بازدید 2503

مرغ و گوشت نمایندگان از عرش نمی رسد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره ادعای وزیر صنایع مبنی بر کنترل جهش قیمت کالا ها و این که عدم اطلاع رسانی ابهاماتی را برای نمایندگان درخصوص توانایی دولت درکنترل قیمت ها ایجاد کرده است اظهارداشت: نمایندگان اگر آمار و ارقام ندارند خریدار که هستند و مرغ و گوشت وشیر نمایندگان که از عرش نمی رسد.
کد خبر: ۲۵۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸ 04 July 2012

عزت الله یوسفیان ملا درگفت و گو با خانه ملت ،  گفت : بخشی از گرانی ها به دلیل افزایش قیمت جهانی کالاهاست ولی بخش عمده ای از گرانی ها ناشی از بی برنامگی است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس  شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه و تقاضا دربازار متناسب نیست و دولت برای تنظیم بازار خوب عمل نمی کند،عده ای از این وضعیت سوء استفاده کرده وجو ناامنی درمعاملات ایجاد می کنندکه این امرباعث گرانی می شود.

وی درادامه با تاکید براین که گرانی هست و ما آن را احساس می کنیم گفت: گرانی ها دلیلی جزء ضعف مدیریت دولت ندارد و اگر دولت بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کند  قیمتها متعادل خواهد شد .

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دراین باره که گفته می شود نصف طلای مصرفی کشور به صورت قاچاق وارد می شودتصریح کرد: ورودطلابه هرنوعی به کشور بی ضرر است و هرچه طلا و ارز به کشور وارد شود استقبال می کنیم .

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که ورود طلا به صورت قاچاق ایرادی ندارد افزود: تا جایی که اطلاع دارم قیمت طلا درایران از قیمت جهانی ارزانتر است و باید دید نوع و عیار طلایی که وارد کشور می شود چقدر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل