بازدید 18522

ركستون جايگزين موسو مي‌شود

او با اشاره به اين‌که قرارداد CKD رکستون دو سال پيش امضا شده است، درخصوص دليل تأخير واردات اين خودرو گفت: اين كار به دليل مسايل نقدينگي انجام نشد.
کد خبر: ۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۰ 03 December 2007

تصميم داريم پس از ورود آخرين سري قطعات، توليد «موسو» را متوقف كنيم، ولي به زودي خودرو رکستون جايگزين آن مي‌شود.

شهرام فداکار، مديرعامل شرکت صنعتي توليدي مرتب در گفت‌وگو با ايسنا، در توضيح اين مطلب اظهار داشت: توليد خودرو موسو متوقف شده و با توجه به اين‌که قطعات اين خودرو را از يك شركت کره‌اي وارد مي‌كرديم و از آنجا كه شركت كره‌اي ديگر توليدي ندارد، مجبور به انجام چنين كاري هستيم.

وي با اشاره به اين‌که به زودي پيش‌فروش رکستون را آغاز مي‌کنيم، افزود: درآينده، پانصد دستگاه خودرو موسو باقي‌مانده را پيش‌فروش مي‌کنيم و پس از آن، رکستون را که قيمت آن هنوز مشخص نشده، ولي به احتمال زياد، زير پنجاه ميليون تومان خواهد بود، جايگزين آن مي‌کنيم.

او با اشاره به اين‌که قرارداد CKD رکستون دو سال پيش امضا شده است، درباره دليل تأخير واردات اين خودرو گفت: اين كار به دليل مسائل نقدينگي انجام نشد.

فداكار درباره اين‌ پرسش که آيا موسوهاي باقي مانده را با همان قيمت قبلي به فروش مي‌رسانيد، گفت: موسو با همان قيمت گذشته به فروش مي‌رسد و براي زنجيره خدمات پس از فروش آن نيز شرکت «سانگ‌يانگ» کره، تعهد تأمين قطعات را دارد.

او در پاسخ به اين پرسش ايسنا مبني بر اين‌که آيا برنامه‌اي براي توليد يا واردات خودرو جديد داريد، گفت: در اين زمينه برنامه‌اي نداريم، ولي با يکي از شرکت‌ها براي ارايه فرايند شبکه فروش و خدمات پس از فروش يکي از ون‌هاي شرکت سانگ‌يانگ کره که به صورت CBU وارد مي‌شود، همکاري مي‌کنيم که تعداد محدودي براي نمونه از آنها وارد شده است.

وي در پايان با اشاره به اين که از آغاز امسال تاکنون 360 دستگاه توليد داشته‌ايم، گفت: برنامه امسال توليد ما حدود 1200 دستگاه خودرو بود که با توجه به عقب‌افتادگي در شش ماهه اول توليد امسال، اميدواريم که تا ششصد دستگاه از برنامه توليد محقق شود.

گفتني است، خودرو ركستون داراي حجم موتور 3200 سي‌سي با قدرت 220 اسب بخار است. اين خودرو دو ديفرانسيل شش سيلندر داراي حداكثر سرعت 240 كيلومتر بر ساعت و همچنين داراي استاندارد آلايندگي يورو3  است. ركستون خودرويي فول‌آپشن، دنده اتوماتيك و با قابليت T-TRONIC (قابليت تعويض دنده از حالت اتوماتيك به دستي) است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
زمانی کره ای ها آرزوی داشتن کارخانه اماشین سازی مثل ایران خودرو در کره را داشتند و الان ما باید با قیمت زیاد ماشین کره ای سوار شویم چرا که مثل کره ای ها کار نمی کنیم و فقط آرزو می کنیم . بياييد همه با هم آستین ها را بالا بزنید و خود را از بی برنامه برهانيم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل