بازدید 39789

پشت پرده غیبت 10ساله سرکرده منافقين

کد خبر: ۲۶۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷ 27 July 2012
عدم حضور مسعود رجوی در انظار عمومی طی ده سال گذشته باعث شد تا بسیاری به این نتیجه برسند که رجوی در خلال حمله آمریکا به عراق کشته شده است.

افکارنیوز نوشت: با اشغال خاک عراق، وضعیت گروهک منافقین با هاله ای از ابهام روبرو شد؛ اعضای این گروهک در اردوگاهی به نام قرارگاه اشرف مستقر و ارتش آزادیبخش خلع سلاح شد.

از آن زمان به بعد یعنی قریب ۱۰ سال گذشته، سرکرده این گروهک هیچگونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و هیچ تصویری از وی منتشر نشده است.

عدم حضور مسعود رجوی در انظار عمومی و به روز نشدن سایت سازمان تروریستی مجاهدین باعث شد تا بسیاری به این نتیجه برسند که رجوی در خلال حمله آمریکا به عراق کشته شده است.

حتی بی بی سی نیز در خبری در فروردین سال ۸۸ به کشته شدن مسعود اعتراف کرد و گفت: از زمان اشغال عراق توسط نیروهای امریکایی خبری از آقای رجوی نیست هرچند اکثرا معتقدند که وی مرده است.

در این میان بحث تسویه حساب درون گروهی مریم رجوی نیز از جمله دلایلی است که برای غیبت ۱۰ ساله مسعود مطرح می شود. تسویه حسابی که در قالب کودتای مریم، مسود از رهبری گروه خلع شد و مریم رجوی رهبری این گروهک را از سال ۸۲ به عهده گرفت.

هرچند بسیاری بر این باورند که مسعود در این تسویه حساب از بین رفته اما به دلیل ملاحظات امنیتی وانمود می شود که مسعود در محل امنی پنهان شده است.

برخی اخبار درز کرده از گروهک نیز این گمان را که مریم با کودتای خود مسعود را محبوس کرده یا کشته باشد قوی تر می کند چراکه طی سال های اخیر مریم در تمام دیدارهای این گروهک با طرف های غربی حضور می یابد و خبری از مسعود نیست.

از طرف دیگر سایت سازمان منافقین نیز باکس مریم را قبل از باکس مسعود آورده و به روز می کند تا نشان دهد اکنون مریم بر این فرقه رهبری می کند.

در همین حال رسانه های کرد عراقی زمستان سال گذشته از بستری شدن مسعود رجوی در بخش مراقبت های ویژه در اثر بیماری خطرناک خبر داده و اعلام کردند که بیمارستانی که مسعود در آن بستری است، تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.

پس از آن یک خبرنگار کانادایی مقیم فرانسه هم خبری در خصوص دیدار مسعود رجوی با مشاور رئیس جمهوری آمریکا در لنجی نزدیک منطقه لوند خبر داد.

درخواست مسعود رجوی برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نیز گاه گاهی مطرح شده تا توجیهی باشد برای زنده بودن سرکرده گروهک منافقین.

هرچند طی سال های اخیر بارها خبرهایی از دستگیری مسعود رجوی توسط سازمانهای امنیتی برخی کشورها همچون اردن منتشر و سپس تکذیب شده اما مجاهدین خلق هم از ده سال پیش تا کنون تمام خبرهای حاکی از مرگ رهبرش را تکذیب و تاکید کرده که وی در محلی سری و امن زندگی می کند.

در همین حال برخی منابع تائید نشده خبر از مرگ مسعود رجوی داده و بر این اساس که از سال ۲۰۰۳ تا کنون هیچ خبری از وی منتشر نشده اعلام می کنند که به احتمال قوی مسعود مرده است.

در حالی که خبر مرگ مسعود رجوی برای اولین بار در وب سایت مهدی خزعلی مطرح شد اما برخی معتقدند که مسعود رجوی در سلولی مجاور با سلول صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، زندانی است و برخی هم بر این باورند که او در خانه ای در عراق زندانی شده است.

در عین حال گزارشاتی هم مبنی بر استفرار وی در ناوگان پنجم دریایی نیروهای آمریکا در خلیج فارس منتشر شده است. برخی منابع نیز اعلام کرده اند که او را در ستاد مرکزی نیروه های آمریکایی در قطر دیده اند.

در هر حال به فرض اینکه مسعود رجوی زنده هم باشد عملا مرده به حساب می آید چراکه از نظر حامیانش وی مهرهای سوخته است که وجودش هرگونه عملیات جدید منافقین را با شکست روبرو می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۳۰
خدا کند زنده باشد تا مانند صدام به مجازات برسد.
خود کرده را تدبیر نیست
خداوند بر عذاب او بيفزايد. كاش همه منافقان در حمله امريكا به هلاكت رسيده بودند. اين جماعت نمونه اي از كثيف ترين و خائن ترين موجودات دو پا در تاريخ بشر هستند.
به جهنم كه مرد . انشالله جواب خيانتهايش را به اين مملكت و مردم و جوانهائي كه فريب نيرنگش را خوردند ، در اسفل سافلين بدهد .
پاسخ ها
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
این لجن بود و نبودش فرقی نمیکنه
مرده که مرده به جهنم اخه اینا ادمن که ازشون مطلب میزاری تو سایت تابی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
آره بابا اصلا آوردن اسمشونم درست نیست. خیلی نفرت دارم ازشون
بابا راجب آدم صحبت کنید.
اگر این مزدور وطن فروش و خائن به مردم به درک واصل شده خدا لعنتش کند .اگر مثل موش در سوراخی پنهان شده خدا پیشاپیش لعنتش کند و با اربابش صدام حسین کافر محشورش گرداند
مرگ بر منافقين.مرگ بر منافقين.كل الع.جمعين
رجوی بخاطر آلوده کردن دستهای کثیف خود به خون مردم مظلوم ایران و عراق و همکاری با صدام جنایتکار و مزدوری امریکای مستکبر و منحرف کردن جوانان این مملکت از راه راست در جهت سو استفاده از آنها در راه استکبار جهانی ازسگ نجس تر بوده و من ریختن خون این خوک کثیف را جایز دانسته و بر هر کسی واجب است در صورت مشاهده ایشان را به درک واصل کنند .
لعنت خدابر این عوامل خود فروخته
خیر و شر هر عمل کز آدمی سر میزند
مزد آن کارش بزودی پشت در . در میزند
رجوی منافق و زنباره و نارفیقی که با خوی
حیوانی خود حتی به ناموس دوستش هم
تعدی کرد و نیز باعث نابودی و یا مفقودالاثری
جوانان برومند و فریب خورده ایران شد باید
عاقبتی بمراتب بدتر در دنیا و آخرت داشته باشد
به جهنم گوربه گورشده
خدا لعنت کند تمام منافقین را. به امید روزی که هیچ کدام از اینها در روی زمین نباشند
خائن وطن فروش ، قاتل بى شرف و حيوان كثيفى چون مسعود رجوى وجود نداشته و ندارد ...
آنها که همان سال 59ـ60 از نظر مردم ایران مردند.زنده ومردشون فرقی نمیکنه.
مگه این برگ پوسیده از تاریخ چی چی داره که ببرنش تو ناو قایمش کنند.
کاش زنده باشد و مثل اربابش صدام پس از محاکمه در پیشگاه امت اسلامی به سزای اعمالش برسد چه خیانت ها که به این آب و خاک نکرده است
خاک تو سرش. مرده یا زنده اش هیچ غلطی نمیتونه بکنه
به درستی که وعده ی خدا در ارتباط با منافقین حق است
مردک خاین مرگ عادی براش کمه
مرده و زنده این فرد فرقی ندارد به قول سعدی مرد نکو نام نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند بنا براین نامبرده مرده به حساب آمده و می آید چه باشد و چه نباشد.
خدا رجوی و دارو دسته اش رو لعنت کنه
فرقه عجیب منافقین واقعا یه معضل خطرناکه خدا خودش اونارو هدایت کنه
کاش خود اینها این کامنتها را ببینند و بدونند که مردم هرکسی را قبول کنند اینها را قبول ندارند و در اوهام فرقه ای خود خواهند مرد و من میتونم بگم حیف به جوونهایی که توسط اینها از راه بدر شدند و آینده وخونواد ه اشان را بدبخت نمودن . واقعا مرگ بر رحوی.
مگر رجوي هم ادمه كه دوباره مطرحش ميكنيد.
محو شدن این فرقه هیچ رهکاری ندارد جز شفقت و افشاگری . اینها انسانهایی هستند که گروگان گرفته شده اند
انشالا که هر چه زودتر از شر مریم رجوی هم خلاص شیم. خیلی از کسانی که تو اردوگاه های منافقین موندن فقط از ترس جونشونه، جرات فرار ندارن بیچاره ها
خدا ریشه منافقین رو بکنه ...
خیلی به ایران ضربه زدن ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار