بازدید 45681
ادعایی از سر درماندگی:

سید حسن نصرالله به ایران نقل مکان می‌کند!

ادعاهای این روزنامه کویتی و به دنبال آن، ذوق زدگی نشریات صهیونیستی در این باره، عمدتا از آنجا ناشی می‌شود که آنان تشیع سرخ علوی و رهبری شیعه را هرگز نشناخته‌اند و همواره در اذهان خود، رهبریت شیعه را با حکام مرتجع در کشور‌های عربی مقایسه می‌کنند؛ حکام مرتجعی که برای بقای حکومت و جان خود، با شیطان هم پیمان دوستی می‌بنند؛ اما نکته شگفت‌انگیز آن که آنان آنچه در جنگ ایران و عراق رخ داد و یا آنچه در جنگ سی و سه روزه انجام شد، می‌بینند، اما باز خود را به نا‌آگاهی می‌زنند!
کد خبر: ۲۶۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵ 03 August 2012
ادامه درگیری‌ها میان نیروهای دولتی و مخالفان مسلح در سوریه و شیوه خبررسانی رسانه های منطقه و جهان از این وقایع، منطقه را به کانون اخبار ضد و نقیض تبدیل کرده است. آخرین نمونه از این گونه اخبار، مربوط به کشور همسایه سوریه است و از نقل مکان احتمالی سید حسن نصرالله به ایران حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»، صبح امروز، برخی رسانه‌های اسرائیلی به نقل از روزنامه «سیاسه» کویت از احتمال نقل مکان دبیر کل حزب‌الله لبنان به ایران در صورت وخیم‌تر شدن اوضاع سوریه خبر داده‌اند.

به ادعای این روزنامه، مقامات ایرانی به نصرالله توصیه کرده‌اند، در صورت منتج شدن وقایع سوریه به سقوط بشار اسد، لبنان را ترک کرده و به ایران نقل مکان کند.

البته این تنها بخشی از ادعای روزنامه کویتی است، زیرا این روزنامه در بخش دیگری از مطلب خود مدعی شده، ایران برای واکنش به سقوط احتمالی اسد، دو سناریو را در نظر گرفته است:
سناریوی نخست، شامل تأمین جدید‌ترین انواع تسلیحات برای حزب‌الله و افزایش شمار نیروهای ایرانی در لبنان است. این امر حضور ایران را در لبنان افزایش داده و جای خالی سوریه را برای ایران پر می‌کند.

سناریوی دوم شامل خارج کردن همه نیروهای وابسته به ایران از جنوب لبنان و بیروت و منتقل کردن نصرالله و دیگر رهبران حزب‌الله از لبنان به ایران است؛ بنابراین، ایران تلاش خواهد کرد، از هر گونه سوءقصد یا اقدام احتمالی علیه ایران جلوگیری کند.

ادعاهای این روزنامه کویتی و به دنبال آن، ذوق زدگی نشریات صهیونیستی در این باره، عمدتا از آنجا ناشی می‌شود که آنان تشیع سرخ علوی و رهبری شیعه را هرگز نشناخته‌اند و همواره در اذهان خود، رهبریت شیعه را با حکام مرتجع در کشور‌های عربی مقایسه می‌کنند؛ حکام مرتجعی که برای بقای حکومت و جان خود، با شیطان هم پیمان دوستی می‌بنند.

اما نکته شگفت‌انگیز آن که آنان آنچه در جنگ ایران و عراق رخ داد و یا آنچه در جنگ سی و سه روزه انجام شد، می‌بینند، اما باز خود را به نا‌آگاهی می‌زنند!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶۰
انتشار یافته: ۱۲
مگر لبنان یک سید حسن نصرالله داردکه بیاید ایران انجا مهد دلیران مهد شیعه و مهد شیران هست که هزارات سید حسن را در خود جا داده
من نمی دونم چه اتفاقی خواهد افتاد ولی در هر صورت اسراییل با خاک یکسان میشه
جریانی که سید حسن فعلا در راس ان است فاتح نهایی نبرد در خاورمیانه است مهم جریان و خط است سید حسن نباشه یکی دیگه بلافاصله جای او را میگیرد . غاصبین فلسطین و انگلستان هم این را خوب میداند . از یک خبر یا ارزو که از دهان یک روزی نامه کویتی خارج میشود خبر میسازند ذوق میکنند فعلا امروز را میگذرانند فردا خدا کریم است . اینها نمیتوانند بفهمند که ارزوی سید حسن ها شهادت است با نفس پلید خودشان قیاس میکنند .
مفسدين فى الاض چقدر درمانده شده اند...
خداياآيا نقص عدم توفيق شهادت در٨سال دفاع مقدس باپاداش شهادت در سرزمين انبياءرفع ميشود.
نه تنها بچه هاى بعلبك، زاحيه وجنوب بلكه همه بچه هاى تهران و... سيد حسن نصرالله هستند. 
فکر کردند همه مانند خودشان هستند که وقتی صدام به کویت حمله کرد شاه و شاهزاده وقوم قبیله همگی سوار بر هواپیما فرار کردند وکشورشان را رها کردند !!!!!توقع زیادی از این جماعت نباید داشت سطح شعور وفهمشان در همین حد (زیر صفر) است
جالب بود و تامل برانگیز!
این گونه هزیان گویی های نابخردها در خود مطلبی تامل برانگیز دارد و ان اینکه درصد بزرگی از افکار عمومی این چرندیات رو باور میکنن. پس باید هرچه بیشتر در مقابل امپراطوری رسانه ای کم نذاریم، کاری که انصافا خوب انجام شده ولی میبینیم که کافی نیست.
این جنگ روانی است ومی خواهند فضارا به نحو دلخواه تعبییر نموده وتغییردهند. حاشا وکلا که این آروزها محقق شود بلکه به امید روزی که مقاومت درمنطقه سرافراز وپیروزمندترشود
البته بنده خدا نه(بنده شیطان) فکر میکنه همه مثل شیخ خودشون ودار دسته اش هستن که موقع حمله صدام به به کویت با لباس خواب فرار کردن سعودی بد بخت های ذلیل
عجب كودن هستن,حرف مسخره وكودكانه اي بود
اگرمغز خر هم خورده باشی همچین تحلیلی به ذهنت طراوش نمیکنه موندم اینها چی توی کلشون بجای مغز دارند؟
سران جاهل عرب زماني متوجه خواهندشد كه كشورومردم مسلمان كشورشان رازير چكمه هاي دشمنان اسلام خواهندديدو آنوقت ديرخواهدبودواربابان آنهابه اين خود فروختگان رحم نخواهندكردومثل صدام آنهارا نيزازصحنه روزگاربرخواهندداشت آنهااصلابه اتحادمسلمين توجهي ندارندودر حال تيشه زدن به ريشه مسلمانان هستند بدانندكه قربانيان بزرگ اين بازي اول خودآنها خواهند بود
انشاالله که نصرالله هرجا که می‏خواهد سربلند و استوار زندگی نماید؛ اما به عنوان یک ایرانی دانشگاهی می‏نویسم که خاک ایران از پذیرایی دلیرانی چون نصرالله (و بزرگانی چون شیخ بهایی) طراوت خواهد یافت!
درضمن این شعار یا شوخی هم نیست؛ از پذیرایی کردن از مردان بزرگ در ایران باید خوشحال باشیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان