بازدید 6923

نمايندگان بحرينی در جمع تروریست‌های سوري

کد خبر: ۲۶۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲ 07 August 2012
تصاویر 4 تن از وابستگان رژیم بحرین در جمع تروریست‌های سوریه منتشر شد. این افراد نماینده مجلس رژیم این کشور نیز هستند.

به گزارش آنا، شبکه‌هاي اجتماعي روز گذشته تصاويري از برخي از نمايندگان مجلس بحرين را در حالی منتشر کردند که آنها در جمع تروريست‌هاي سوري بودند.
 
در اين تصاوير که توسط يکي از اعضاي اين گروه چهار نفره در صفحه فيس بوک وي منتشر شده، نايب دوم مجلس بحرين که عضو جمعيت موسوم به اصاله در بحرین است، نيز حضور دارد.
 
براساس گزارش العالم، علاوه بر عادل المعاودة، عبدالحليم مراد رئيس فراکسيون اصاله در مجلس بحرين به همراه حمد المهندي و فيصل الغرير در جمع يک گروه از تروريست‌هاي مسلح سوري ديده مي‌شوند.
 
هر چند زمان و مکان اين ديدار منتشر نشده است، اما به نظر مي‌رسد اين ديدار بايد به ماه مبارک رمضان باشد و در يکي از مقرهاي شورشيان در ترکيه برگزار شده باشد.
 
نکته جالب در مورد حضور اين چهار نماينده مجلس که از جريان وهابي حاضر در مجلس مجمع‌الجزاير بحرين هستند، نحوه لباس پوشيدن آنها است مانند شورشيان لباس پوشيده‌اند.
 
عبدالحليم مراد در صفحه خود در توتيتر حضور اين گروه چهار نفري را به عنوان «هيئت پادشاهي بحرين» ناميد و اعلام کرد «ما تعمد داشتيم تا خود وارد شده و کمک‌هاي مردم بحرين را براي تجهيز مجاهدين و برادرانمان در ارتش آزاد به دست آنها برسانيم.»
 
ادعاي اين نماينده وهابي در مورد کمک‌هاي مردم بحرين در حالي صورت مي‌گيرد که 72درصد جمعيت بحرين را شيعيان تشکيل مي‌دهند و خود به مدت يک سال است به شدت از سوي نيروهاي امنيتي رژيم آل‌خليفه و اشغالگران سعودي سرکوب مي‌شوند.
 
بر اساس نوشته اين عضو مجلس مجمع‌الجزاير بحرين آنها به حساب جيب مردم اين جزاير قول ساخت و تجهيز سه بيمارستان صحرايي را به شورشيان مسلح حاضر در سوريه داده‌اند، در حالي که مجروحان بحريني ناشي از حمله اشغالگران سعودي جرات ورود به درمانگاه‌ها براي مداوا را ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار