بازدید 10956

حضور سران 31 كشور در اجلاس غير متعهدها

کد خبر: ۲۶۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸ 30 July 2012
سخنگوي معاون ارتباط و اطلاع‌رساني شانزدهمين اجلاس سران غيرمتعهدها در تهران اعلام كرد كه تاكنون 31 كشور اعلام كرده‌اند كه در سطح سران در اين اجلاس شركت مي‌كنند و قطعاً تا زمان برگزاري اجلاس اين تعداد افزايش پيدا مي‌كند.

فرقاني در گفت‌وگو با ايسنا، با يادآوري اين‌كه اين اجلاس درتاريخ 9 و 10 شهريورماه در سطح سران در تاريخ 7 و 8 شهريور در سطح وزراي خارجه و 5 و 6 شهريور ماه در سطح كارشناسان برگزار خواهد شد، گفت: در اجلاس كارشناسان بيانه اجلاس تنظيم خواهد شد، وزراي خارجه آن را تاييد و سران آن را امضاء مي‌كنند.

وي همچنين در مورد تعطيلي تهران در زمان برگزاري اجلاس و اين‌كه چه روزهاي تعطيل خواهد بودنيز اظهارداشت: اين موضوع در ستاد در حال بررسي است و هنوز تصميم‌گيري نهايي نشده است.

سخنگوي معاون ارتباط و اطلاع‌رساني شانزدهمين اجلاس سران غيرمتعهدها همچنين در مورد دعوت از مصر براي شركت در اين اجلاس و تحويل رياست اجلاس به تهران ادامه داد: ما از طريق كانال‌هاي ديپلماتيك به طرف مصري اعلام كرديم كه آمادگي تسليم دعوتنامه رييس جمهور مصر را داريم و نمايندگي را در اين زمينه اعلام كنيم و منتظر هستيم طرف مصري اعلام كند، در چه سطحي اين دعوتنامه را دريافت خواهدكرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار