بازدید 31682

ركوردشکن المپيك: گوشت اسب مي‌خورم!

کد خبر: ۲۶۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶ 05 August 2012
كنفرانس مطبوعاتي مدال‌آوران دسته 94 كيلوگرم وزنه‌برداري المپيك برگزار شد.

به گزارش ايسنا، ايليان ايلين قهرمان دسته 94 كيلوگرم وزنه‌برداري المپيك در مورد تكرار مدال طلاي المپيك پكن در لندن و همچنين ركوردشكني خود گفت: شخصيت من طوري است كه دوست دارم رقابت كنم و با تمام روح و قلبم به ورزش بپردازم. رقابت كردن را دوست دارم و زندگي من مسابقه و تمرين است.

وي در پاسخ به سوالي درباره اينكه تفاوت قهرماني در المپيك پكن با اين المپيك چه بود گفت: امروز احساس خيلي متفاوتي نسبت به المپيك پكن دارم. شخصيت من تغيير كرده اما تمريناتم فرق زيادي نداشته است. الان كه در سن 24 سالگي هستم وضعيتم با گذشته كه جوان‌تر بودم خيلي تفاوت دارد.

ايلين همچنين در مورد ركوردهايش گفت: هنوز توانايي اين را دارم كه بهتر شوم. در يك ضرب هنوز ضعف دارم و بايد روي آن كار كنم.

وي همچنين در پاسخ به سوالي كه از او پرسيد رابطه ورزشكاران كشورهاي استقلال يافته از شوروي سابق با يكديگر چگونه است، گفت: ما رابطه خيلي خوبي داريم و پس از كسب مدال به يكديگر تبريك مي‌گوييم ما قبلا دوست بوديم و الان هم دوست هستيم. مسابقه مي‌دهيم و رقابت مي‌كنيم، اما دوستي ما سر جايش است، چون ما سفيران صلح هستيم.

وي همچنين در مورد تغذيه‌اش گفت: تغذيه در وزنه‌برداري خيلي مهم است. عمده غذايي كه من مصرف مي‌كنم گوشت مرغ و گوشت اسب است. اين‌ غذا براي وزنه‌برداران خيلي خوب مفيد است.

همچنين سيريكو برنده مدال برنز از مولداوي در مورد كسب مدالش گفت: مسابقه دادن در المپيك خيلي سخت است. ايلين كار بزرگي انجام داد و ركوردهاي جهان و المپيك را جابه‌جا كرد. او شخصيت برجسته‌اي در وزنه‌برداري به حساب مي‌آيد.

همچنين الكساندر ايوانوف كه مدال نقره المپيك را بر گردن آويخت در مورد رقابت با ايليا ايلين گفت: وزنه‌برداري مثل بوكس يا كشتي نيست كه با رقبا مسابقه رودررو داشته باشيم. ما بايد به ركوردهاي خودمان برسيم و اعتماد به نفس اين كار را داشته باشيم اما به هر حال رقابت كردن با ايلين بسيار سخت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار