانش وزير آموزش و پرورش كنيد تا هيچ مردودي نداشته باشيم و معلمش را وزير علوم و تحقيقات تا همه افراد ضاحب مدارك عاليه شوند . هم عدالت برقرار ميشد و هم پول هاي مملكت از بين نمي رود. قبول نداريد سياست هاي آموزشي كشور را بخوانيد و آنچه را كه اجرا مي شود تعمق كنيد . البته مواضب باشيد كه دچار حيرت نشويد .
مدیریت تو ایران استعداد و نخبگی نیست
مدیریت از پدر به فرزند منتقل میشود
اینو با چشمام دارم می بینم
که پدر مدیر پسرش را جایگزین خودش کرد .
امیدواریم که خداوند اخر وعاقبتمون رو به خیر کنه با این مسولین خوشفکر.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی