بازدید 19605

دلایل احتمالی سانحه رانندگی وزیر راه

کد خبر: ۲۶۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷ 03 August 2012
علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور که به دلیل سانحه اتومبیل حامل وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بستری بود، مرخص شده و به منزل منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 9:10 صبح پنج شنبه سواری لندکروزر سفید رنگ حامل علی نیکزاد وزیر راه و شهر سازی، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور و ملکی مدیرکل مسکن استان تهران در مسیر دماوند به تهران، سه کیلومتر بعد از دماوند، در شیب تند جاده با برخورد به گاردریل، واژگون شد.

عملکرد به موقع کیسه‌ های هوای خودرو

به گفته فرمانده پلیس راه شرق استان تهران در این سانحه رانندگی که به علت سرعت غیر مجاز به وقوع پیوست با عملکرد به موقع کیسه‌ های هوای خودرو، آسیب جدی به وزیر مسکن و همراهان وی وارد نشده، اما وزیر به بیمارستان‌‌ شهید چمران تهران و رئیس بنیاد مسکن کشور به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل شدند.

دو سرنشین دیگر اتومبیل حامل وزیر راه و شهرسازی نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

تابش حوالی ظهر به بیمارستان چمران تهران منتقل شد

فرماندار شهرستان دماوند نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ضربه وارده به رئیس بنیاد مسکن کشور از ناحیه پشت گوش بود که توسط متخصصان گوش و حلق و بینی بیمارستان سوم شعبان چکاپ و معاینات کامل انجام شد و خوشبختانه اعلام شد که وی جراحت جدی نداشته است.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با این حال، رئیس بنیاد مسکن کشور علیرغم اعلام مرخصی و اجازه انتقال به منزل، حوالی ظهر با یک دستگاه آمبولانس از دماوند، به بیمارستان چمران تهران منتقل شد.

دلایل احتمالی سانحه رانندگی وزیر راه و هیئت همراه


وی در خصوص علت این حادثه رانندگی و برخورد لندکروز حامل وزیر و همراهانش با گاردریل کنار جاده که منجر به واژگونی اتومبیل شد، اظهار داشت: یک دلیل این حادثه می تواند شیب تند جاده دماوند در حوالی پروژه مسکن مهر "مهرآباد" رودهن باشد که علیرغم عدم امکان سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت در این مکان، کنترل اتومبیل را سخت می کند.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: دومین دلیل نیز می تواند خواب آلودگی راننده حامل وزیر و همراهانش باشد که سحرگاه پنج شنبه از تهران به سوی فیروزکوه حرکت کرده و از پروژه مسکن مهر این شهرستان بازدید کردند.

وی بیان داشت: به هرحال، باید دلیل این حادثه رانندگی به دقت مورد بررسی قرار گیرد ولی عدم امنیت جاده دماوند – تهران که در برخی سایتها مطرح شده، دلیل این سانحه نبوده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: خدا را شاکریم که وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن کشور در سلامت به سر می برند و آسیب دیدگی جدی نداشته اند و به خیر گذشته که همین مسئله مهم، مایه شکر الهی است.

استراحت وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن کشور در منزل


پیگیریهای خبرنگار مهر، حاکی از آن است که وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن کشور که تا عصر پنج شنبه در بیمارستان سهید چمران واقع در خیابان صنایع(اقدسیه) تهران بستری بودند، پس از آزمایشات کامل و نداشتن مشکلی حاد، از این بیمارستان نیز مرخص شده و راهی منزل شدند تا به دلیل کوفتگی بدن و آسیبهای جزیی دیگر، در منزل به استراحت بپردازند.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها