بازدید 16683

فرمانده شورشیان حلب کشته شد

کد خبر: ۲۶۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۴ 08 August 2012
به گزارش پرس تي‌وي،عبدالجابر العقيدي فرمانده شوراي نظامي ارتش به اصطلاح آزاد سوريه در شهر حلب در عمليات نیروهای امنیتی سوريه کشته شده است.

نيروهاي ارتش سوريه، روز سه‎شنبه به شورشيان در محله الاصيله واقع در حلب حمله و ۱۵۰ شورشي را کشته و زخمي کردند. در اين عمليات به خودروهاي شورشيان که به سلاح‌هاي خودکار مجهز بودند نيز خساراتي وارد آمد.

درهمين حال، مردان مسلح مورد حمايت خارجيان در برخي از محله‌هاي حلب، تعدادي از غيرنظاميان را به گروگان گرفته‎اند. بنابر گزارش‌ها، شورشيان قصد دارند تا از غيرنظاميان به عنوان سپر انساني استفاده کنند.

اين درحالي است که عمليات ارتش سوريه براي پاک‌سازي شهر حلب از وجود شورشيان همچنان ادامه دارد.

ارتش سوريه عمليات خود را در حومه شهر حلب متمرکز و خطوط ارتباطات لجستيکي شورشيان را قطع کرده است. اين درحالي است که ديگر نقاط شهر نيز تحت کنترل نيروهاي دولتي سوريه قرار دارد.

نيروهاي سوري همچنين روز سه شنبه به شهر حمص واقع در غرب این کشور حمله کرده و تعدادي از مردان مسلح مورد حمايت خارجيان را کشتند و تعدادي ديگر را دستگير کردند.

سوريه از مارس ۲۰۱۱ ميلادي تاکنون، ناآرامي‌هايي را شاهد بوده است. دمشق مي‌گويد:« قانون‌شکنان، خراب‌کاران و تروريست‌هاي مسلح» عامل ناآرامي‌هاي اخير اين کشور هستند، در حالي که مخالفان، نيروهاي امنيتي را به دخالت دراين کشتارها متهم مي‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها