بازدید 3245

خداحافظی روبرتو کارلوس از دنیای فوتبال

کد خبر: ۲۶۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲ 02 August 2012
 مدافع 39 ساله و سابق تیم ملی فوتبال برزیل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ساکروی، روبرتو کارلوس مدافع تیم فوتبال آنژی ماخاچ‌کالا روسیه روز گذشته اعلام کرد که از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

خداحافظی مدافع 39 ساله برزیلی در شرایطی است که این بازیکن در ماه‌های اخیر فعالیت خوبی در تیم آنژی داشته است و به دنبال دریافت مدرک مربی‌گیری و ادامه حضور در این سمت در باشگاه روسیه‌ای است.

وی در این‌باره به افه گفت که مذاکراتی را انجام داده است که برای انجام بازی خداحافظی تیم‌های آنژی روسیه و رئال مادرید به مصاف یکدیگر بروند.

روبرتو کارلوس پس از 2 سال حضور در پالمیراس برزیل در سال 1995 به اینترمیلان پیوست و پس از یک فصل حضور در باشگاه ایتالیایی راهی رئال مادرید شد.

وی در سانتیاگو برنابئو درخشش خوبی داشت و به همراه این تیم 4 عنوان قهرمانی لالیگا، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 3 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را کسب کرد.

کارلوس 11 سال در مادرید حضور داشت و  پس از حضور نه‌چندان طولانی در فنرباغچه ترکیه و کورینتیانس برزیل در سال 2011 به آنژی ماخاچ‌کالا روسیه پیوست و به عنوان کاپیتان این تیم به هواداران معرفی شد.

کارلوس 125 بازی برای تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان مدافع چپ انجام داد و در جام جهانی 2002 برزیل و کوپا امریکا  1997 و 1998 با سلسائو به مقام قهرمانی رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر