بازدید 6436
قلعه‌نويي پس از 3 سال روي نيمكت استقلال/ منتظري آمد، جباري نيامد!

حاشيه هاي بازي استقلال و ذوب آهن

کد خبر: ۲۶۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۵ 31 July 2012
دو تیم استقلال و ذوب آهن در شرایطی از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که امیر قلعه نویی پس از گذشت سه سال برای نخستین بار روی نیمکت استقلال نشسته است.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن از در شرایطی از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شده است که امیر قلعه نویی پس از گذراندن محرومیت دو جلسه‌اي خود برای نخستین بار روی نیمکت استقلال نشسته است.

حدود 40 هزار نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه آزادی آمده اند و همچنان به تعداد آنها افزوده می شود. تعداد اندکی از هواداران ذوب آهن هم در گوشه ای از ورزشگاه حضور دارند.

دو تیم با ترکیب ابتدایی زیر بازی را آغاز کردند:

استقلال تهران:

سید مهدی رحمتی(کاپیتان)، خسروحیدری، هاشم بیک زاده، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، فابیو جان واریو، جواد نکونام، فریدون زندی، آرش برهانی، علی حمودی و سیاوش اکبرپور

ذوب آهن اصفهان:

دارکو بوژویک، حمید شفاعت، سینا عشوری، محمد صلصالی(کاپیتان)، پیام صادقیان، اسماعیل فرهادی، محسن مسلمان، ابراهیم محمدی، فرشاد بهادرانی، سعید عبد الله پور و مهدی رجب زاده

محسن ترکی به همراه محسن فریمانی، تورج عیوض محمدی و اشکان خورشیدی کار قضاوت این بازی را به عهده دارند.

سیاوش اکبرپور در دقیقه 14 با کارت زرد ترکی مواجه شد.

کی روش به همراه دستیارانش از نزدیک این بازی را می‌بیند. همچنین پژمان منتظری که از لیست 18 نفره استقلال برای این بازی خط خورده بود از جایگاه ویژه کار همبازیانش را نظاره می کند. احمد رسولي نژاد رييس هيات مديره استقلال هم از ديگر حاضران در ورزشگاه آزادي است.

اين ديدار تا دقيقه 44 با نتيجه تساوي صفر صفر دنبال مي‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر