بازدید 7084

مرد 72ساله سر زنش را بريد!

کد خبر: ۲۵۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸ 20 July 2012
رييس پليس آگاهي استان يزد ضمن تشريح قتل زني 64 ساله توسط همسرش گفت: متهم به قتل 72 ساله بدبيني و اختلافات خانوادگي را انگيزه اصلي خود براي قتل عنوان كرده است.

سرهنگ عليرضا خالقي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه در ساعت 11:35 روز سه‌شنبه (27تيرماه) ماموران انتظامي شهرستان تفت از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان وقوع درگيري منجر به قتلي در منزلي در حوالي بانك صادرات اين شهر قرار گرفتند، گفت: با كسب اين خبر ماموران كلانتري براي تعيين صحت و سقم ماجرا راهي اين منزل مسكوني شده و با تاييد خبر عوامل بررسي صحنه قتل، كارآگاهان اداره جرايم جنايي و بازپرس قتل را به صحنه حادثه فراخواندند.

وي با بيان اينكه كارآگاهان پليس آگاهي تفت با حضور در صحنه حادثه با پيكر خونين زني 64 ساله و خانه‌دار به نام «ربابه» روبرو شدند كه از ناحيه گردن با جسمي برنده دچار جراحت شده بود گفت: بررسي تيم صحنه جرم نشان داد كه گردن ربابه تا عمق پنج سانتيمتر با شئي‌‌اي تيز،بريده است.

خالقي با بيان اينكه دستان اين زن به وسيله نخ جعبه شيريني بسته شده بود گفت: كارآگاهان با بررسي جسد و جابجايي جسد متوجه شدند كه قطري حدود نيم‌متر خون در پشت سر جسد جمع شده و در بررسي بيشتر توانستند چاقوي 30 سانتي دسته‌مشكي را در زير سر مقتول بيابند.

رييس پليس آگاهي يزد با بيان اينكه كارآگاهان در تحقيقات اوليه و بررسي از همسايگان دريافتند كه در روز حادثه ربابه با شوهرش به نام «فضل‌الله» كه پيرمردي 72 ساله و بازنشسته است، مشاجره‌اي لفظي داشته گفت: بررسي‌ها نشان داد كه مشاجره لفظي اين زوج سالخورده به ضرب و شتم مي‌انجامد به گونه‌اي كه مقتول با سري برهنه از منزل فرار كرده و به مغازه داماد خانواده كه در نزديكي خانه‌شان بود، متواري مي‌شود.

وي با بيان اينكه پس از پناه‌بردن ربابه به مغازه دامادش با وساطت ديگران وي به منزل بازمي‌گردد گفت: تحقيقات براي دستگيري «فضل‌الله» كه پس از به قتل رساندن ربابه از منزل متواري شده بود ادامه داشت تا اينكه ماموران كلانتري توانستند اين پيرمرد 72 ساله را ساعاتي پس از جنايت دستگير كنند.

رييس پليس آگاهي يزد با بيان اينكه متهم به قتل در اعترافات ضمن قبول بزه انتسابي به تشريح چگونگي به قتل رساندن ربابه پرداخت، گفت: متهم در اعترافات خود عنوان كرد كه پس از درگيري مشاجره لفظي ربابه به مغازه دامادشان متواري شد اما با وساطت، او را به منزل بازگرداندم و در آشپزخانه انداختم و با استفاده از نخ شيريني كه در كابينت وجود داشت دستان وي را بستم.

خالقي با بيان اينكه «فضل‌الله» در اعترافات خود عنوان كرد كه پس از بستن دست و پاي ربابه به وسيله نخ شيريني روي قفسه سينه او نشسته و با استفاده از چاقوي آشپزخانه او را به قتل مي‌رساند، گفت: متهم به قتل اختلافات خانوادگي و بدبيني را انگيزه اصلي خود براي به قتل رساندن همسرش عنوان كرده است.

وي افزود: متهم به همراه پرونده تشكيل شده در اختيار مقام قضايي قرار داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار