بازدید 11235

صدور روادید برای حجاج ایرانی آزاد شد

کد خبر: ۲۵۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳ 05 July 2012
مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان گفت: از صبح امروز سیستم صدور روادید برای زائران ایرانی اعزام به عمره مفرده باز شد.

به گزارش بعثه مقام معظم رهبری، حمید حبیبی تنها افزود: عربستان از 31 خرداد سیستم صدور روادید برای ایران و چند کشور اسلامی را مسدود کرد و بر این اساس تعدادی از زائران ایرانی امکان تشرفشان به سرزمین وحی مقدرو نبود.

وی اظهار داشت: با پیگیری رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی کشورمان با وزیر حج عربستان سیستم صدور روادید مجداً باز شد.

همچنین در خصوص این موضوع که عربستان چه تعداد روادید صادر خواهد کرد و عملیات عمره مفرده 90 و 91 تا چه زمانی ادامه خواهد یافت به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

بر اساس برنامه پیش بینی شده سازمان حج و زیارت عملیات عمره مفرده از 11 بهمن 1390 آغاز و قرار بود تا 17 مرداد امسال ادامه یابد اما پس از اقدام عربستان در مسدود کردن صدور روادید، آخرین روز استقرار زائران ایرانی در سرزمین وحی، روزهای پایانی شعبان اعلام شده بود که با تصمیم امروز عربستان مدت استقرار زائران ایرانی در عربستان مجداً افزایش خواهد یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر