بازدید 1910

دویچه بانك آلمان 1900 كارمند را اخراج می كند

دویچه بانك آلمان به عنوان بزرگ ترین وام دهنده این كشور روز سه شنبه از حذف یكهزار و 900 فرصت شغلی در قالب برنامه صرفه جویی سه میلیارد یورویی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۸ 31 July 2012

به گزارش خبرگزاری فرانسه از فرانكفورت، مسئولان این بانك با صدور بیانیه ای خاطر نشان كردند: دویچه بانك یكهزار و 900 فرصت شغلی را در دفاتر خارج از كشور خود حذف می كند كه از این تعداد یكهزار و 500 شغل به بخش های بانكداری و بقیه به بخش های سهام و اوراق اعتباری مربوط است.

انتظار می رود دویچه بانك با این تدابیر در مجموع 350 میلیون یورو صرفه جویی كند.

'یورگن فیتشن' و 'آنشومان جین'، مدیران اجرایی دویچه بانك اعلام كردند: عملكرد این بانك تحت تاثیر فضای متزلزل اقتصادی قرار گرفته است، بحران بدهی منطقه یورو بر اعتماد سرمایه گذاران و فعالیت مشتری های این بانك تاثیر مخرب داشته است.

سود خالص دویچه‌بانك در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۲ حدود ۵۰ درصد كاهش یافت.

این در حالی است كه سود خالص دویچه‌ بانك، بزرگ‌ ترین بانك آلمان از آوریل تا ژوئن سال جاری ۶۶۱ میلیون یورو بود. در حالی كه سود خالص این بانك در همین بازه زمانی در سال گذشته یك میلیارد و دویست‌ میلیون یورو بود.

مقام‌ های دویچه ‌بانك بحران مالی جاری، به ‌ویژه كاهش ارزش یورو را مسئول این سیر نزولی می‌ دانند.

این در حالی است كه آمار روز سه شنبه آژانس كار دولت فدرال آلمان از افزایش نرخ بیكاری در این كشور طی ماه ژوئیه (تیر/ مرداد) خبر داده بود.

بر اساس آمار آژانس كار دولت فدرال مسئول جمع آوری اطلاعات ماهانه، نرخ بیكاری در ماه ژوئیه (تیر/ مرداد) نسبت به ماه ژوئن (خرداد/ تیر) به شدت افزایش یافته و طی این ماه 66 هزار و 800 نفر شغل خود را از دست داده اند كه شمار بیكاران را به دو میلیون و 88 هزار نفر می رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار