بازدید 2422
لاريجاني:

سرنوشت سوریه با آینده ملت‌های منطقه عجین شده است

دشمنان همواره از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون با اعمال تحریم، قصد جلوگیری از پیشرفت ملت ایران را داشته‌اند، ولی همیشه با رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، آنها در رسیدن به اهداف شومشان ناکام مانده‌اند.
کد خبر: ۲۶۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴ 08 August 2012
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات اخیر در سوریه گفت: غربی‌ها به دلیل اینکه رژیم صهیونیستی را از انزوا درآورند، توجه مردم منطقه را به سوریه معطوف کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، علی لاریجانی در نشست فعالان سیاسی و اجتماعی استان قم که شب گذشته برگزار شد، گفت: سرنوشت مردم سوریه با آینده همه ملت‌های منطقه درآمیخته و نباید آن را تنها مختص این کشور مسلمان بدانیم.

وی اظهار داشت: برخی کشورهای عرب منطقه در تحولات سوریه، دچار توهماتی شده و با غربی‌ها هم‌نوایی می‌کنند که به آن‌ها توصیه می‌کنم با ملت‌های منطقه در راستای برگرداندن آرامش در سوریه همراهی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: پس از جنگ ۳۳ روزه لبنان، رژیم صهیونیستی به انزوا رفت که غربی‌ها و در رأس آن‌ها آمریکا برای اینکه این رژیم جعلی را از انزوا درآورند، تحرکاتی را در سوریه انجام دادند تا بتوانند افکار عمومی منطقه را به این کشور معطوف کنند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، خواهان ثبات و آرامش بیشتر در کشور سوریه است و این مسأله را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

رئیس قوه مقننه در بخش دیگری از سخنانش به مسائل اقتصادی روز کشور اشاره و تصریح کرد: اکنون کشور هم از لحاظ مسائل بین‌المللی و تحریم‌ها و هم از نظر اقتصادی در شرایط حساسی است که باید همه مسئولان در تصمیم گیری‌هایشان به این موضوع توجه خاص و ویژه‌ای داشته باشند.

لاریجانی ادامه داد: در سال‌های اخیر، دشمن همواره تحریم‌هایی را علیه کشورمان اعمال کرده اما با توجه به آسیب پذیر بودن اقتصاد، تحریم‌های جدید را بر مسائل اقتصادی و زندگی مردم متمرکز کرده که با درایت و همکاری همه نهاد‌ها، ملت ایران از این تحریم‌ها سربلند بیرون خواهد آمد.

رییس قوه مقننه ادامه داد: دشمنان همواره از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون با اعمال تحریم، قصد جلوگیری از پیشرفت ملت ایران را داشته‌اند، ولی همیشه با رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، آن‌ها در رسیدن به اهداف شومشان ناکام مانده‌اند.

وی در پایان به توسعه همه جانبه استان قم اشاره کرد و یادآور شد: ساز و کارهایی فراهم شده تا در پیشبرد طرح‌های عمرانی استان قم از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی به نحو احسن بهره‌گیری شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار