بازدید 129804

دستگيري خواننده معروف و مبتذل خوان رپ

«ا ـ م»، معروف به «تتلو» پس از بازگشت به ايران بازداشت شد. هر چند پيش از اين نيز شايعاتي درباره دستگيري اين خواننده رپ منتشر شده بود كه بعدها تكذيب شد اما اين بار بنا بر اظهارات منابع آگاه وي در بازگشت به ايران دستگير و روانه زندان شده است.
کد خبر: ۲۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۳ 16 November 2008
با افزايش تعداد خوانندگان رپ و بي‌توجهي اين افراد به مضامين اخلاقي و فرهنگي، شاهد گسترش كاربرد الفاظ ركيك و مستهجن به صورت ريتميك در سطح جامعه هستيم.

به گزارش خبرنگار «تابناك» در روزهاي اخير، ابتذال بيش از حد شماري از خوانندگان رپ كه با برگزاري كنسرت‌هاي مستهجن كه حتي نشريات زرد نيز اقدام آنها را بي‌شرمانه خوانده و خواستار برخورد با خوانندگان و عوامل اين نمايش وقيح شده‌اند، موجب نوعي آشفتگي در فضاي فرهنگي كشور شده است.

در همين ز مينه با افزايش اعتراضات نسبت به كنسرت مبتذل «ا ـ م»، معروف به «تتلو»، و نيز توهين ها و هتاكي هايي كه وي در ترانه هاي خود انجام داده است وي پس از بازگشت به ايران بازداشت شد. اين در حالي است كه چندي پيش از اين نيز شايعاتي درباره دستگيري اين خواننده رپ منتشر شده بود كه بعدها تكذيب شد اما اين بار بنا بر اظهارات منابع آگاه وي در بازگشت به ايران دستگير و روانه زندان شده است.

گفتني است، در كنار رپ‌خوان‌هايي كه با استفاده از الفاظ ركيك و مستهجن و با در هم شكستن فرهنگ جامعه درصدد جذب مخاطب هستند، شماري از گروه‌ها و خوانندگان رپ با استفاده از اين قالب جديد و در چهارچوب‌هاي فرهنگي كشورمان به اظهارنظر در مسائل اجتماعي مي‌پردازند كه از آن جمله مي‌توان به همدردي برخي گروه‌ها با داغ‌ديدگان حادثه بم اشاره نمود، اما از سوي ديگر نيز برخي از افراد با الگوبرداري نادرست از فرهنگ غربي و زير پا نهادن مباني و اصول ملي، نوعي هتاكي و دريدگي فرهنگي و جمعي را تبليغ مي‌كنند كه پيامدهاي ناخوشايندي به همراه داشته است.

همچنين بايد خاطرنشان كرد كه بنا بر اظهارات برخي منابع خبري، با توجه به نفوذ روز‌افزون رپ‌خوان‌هاي منفي و تحت‌الشعاع قرار گرفتن افراد و گرو‌‌هاي مثبتي كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند، اقدامات گسترده‌اي براي دستگيري رپرهاي مستهجن در آينده نزديك رخ خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸۱۰
مگر غير مسلمانها فرهنگ اسلامي را ترويج ميكنند
بازداشت خواننده مذکور کار درستی نبوده است
تو هر صنفی خوب و بد پیدا می شه .
LooooooooL
اين بيچاره ها استعداد خواندن كه ندارندتا مشتري جمع كنند. اقلا بگذاريد با زير پا گذاشتن انسانيت خود به نون و نوايي برسند
ما باید آنقدر فرهنگ غنی و موثری داشته باشیم
عجب؟!!
حركت خوبي است
این هم از نسل جدید به به !! موفق باشید
?????????
اي کاش که اين به اصطلاح رپر ها در کار خودشون "هيچکس"رو سرلوحه قرار ميدادند
باید درباره این سبک فرهنگ سازی بشه، تولید این سبک ارزون و تو هر استدیو امکان پذیره واسه همین هم تعدادشون زیاده
با این خبر کجا رو میخوایی بگیری؟
این مشکل از خود شما ست
اگرچه بنده هم مانند بسیاری از دوستان، حتک حرمتها و از بین بردن قبح بعضی از رفتارها را محکوم کرده و به هیچ وجه نمیپسندم؛ ذکر این نکته را لازم میدانم که گرایش جوانان به این نوع از موسیقی را با هدایت به نوعی از همین موسیقی که چهار چوب داشته باشد بهتر میتوان کنترل کرد. به عبارتی برای جلوگیری از تحجر در موسیقی میتوان چهارچوبهای بدیع و قانونی در کشور بوجود آورد تا نیروی عظیم جوان کشور بیش از پیش به ارزشها پایبند باشند و سلایق خود را نیز در آن بیابند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
؟؟؟؟/
يه چيزي ازش بگيريد آزادش كنيد .غير از اين به جه درد مي خورد؟
امیر تتلو تا حالا یکبار هم از الفاظ رکیک استفاده نکرده
شما اگه ناراحتی گوش نکن ... نمیخواد برای گوش های دیگران تصمیم بگیری
جهت اطلاع هنرمندان رپ عرض كنم كه اصلا فكر نكنن هنرمندن. چون اين سبك خواندن (البته اگر بشه خواندن ناميد) اصلا جنبه هنري نداره. با اين سبك الحمدلله همه خوانندن.
بهتر است بجای برخورد با مضامین مدرن، جایگزین های مناسب با فرهنگ و دارای جذابیت همراه با هیجان ایجاد شود تا خود بخود جوان ها سراغ این چیز های بی ارزش نروند و گر نه تا کی قرار است با این هجمه ها به شکل انفعالی مقابله شود.
پاسخ ها
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
سلام مرسی ازاین که حرف دل ماجووناروگفتیدوممنون
بهتر بود بجاي انتشار اين خبر از امير تتلو تعهد گرفته ميشد و در صورت تكرار، اينگونه نوشته ميشد.
Just TaTalO
Just TaTaLiTiHa
امیروارم با دستگیری این افراد تمام مشکلات جامعه حل شو!!!
TaTalOOOOOOOO
این سبک مربوط به عده ای ترد شده در جامعه آمریکا آن هم در محلات فقیرکه مأمن اراذل و اوباش است ( مثل هارلم ) می باشد. طرفداران این سبک (که از نظر هنری واقعا"مسخره است) نیز افراد معلوم الحال و مضر به جامعه هستند.به نظر بنده بعلت نپرداختن صحیح و ارزش واقعی قائل نشدن برای موسیقی داخلی چه از نوع سنتی و چه پاپ ، موسیقی لس آنجلسی از نوع منحرف آن که هر بچه ای از راه می رسد میکروفون به دست با چند زن و دختر هفتاد قلم آرایش کرده شروع به اجرای نمایش سیرک گونه کرده و خود را هنرمند می نامند در بین جوانان ساده اندیش و ظاهر فریب جا باز می کنند.به نظر بنده اگر می خواهیم آینده سازان خوبی داشته باشیم علاوه بر داشتن شبکه های تلویزیونی برای ورزش، برای هنر نیز بخصوص موسیقی باید برنامه های مفصلی در تلویزیون تدارک دید. از معرفی اساتید گذشته تا آموزش سازهای سنتی و پخش بیشتر موسیقیهای سنتی و مقایسه این سبک با پاپ و حتی رپ.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
هر کی رپ میخونه طرد شدس ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
٬٬٬٬٬٬٬٬
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
رپ یعنی درد اجتماع
ظاهرا با افشین هم شو اجرا کرده
شايد اومده ايران كه ديگه از اون كارهاي بد و ناپسند فرهنگي نكنه
سلام
به نظر من باید با بعضی از این رپر ها برخورد بشه واقعا فحاشی و بی حرمتی حدی داره ! هر چیزی که میخوان میگن ولی در عوض و به قول شما بعضی هاشون که تعدادشون خیلی هم کم هست در خصوص مسائل اجتماعی مثل حادثه ای که واسه خانم امیر ابراهیمی اتفاق افتاد و یا زلزله بم و یا فیلم 300 و خلیج فارس و ... میخونن جوانها خیلی راحت جذب این سبک از موسیقی میشن ، پس بهتر هست که نوع خوبش توی جامعه رواج پیدا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
تو اصلا در مورد رپر هاصحبت نکن
خواننده هم بی کلاس میشه
!!!!!!!!!!
وقتي جايي براي ساماندهي وجود ندارد..هر كسي به هر سبكي كه ميخواهد عمل ميكند و فكر ميكند درست .مشكل رپرها نيستند ..مشكل از ريشه است ..وقتي راه قانوني چيزي ببنديم بيراه ميشود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
دمت گرم
متاسفانه بعضي از اين ادم هاي لا ابالي روي خوانندگان لس انجلسي را سفيد كرده اند ... و جالب اينجاست كه كليپهاي مبتذلشان كه اتفاقا در ايران فيلمبرداري شده اند ،به كرات از شبكه هاي ماهواره اي پخش مي شود .
اگر وزارت ارشاد بر اساس ضوابط مدون و به دور از کج سلیقه گی ها به رپر ها مجوز می داد، این پیوند نامیمون و غیرطبیعی بین رپ و کلام رکیک بوجود نمی آمد.
تولید کنندگان فرهنگی بسیاری از کشورهای مدرن با ترکیب ژانرها از جمله ژانر رپ با ژانرهای بومی و کلاسیک، به موسیقی هایی رسیدند که هم عناصر جذاب ژانرهایی مثل رپ در آنها وجود دارد و هم از ابتذال دور است و هم با ایجاد یک هویت جدید، پیوند این موسیقی با گروه های منحرف نیز شکسته شده است.
لازم است که وزارت ارشاد برسی دقیقی روی دستگاه های فرهنگی کشورهایی مثل ژاپن و کره انجام دهد تا بتواند به الگوهای خوبی برای کنترل های ایجابی (و نه صلبی) برای موسیقی جديد دست پیداکند.
کلاهتان را بالاتر بیندازید مبارزه مخفی که صدا و سیما و سایر رسانه های گروهی با موسیقی سنتی و اصیل راه انداختند الان دارد ثمره اش را نشان می دهد تمام برنامه های صدا و سیما شده است موسیقی پاپ که از ریشه یک موسیقی غربی است بابا اصالت خودتان را حفظ کنید و اجازه ندهید فرهنگ غربی با چهره های مختلف وارد فرهنگ ما بشود .موسیقی پاپ هم یکی از این نوع چهره ها می باشد .
متاسفانه بعضي از اين ادم هاي لا ابالي روي خوانندگان لس انجلسي را سفيد كرده اند ...
برای چی باید کسی که موسیقی شاد و جذاب برای جوانان با سبکی جدید و خوب که همه جوانان دوست دارند دستگیر بشه؟
متاسفانه بعضي از اين ادم هاي لا ابالي روي خوانندگان لس انجلسي را سفيد كرده اند ...
حالا اين رو ميگيرن ميندازن زندان
بعدش ميشه باب كه اين همون خاننده اس كه رفت زندان.
يهو هواداراش ميشن 10 ميليون جوون كه چشم بسته آهنگهاي مبتذلش رو ميخونن و كيف ميكنن.
اگه توجه کنین بیشتر مخاطبان این خواننده ها افراد زیر 20 سال هستن که هنوز شخصیتشون کامل شکل نگرفته. اگه وزارت فرهنگ و ارشاد بتونه سر و سامانی به وضعیت رپ بده و به آنهایی که خواندنشون مشکلی نداره مجوز بده شاهد کاهش خوانندگان مبتذل هستیم.
جهت اطلاع دوستان عزیزی که نمی دانند عرض کنم که فلسفه وجودی موسیقی رپ اعتراش خشن به قوانین موجود جامعه، نوع زندگی مدرن، سیاست ورزی و ... در جوامع بشری است، از این رو موسیقی رپ ماهیتاً با خود فحش و دشنام رکیک را همراه دارد (نه در ایران، که در همه جای دنیا). به همین دلیل هم هست که یکی از این رپرها گفته به امید روزی که مردم ایران تحمل فحش شنیدن را داشته باشند؛ چون فحش دادن و فحش شنیدن یکی از اجزای این نوع موسیقی است. بنابراین یا باید مردم ما با فحش شنیدن (آنهم از نوع رکیکش) کنار بیایند، یا دولت موسیقی رپ را محدود کند (که ظاهراً این راه برگزیده شده است) و یا اینکه بپذیریم بخشی از جامعه ما (عمدتاً جوانان) هنجارهایی را انتخاب کرده که باقی جتمعه آن را برنمی تابد، در نتیجه باید اختلاف سطح فرهنگی بین گروه های مختلف اجتماعی را در جامعه به عنوان یک اصل بپذیریم. در این صورت جامعه خودبه خود یا آدم های غیرنرمال را طرد می کند، یا اکثریت جامعه به همان شکل درمی آید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
فدایی داری
گر اين آقايان به اصطلاح خواننده اطلاعاتي در خصوص نت و آواز و كلاً موسيقي داشتند آنوقت بروند كنسرت بگذارند و مثلاً خواننده بشوند. باور كنيد خيلي از اين آقايان هنوز سازها را بصورت كاملاً نمي‌شناسند و اسم خودشان را گذاشته‌اند خواننده و اي كاش شعر و لفظ درست و مناسبي استفاده مي‌كردند. الفاظ ركيك، مستهجن، به دور از شعور و ... همگي در متن اين به اصطلاح خودشان رپرها به وفور يافت مي‌شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
کنسرت گذاشتن ولی اینجا نه، توایرانی که اجازه کنسرت حتی به موسیقی سنتی هم نمیدن نمیشه
این یه مورد و موافقم. ولی خدا وکیلی اول زدن موسیقی اصیل و سنتی و زیبای مارو نابود کردن خوب الآن هم باید انتظار این شلم شوربای بی درو پیکرو بکشن دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
آلبوم رپ جنگل آسفالت رو شنیدی؟
توش ساز سنتی می زنن
باز هم تنها راه رو بگیر و ببند تشخیص دادید؟!
به خدا این برخورد ها خوب نیست .
لطفا طرحی در نظر بگیرید که تر و خشک را با هم نسوزاند. اتفاقا اگر رپ بدون این الفاظ بکار رود، در جهت ارتقاء سطح جامعه نیز پیش خواهد رفت.
موسيقي رپ يك ويژگي دارد و آن اين است كه شامل حرف زدن ريتميك بجاي خواندن است و بنابر اين نيازي به مهارتهاي آواز يا استعدادخداوندي حنجره آوازي ندارد. براي همين خيلي زود در بين جوانان شايع شده و تعداد اجرا كنندگان رپ بسيار بيشتر از خوانندگان معمولي است.اين موج صد البته كه جهاني است و در همه جاي دنيا و از جمله ايران طرفداراني نيز دارد. اما جرم تلقي كردن موسيقي رپ كار درستي نيست. موسيقي رپ هم مي تواند فاخر باشد اما متاسفانه موسيقي رپ رايج در ايران بسيار سبك و مبتذل و سرشار از هزل گويي است. پيشنهاد من اين است كه رپ ساماندهس شود نه ممنوع
اینکار جوانان را جری تر میکند. ریشه رپ در کمبودهای جوانان دارد و با گرفتن و بستن خواننده ها که در میان افراد مبتلا به این ناهنجاری هواخواه بدست می آورند کاری درست نمیشود. باید ریشه گرایش جوانان به این نوع موسیقی و خوانندگی را خشکاند. جوانان درس خوانده و دانش آموخته گرایش چندانی به این شیوه ندارند. باید کمبودهای جوانان برچیده شود حال این کمبودها میخواهد مادی باشد یا اجتماعی و سیاسی.
خوانندهای رپ اصالت فرهنگی ندارن بی ارزشترین نوع خوانندگی و ازلحاظ شخصیتی خوانندگان خیلی.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
1- خدمتتون عرض کنم که هر ادمی روی این کره ی خاکی فرنگ داره ولی بعضیا کم و بعضیا زیاد مثل شما که اینقدر از خودتون مطمئن هستید و خودتون در مرتبه ی قضاوت قرار دادید..
2- و دوما اینکه هر سبکی خوبی ها و بدی هایی داره ولی اینکه ما فقط بدی هاشو می بینیم و خوبی هاشو نمی بینیم اونوقت یا باید به چشم پزشک مراجعه کنیم یا به احتمال زیاد ما مشکل داریم...
3-سوما هر کسی برای خودش شخصیتی داره و همان طور که گفتم ممکنه ما کور باشیم که فقط بلدیم بدیهارو ببینیم یا حتی با خودمون هم درگیر باشیم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
تو اصن چیزی می فهمی از موسیقی این حرفو میزنی...؟؟؟؟؟؟؟
رپر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
خودت....
خوانندهای رپ اصالت فرهنگی ندارن بی ارزشترین نوع خوانندگی و ازلحاظ شخصیتی خوانندگان خیلی.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
ببخشید نفهمیدیم شما اصالت داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
حرف اضافی نزن
کدووم جمع کردن؟ اگر جمع کردنی در کار بود این قدر وسعت پیدا نمی کرد. اصولا رپرها آدم های عصبی و خشنی هستند که بالشخصه به دلیل ارتباط با آنها می دانم که در زندگی شخصی آنها چه می گذرد. دل پدر و مادرهای اکثر آنان بیشتر از دل جامعه خون است.
خشونت آنها در برخورد با خانواده هم گفتنی است.
اگر امروز به شدت به آنها که مثل قارچ رشد می کنند برخورد نشود و با ضمانت و تعهد کشکی آنها را آزاد نکنند، شاهد کاهش رشد این مساله می شویم. اما اگر بنا باشد با دستگیری و ضمانت آزاد بشوند همین می شود که هست.
امنیت ملی ما بعضا توسط اینها تهدید شده است ولی هیچ کسی صدای اعتراض بلند نمی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
ان ها را ازاد می کنند به امید اینکه اصلاح بشوند..
با بازداشت كردن فقط خيال مي كنند كه با اين شيوه مقابله مي كنند. اينو بازداشت كردن دو تا ديگه پيدا ميشه... بايد با كار فرهنگي جلوشو گرفت مثلا حمايت از آنها كه خودتان مثالش را زده ايد
تو هر صنفی بد و خوب پيدا می شه
بهترین راه حل به نظر من، مجوز دادن به رپ خوان هایی است که الفاظ رکیک به کار نمی برند و معمولا مضامین خوبی را مطرح می کنند.
اگر این کار صورت بگیرد، جو خیلی اصلاح خواهد شد.
هیچ.... و یا.... نمونه های بسیار خوبی از رپرهای اهل تفکر هستن
پاسخ ها
اري
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
دمت گرم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
آره افرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
ممنون از شما که اینقدر منطقی نظر دادید و مثل بعضی ها فقط بدی هایشان را ندیدی..
دستگیری ایشان هیچ توجیهی ندارد.
حالا انصافا بعضی از خواننده های رپ که سبک اجتماعی می خونن خیلی تاثیرگذار هستن و به نظره من میشه از این جور آدم ها و این سبک ها استفاده مثبت و سازنده هم کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
ایول..!!
صفت ادم بد اعمال بد انجام دادن است و
صفت شاعر بد سرودن الفاظ بد است
صفت شاعر خوب سرودن الفاظ خوب است .با مديريت صحيح در نظام هم خوک وگرک و .....را ميشود براه آورد در جايي مثل باغ وحش استفاده کرد.
خواننده هاي بد را هم ميتوان براه آورد و بستري فراهم کرد که استعداد ها در جهت منفي بکار گيري نشود
مگر از شعراي قديم افرادي نبودند که از کلمات رکيک استفاده مينمودند ليکن همانزمان با تفهيم و نصيحت 180 درجه تغيير کردند و شاعر ي بنام در دنياي فارسي شدند
چطور بعد از 30 سال نظام جمهوري اسلامي نمي توان تغيير ايجاد کرد
اين وظيفه وزارت ارشاد - صداو سيما و مراکز فرهنگي کشور است که هزينه هاي بيت المال رادر جهت هدايت جوانان علاقمند به خوانندگي و نوازندگي و مديريت صحيح ؛ جوانان ما راه صحيح انتخاب کنند و به خوانندگان زير زميني سوق پيدا نکنند .
ما چند مرکز فرهنگي داريم
ما در سال چقدر هزينه فرهنگي داريم
ما در سال چقدر هزيه اموزش افراد کرديم
مادر سال چقدر دستگيري در سنين نوجواني و جوانان داريم
ما در سال چقدر جوانان را جذب ميکنيم
ما در سال چقدر جوانان را نسبت به نظام بدبين ميکنيم
مقصر کيست
والدين براي مهار کردن فرزندان به چه ابزاري متوسل شوند.
مدارس ما چقدر در جهت هدايت صحيح فرزندان ما دخالت دارند
اين درد دلها را با کي بايد درميان گذاشت
چه کسي بايد درس اخلاق به فرزندان ما بدهد
ايا آن معلمي که اهل نماز نيست و در کلاس دين را زير سئوال مي برد
يا طلبه هاي ما که در س اخلاق مي خوانند و در اموزش و پرورش بکارگيري نمي شوند .
قبل از انقلاب معلم بهايي در مدارس در ديني و اخلاق و قران تدريس ميکرد . بعد از انقلاب چه بهانه اي وجود دارد .
چرا نبايد معلمان ديني و اخلاق فرندان ما در مدارس طلبه هاي زن ومرد تدريس کنند
مگر طلبه مرد و زن کم داريم که بيکارند .
در اموزش و پرورش چند درصد طلبه داريم
در دانشگاه ها چند درصد طلبه داريم
اين همه حوزه ها طلبه تربيت ميکنند کجا هستند و وظيف ديني ]آنها چيست
چه کسي بايد اين افراد را جذب و بکارگيري کند .
يعنی انقدر خبر مهمی بود که امدين صفحه اول گزاشتين؟
اينطور آدما خواننده نيستن! بلكه دارن آبروي ما ايراني ها رو ميبرن! واقعاً خواننده هاي رپ خوب توي كشور ما به 4 تا هم نميرسه! مثلاً آقاي ... با خوندنش باعث غرور هر ايراني ميشه! و اين آقايون اينطوري ... !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
مثلا ساسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
بهتره شما به خودت نگاه کنی بعد شما که رفتارت وهمه چیزت از همه بهتره باعث افتخار کشورمون بشی...!!
ترسا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
هرکی ی نظری داره مگه قراره باایران ایران عشقت رو به وطن ثابت بشه
عشقم تتلو
خیلی زودتر از اینها باید اقدام می کردند. اینها دارند فساد را گسترش می دهند با این مزخرفاتشان
خیلی زودتر از اینها باید اقدام می کردند. اینها دارند فساد را گسترش می دهند با این ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
فساد بالای تپه داره زیاد میشه نه به رپ کن جماعت
بله. خوب و بد در هر صنفی هست ولی به علت اینکه اصولا خواندن رپ نسبت به سایر سبک ها برای افراد معمولی ساده تر هست و ابزار الکترونیک هم برای تصحیح صدا به وفور استفاده میشه ، شاهد اون هستیم که افراد مخنلفی وارد این دسته از آوازه خوانی ها میشن. ضمن آنکه شعر این دسته از آهنگها نیز عموما قالبی عامیانه دارد و مثل نظم نیست که از عهده هرکسی برنیاید...نتیجه نیز ساده هست. حضور مختلف افراد در این صنف!...از خوانندگانی که در این زمینه زحمت کشیدن غذر می خواهم ولی رپ شده محلی برای اینکه هرکی از مامانش قهر میکنه بیاد شعر بخونه...می تونم به جرات بگم که دولت و سایرین نیز با ابزار زور آنچنان قدرتی در برابر این دسته از افراد نداریم. چون اصولا زیرزمینی خوانده می شن و نشانی هم از آنها نیست بعلاوه آنکه تعداد اشخاصی که در این زمینه فعال هستند فوق العاده بالا هست. بنابراین بهتره که ذوق هنری مردم رو بالا ببریم و توقع شون رو از موسیقی افزایش بدیم...البته نه اینکه فقط جوونها رو مجبور به شنیدن موسقی سنتی کنیم و بقیه رو هم تعطیل!....وزارت ارشاد می بایست یک مقدار هوشمندانه در این زمینه عمل کند تا خوانندگان بهتری تربیت شوند و برای برقراری کنسرت نیز اینقدر با مشکل مواجه نشوند...اونوقت خود مردم می تونن تشخیص بدن که کدوم آهنگ رو گوش بدند.
این بازداشت برای او ملیونها درامد خواهد داشت . تبلیغی از این بهتر برای او نمیشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
بابا ایول..!!
فقط تتلو
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه از تتلو اسم برديد حداقل از ياس هم بگيد
به نظر من نه خود این افراد و نه موسیقی اونا هیچ هویتی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
تو برو هویت خودتو پیدا کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
پیشاپیش هوییتت تو حلقم..!!!
مبتذل خوان نبود،نیست،نخواهد بود
میره یه مدتی تو زندان بعد در مرخصی فرار می کنه بعد براحتی از آمریکا ویزا میگیره که بعله ما! در ایران تحت تعقیب هستیم بعلت عدم وجود آزادی بیان.
با سلام به عقيده بنده اين افراد اكثرا نه سواد اكادميك دارن نه با هنر اشنا هستند فقط يك سري الفاظ بي معني را كنار هم به عنوان شعر استفاده ميكنند و فكر نميكنم اين نوع افراد در عالم هنر و موسيقي جاي داشته باشند
پاسخ ها
mamilita
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
٫٫٫٫٫
سفیدی در کنار سیاهی معنی پیدا میکنه
برادران عزیزتابناک - بارها وبارها اینگونه مسائل گریبانگیر جامعه اسلامی شده است اما هماره به فرآیندها پرداخته اید و پرداخته اند.
اینکه یک هنر میتواند در صورت پردازش حرفه ای و مبتنی بر تجربه گرایی به یک سپرتدافعی تبدیل شود - یک اصل مسلم است اما آنچه این اصل را میتواند خدشه دار کرده و تبدیل به یک اهرم برای هجمه شود تنها عملکرد بسیار ناتوان و غیرمدبرانه بخش هنری و موسیقی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است و لاغیر.
از شما تابناکیان عزیزخواهشمندیم در این خصوص حتما تحقیق بفرمایید:
- آیا معاونت هنری و دفتر موسیقی وزارت فخیمه فرهنگ وارشاد اسلامی در مقابله با موسیقی های وارداتی چه دکترین و استراتژی را اتخاذکرده اند؟از کدام صاحبان تجربه و دارای التزام عملی به نظام بهره برده اند؟
-آیا با دستورالعملهای سالمی میتوان مبارزه کرد یا خود این امر منجر به شیوع و زیرزمینی شدن و درنهایت تشکیلاتی شدن خواهد انجامید؟
- ازکدامین موسیقی حمایت کرده اند که از دفاع و ترویج آن در مسیر مبارزه با موسیقی وارداتی بهره گیری نمایند؟؟
- کدامیک از اساتید صاحبنام موسیقی این مرز و بوم حاضرند در یک صف با مدیران فعلی موسیقی وزارت ارشاد با تهاجم فرهنگی مبارزه کنند؟؟؟؟
- آیا میتوانید اثرات وضعی برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سال 1386را بررسی و اعلام کنید؟آیا استفاده از عوامل اجرایی که خوددارای حاشیه های مطول هستند و ازجشنواره برای تطهیر خوداستفاده ها بردند را چه میشود نامید؟؟؟
- آیا مدیریت معززفعلی موسیقی ارشاد و معاونین محترمشان دارای کدامین سابقه در این حوزه هستند؟؟آیا دارای کدامین روش و ... ارتباط گیری با هنرمندان ایران هستند؟؟کدامین روش مدیریتی ایشان منجر به کدام واقعه نیک شده است؟؟
-والله اگر نبود تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان علیه السلام تمامی این سیستم به انحطاط رسیده بود اما آیا واقعااین عزیزان که سالهای سال است دراین سمت هستند منشا کدامین اثر بوده و هستند؟؟؟؟؟
سفیدی در کنار سیاهی معنی پیدا میکنه و خوب و بد و هر کس خودش انتخاب میکنه نه جامعه و نه هیچ کس و ناکسی
فرهنگ هم چیزی نیست که به این سادگی تغییر کنه یا خدشه ای بهش وارد شه
رادیوهای فارسی زبان برونمرزی بزرگترین مشوق وپخش کننده این موسیقی به راستی مبتذل هستند
!!!!!!!!!!!
رييس جمهور در جمع دانشگاهيان كلمبيا قريب به مضمون گفتند "آزادي در ايران مثل هرجاي دنيا است"
وقتی موسیقی اصیل ایران به فراموشی سپرده میشود و به شخصیتی بزرگ مانند استادشجریان بهاداده نمیشود لاجرم میدان برای چنین افرادی بازخواهد شد
من که نمی شناسمش
وقتی موسیقی اصیل ایران به فراموشی سپرده میشود و به شخصیتی بزرگ مانند استادشجریان بهاداده نمیشود لاجرم میدان برای چنین افرادی بازخواهد شد وگناه این بی حرمتیها به گردن مسئولین فرهنگی کشور میباشد
وقتی موسیقی اصیل ایران به فراموشی سپرده میشود و به شخصیتی بزرگ مانند استادشجریان بهاداده نمیشود لاجرم میدان برای چنین افرادی بازخواهد شد وگناه این بی حرمتیها به گردن مسئولین فرهنگی کشور میباشد
یعنی زردتر از تابناک هم رسانه ای هست؟
چرا باید امیر تتلو دستگیر بشه ؟
همه جا قانون مشکل داره خیلی ترحم می شه مثلاً در بحث شکار پرندگان یا حیوانات محدودیتی داریم ولی همین محدودیت برای کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برداشته می شود وآنها براحتی شکار می کنند واگر دستگیر شدن با مقداری پول حداکثر 50 میلیون تومان که برای آنها هیج نیست آزاد می شوند 0 از جمله قوانین سال 1380 مجلس شورای اسلامی. همین طور الی آخر بلاخره خلاف خلافه و باید مجازات شود
لطفا اگر موسیقی تتلو را شنیده اید درباره ی او اظهارنظر کنید
اتفاقا مطالب آموزنده هم زیاد می گن ، مثل مارک های مشروبات الکلی و مواد مخدر جدید ...
لطفا اگر موسیقی تتلو را شنیده اید درباره ی او اظهارنظر کنید
لطفا اگر موسیقی تتلو را شنیده اید درباره ی او اظهارنظر کنید
لطفا اگر موسیقی تتلو را شنیده اید درباره ی او اظهارنظر کنید
الان وضعیت موسیقی دنیا کلا همینه ... موسیقی ما هم به ناچار متاثر از اتفاقات بین المللی است .. الان کافیه فقط لال نباشین وو اونوقت شما هم می تونین خواننده شین .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
خخخیییییییلللللللللییییییییییییییی خوشم اومد .... ایول....!!!!
فکر می کنم نظر من را منتشر نخواهید کرد همچنان که در گذشته نکردید.\
لطفا اگر موسیقی تتلو را شنیده اید درباره ی او اظهارنظر کنید
؟؟؟؟؟؟؟؟
اميدوارم بلايي سرش بيارن كه لياقتش روداره
لطفا اگر موسیقی تتلو را شنیده اید درباره ی او اظهارنظر کنید
کسانی که نظرات بالا را نوشته اند نه موسیقی رپ را می شناسند
لطفا اگر موسیقی تتلو را شنیده اید درباره ی او اظهارنظر کنید
کی گفته تتلو مبتذل می خونده.و اصلا دستگیر شده.
شما که تتلو رو نمی شناسی برای چی مطلب می نویسی ؟
بابا به خدا اين خواننده امير تتلو رپر نيست
لطفا اگر موسیقی تتلو را شنیده اید درباره ی او اظهارنظر کنید
26 سالمه .. هر روز این کلمات و میشنوم ...
سلام
به نظر من اگر کسی خواننده واقعی باشه باید اول اهنگساز خوبی باشه و اگر آهنگسازان به هر کسی اجازه ورود به محفل خودشون و ندن هر آدم بی سر و پایی جرات اینو نمی کنه اسم خواننده رو رو خودش بزاره
باید به رپ هم مجوز بدن..در این صورت همه چیز درست میشه..اونایی که درست می خونن مجوز میگیرن ، اونایی هم که مبتذل میخونن رو بگیرن
کی گفته که خوندن رپ آسونه ؟ ا
تتلو
فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه
شاید موسیقی رپ هم حرفی برای گفتن داشته باشد.
این حرف خیلی مسخره است
بله همه بد بختی و بیکاری و گرونی و فقر و .... همه اینا زیره سر همین رپراس !!
amir joon dooset darim

وقتي عكس اين شخص را در اينترنت ديدم از خودم به عنوان يك ايراني خجالت كشيدم
بالاخره مانفهميديم اوكيست
ولی هیچ چیز بدتر ازین نیست که که دیپلمه خودشو دکتر معرفی کنه
از این سبک موسیقی فوق العاده بدم می آید\
موجی است در دنیای موسیقی که "هیپ هاپ" خوانده میشود و از زبان کوچه بازاری در اون استفاده میشود.آن هم هنر است.
شما اگه از رپ بدت میاد یا نمی فهمی، دلیل نمی شه توهین کنی و کلیتشو نفی کنی! تیتر خبر واقعاً مأیوس کننده است.
اگردر 20و 30 سال بعد از انقلاب با این شدت با موسیقی ایرانی اعم از سنتی و پاپ برخورد نمیشد، موسیقی زیرزمینی با این وضع شکل نمی گرفت
خاطرمان هست كه روزگاري هيچ موسيقي اي در رسانه هاي ايران پخش نمي شد مگر سرود ،آن هم از نوع حماسي و انقلابي
کاشکی فقط اون مستهجن ها رو بگیرن ..
يعني چي
هههههه
امیر جون عاشقتم
واقعا شوروش دراورده ..
اتفاقا مطالب آموزنده هم زیاد می گن
سلام
به نظر اینجانب هر کس یک نوع سلیقه دارد و مطابق با شرایط روز دنیا 80% به موسیقی رپ نامبرده علاقه مند هستند .
بابا ولش کنيد بره ...
جان من اين همه نظر فيلسوفانه درج كردين ، اين تن بميره اينو هم تو صفحه ي اين خبر درج كنين !
دل من غم داره
همه چیز توی این کشور با رفتن و محدودیت همراهه
با سلام خواهشمند است کمی به برنامه های تلویزیون ملی نگاه کنید هر هفته از شبکه های 5 گانه انواع و اقسام موسیقیهای محلی و ملی در حال پخش است همین هفته استاد شجریان کنسرت دارند فکر کنم یک شنبه هم شبکه یک کنسرت پخش می کننه.
دوستان من خودم رپ میخوانم.
با خیلی از افرادی که در همه سبک های رپ کار میکنند آشنا هستم و با استفاده از تجربیاتی که از همکلام شدن با آن افراد به دست آوردم سبک کاری خودم رو مشخص کردم.
آهنگ های بیشماری بیرون آمده اند که بسیار با فرهنگ ایران سازگاری داشته و مغایر با ضوابط اخلاقی و دینی کشور ایران است
واقعیت غیر قابل انکار این است که نوع غربی و وطنی این سبک از موسیقی که ممکن است برخی از ما بپسندیم یا نپسندیم
مشکل حل شد؟
من هم با يكي از نظردهندگان محترم موافقم كه وقتي با موسيقي اصيل ايراني كه نغمه هاي دلنشين آن برخاسته از فرهنگ ايراني و اشعار آن برگرفته از اشعار عرفاني بزرگان شعر فارسي است در صدا و سيما و ساير مراكز اينطور برخورد مي شود، بديهي است موسيقي هاي بي معنا و نامانوس جاي خود را باز مي كنند
خخخخخخخخ
ماشاالله به این همه نظرات بینندگان
پس حقیر در انتخاب سایت دلخواهم اشتباه نکرده ام
پس تابناک بیننده جوان نسبت به مسن بیشتر داره
واقعا خودش اماریه ها
واقعا واسه همتون متاسفم.
من بعنوان جوانی که موسیقی ایشون را شنیدم میگم که ایشون از فحش یا کلمات رکیک استفاده نمیکنه.
ما كه اين بنده خدا رو نمي شناسيم
من یه سوال دارم مگه نمیگید مبتذله؟ میدونی مبتذل یعنی چی؟ یعنی پیش پا افتاده، ولی وقتی از هر ماشینی صداش به گوش میرسه پس زیاد هم پیش پا افتاده و مبتذل نیست
همچین میگید شجریان و سنتی انگار چه موسیقی هست
استدلال شما از پایه و اساس اشکال دارد!
بابا جان تو رو خدا بس كنين .
بسیار کار خوبی کردند
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كارخوبي كردن
یه مشت بچه خواننده شدن که آرزوشون معروف شدنه...
با اینکه سبک رپ را دوست ندارم اما بعضی از آهنگهای تتلو را دوست دارم .هر کس هر سبکی که دوست دارد باید بخواند آنهایی هم که دوست ندارند میتوانند گوش ندهند
یه مشت بچه خواننده شدن که آرزوشون معروف شدنه...
هر گاه صدا و سيما به موسيقي هاي محلي، كلامي و مقامي در حد موارد بي محتوايي كه مكررا از اين رسانه پخش مي شود، وقت بگدارد و هويت آن هارا برجسته نمايد بخشي از اين مشكلات كاهش خ.اهد يافت.
اينو مي نويسم چون هر كي هر چي نوشت آوردين ولي مال منو نه.
رپ یعنی فحش و ناسزا. شما رپ خوب سراغ داشتین بگین ما هم گوش بدیم
(نترس از آن كه هاي و هوي دارد
بترس از آن كه سر به زير دارد)
متاسفانه مبارزه با هر پدیده جدید برای مسئولان به صورت یک عادت در اومده.
والله ما چی بگیم
برخی از کاربران تا اسم رپ می آید، فورا سنتی سنتی می کنند...
با سلام من متوجه اهميت اين خبر نشدم
هتک حرمت صحیح است نه حتک حرمت
توجه مضاعف والدین و نظارت بیشتر آنان بر رفتارهای فرزندانشان یقیناً سبب کاهش اثر÷ذیری آنها از فرهنگ منحط غرب و رپ خواهد شد.
با سلام
یک جرم به انبوه جرمها در این مملکت اضافه شد.
خلاء باعث هجوم هجمه هوا به درون خود است
ولی تابناک چرا سانسور میکنیه حرفامونو ؟؟؟
هعییییییی
لا اکراه فی الدین
وقتی از موسیقی اصیل سنتی حمایت نمی شه باید از این بدتراشم رونق پیدا کنه.
آخر عاقبت یکسان سازی فرهنگی
من خودم رپ گوش می دم ولی آهنگهای ..... را اصلا گوش نمیدم
؟؟؟؟؟؟؟ چیکار کنن پس جوونا
عشقم تتبلو
فقط تتلو
تا كي برخورد و دستگيري به جاي فرهنگ سازي و آزادي؟
من با دستگيري اين نوع خوانندگان صد در صد موافقم
ثمره سالها خفیف شمردن موسیقی سنتی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده از این موسیقی های جلف خوشم نمیاد و اصلا گوش نمیکنم، اما دستگیر کردن و زندانی کردن یه آدم فقط برا اینکه 4 تا آهنگ خونده بنظرم هیچ توجیه عقلی و شرعی نداره.
متاسفم
هعییییییی
فقط هیچکس
مرگ بر تتلو
عشقه عشق
من ازش دفاع نمی کنم اما شماها که حتی نمی شناسیدش نباید 1خواننده رو با بقیه 1کی کنین، پیشنهاد می کنم قبل از نظر دادان حداقل یکی از موزیکهاشو گوش کنین بعد تصمیم به نظر دادن بگیرین.
من ازش دفاع نمی کنم اما شماها که حتی نمی شناسیدش نباید 1خواننده رو با بقیه 1کی کنین، پیشنهاد می کنم قبل از نظر دادان حداقل یکی از موزیکهاشو گوش کنین بعد تصمیم به نظر دادن بگیرین.
متا سفم
جلوی هرچیزی را بگیرند مبدل به فساد می شه تا کی باید چوب جلوگیری و برخورد قانونی را گرفت بهتر است سماناهدهی شود
فقط تتل
هعییییییی
اينان بايد به دار آويخته شوند!
سطحی خودش حل میشه زیاد گیر ندید بابا
عاجزانه ازتون درخواست میکنم بجای اینکه سعی کنید جلوی این موسیقی رو بگیرید
وقتی دولت به فرهنگ و موسیقی ایرانی بی تفاوت میشه
این همه نظر به خاطر جالب بودن موسیقی رپ است
بسیار کار خوبی کردید که با گروه رپرها مبارزه میکنید
یعنی این درسته که با یک هنرمند اینجوری برخورد بشه؟
علت موفقیت موسیقی رپ در این است که بسیاری از جوانان ایرانی عاشق فرهنگ و زندگی در زرق و برق لذت آور غرب شده اند و گوش دادن به این موسیقی در حقیقت این احساس را در آدم ایجاد می کند که به زندگی غربی نزدیک تر شده است همان طور که موسیقی پاپ هم همین احساس را البته به نوع دیگری ایجاد میکند. علت غرب پرستی بسیاری از جوانان نیز موفقیتهای اقتصادی غرب است بنابراین تا زمانی که ایران از نظر اقتصادی چنین فاصله ای را با دنیای غرب داشته باشد موسیقیهای غربی نیز رواج خواهند داشت و مبارزه با این نوع موسیقی بسیار مشکل خواهد بود.
علت موفقیت موسیقی رپ در این است که بسیاری از جوانان ایرانی عاشق فرهنگ و زندگی در زرق و برق لذت آور غرب شده اند و گوش دادن به این موسیقی در حقیقت این احساس را در آدم ایجاد می کند
سلام
ما تو قرن 21 هستيم و جوونم جوونه الان هست همه هم اين سبک رو دوست دارن طرف در هم خيلی زياد داره
پس اين کارا که دستگيرش کنن اشتباهه ايراد کارش به نظر من فقط فيت با افشين که داد بود همين!
باید رپ رو از این آشغالا جدا کرد
مهدی از کرج ؟ بایست اعدام بشه !!!!
واقعا متاسفم
ای بابا
sdsdadadadadadadadsa
تتلو
تتلو
تتلو
ما تتلیتی هستیم
ما تتلیتی هستیم
ما تتلیتی هستیم
خوب هر کی خوشش نمیاد گوش نده!
تتلو که بدبخت یه فحشم تو شعراش نیست چرا اینو گرفتن؟
بگیریدشون, پدر همشونم در بیارید.
اینا هم فرهنگ موسیقی سنتی ایرانو از بین میبرن و هم فرهنگ جامعه فعلی رو
خدا استاد شجریان را حفظ کند
برای اینکه نظر مرا بخوانید!!!!!!!!!....................................!!!!!!!!!!!!!!!!!>>>>>>>>>>>>
باید این ادم های بی شعور که از الفاظ رکیک استفاده می کنند به شدت مجازات کنند.البته باید بگم یک سری از رپر های ایرانی انصافا خوب عمل می کنن و مشکلات اجتماعی رو خوب بیان میکنند.

یا حق
باید به رپخوانهای خوب مثل هیچکس و سایرین که در چهارچوب فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی قدم بر میدارند مجوز داد تا جوانها بجای خواندن در زیر زمینها در استدیوها بخوانند که خود باعث بهبود شرایط کنونی میشود.
لطفاً تابناک در مورد مسآله رپخوانی و صدور مجوز پیگیری کند
op
اولا اونهایی که رپ رو رد کردند مثل همون اصطلاحا رپرهای منفی میمونند چون شما دوتا گروه هرچیزی که باب میلتون باشه رو تحمل می کنید ولا غیر.
دوما مگه تتلو کی هسن که با دستگیر کردنش و تیتر زدن اینقدر بزرگش کردید.فرداست که العربیه و شبکه صدای امریکا و شورای امنیت صداشون دربیاد و یک علم دیگه براتون بلند کنند.
خوبه قبل از هر کاری یه خورده فکر کنید والا صواب داره.
اگر کسی ذاتش خوب باشد هیچگاه به خود اجازه نمی دهد چنین کند.
جالب صدای امريکا هم به نقل از شما اين خبر رو گفت!!!يعنی اين يارو انقدر مهمه؟؟!!!
امير تتلو يكي از بهترين رپراي ايرانه .
یکی از وظایف حکومت ها نظارت و مدیریت اخلاق عمومی جامعه است . قرار نیست در قالب آزادی هر کسی هر آنچه که دلش خواست به زبان بیاورد. پس آن تقوا زبان کجاست
تتلو و امثالهم فقط نعره می زنند و خوانندگی بلد نیستند .متاسفانه خیلی ها هم به این ارجایف سخیف گوش می دهند.
فقط اعدام
رپ یک سبک شناخته شده است که اتفاقا در ایران و زبان فارسی بهتر از سبکهای دیگر حرکت کرده است منتها در مسیر نا درست و سطحی آن.و تا زمانی که یک رپر در ایران کنسرت آزاد نداده لطفا دم از این انتقادات نزنید.
چه باکیه
این دریدگی فرهنگی از چه نوعی است؟
چه باکیه
کاش اینطوری نمیشد
ارزش نظر دادن نداره
فقط اعدام
فقط اعدام
فقط اعدام
اگر فکر کردید با زندان رفتن این آقا خوانندگان رپ تادیب می شن یا فرهنگ درست می شه، نشون می دید که الحق همون جناح راست هستید
تتلو عشقمه
دیگه نامردی نکنید
به اين ميگين آزادي، نه؟ اصلا مي دونين رپ براي چي به وجود اومده؟ كار اصليش اعتراض به وضع موجود جامعه ست ولي به روش خودشون...
خاک بر سر تتلو
ای بابا تتلو رو گرفتن؟ چرا؟
فقط اعدام
وقتی سعدی و مولوی کم تبلیغ می شوند، نتیجه غیر از این نیست.
مشکل رپ و رپر نیست
مگه جرمه؟؟
بابا با این بنده خدها چه کار دارید
فقط اعدام
... خیلیم باحاله ... حرف نداره ... دمشون گرم ...
فقط اعدام
نیروهای امنیتی فقط همین کارها را بلدند.
به اقای ضرغامی پیشنهاد میکنم یک جایی هم در بهشت برای پاپی ها دست وپاکنه
خبرمسرت بخشي بود.حركتهاي زشت كه درحالت زشت ومتاسفانه اثران رادرسنين كم ويادوره راهنماي ديده ميشودبرايرضاي خدااين نوع موسقي راحتي
خبرمسرت بخشي بود.حركتهاي زشت كه درحالت زشت ومتاسفانه اثران رادرسنين كم ويادوره راهنماي ديده ميشودبرايرضاي خدااين نوع موسقي راحتي راازبازارهم جمع كنند
والا جای شکرش باقی است
وقتي محدوديتهاي غير اصولي بدون توجه به نيازهاي مشروع جوانان در جامعه و توسط افكار بسته اعمال شود بديهي است كه نتيجه ان ناكجا اباد خواهد شد
وقتي مي بيني دختر يا پسرت همه آهنگ كثيف آين مردك را حفظ است به خود ميگويم اي كاش اساتيد موسيقي ايراني كاري براي اين نياز فرزندانمان مي كردند .
فقط اعدام
وقتی سرمایه گزاری در جهت خوبی استفاده نشه،همین میشه.فرهنگ ما آمیخته با سنت ماست و سنت ما آمیخته با آهنگهای زیبا از شعر شاعران بزرگه.ولی...
افتخار ما به آریایی بودنمان بود
باید با این خواننده ها مقابله کرد
چه جالب، شده دعواي هنرمندا
این آقا به چه جرمی دستگیر شده؟ایا برگزاری یک کنسرت در یک کشور خارجی وبرای جماعتی که اونجا زندگی میکنند جرم است؟هرچند موافق فرهنگ نظام در داخل نباشد یا اینکه خانمی در خارج بدون روسری در مجامع عمومی ظاهر شود؟با این اعمال چهره جمهوری اسلامی بیش از پیش نزد جهانیان مخدوش تر خواهد شد
سلام ؛

جالبه همه تابناکی ها حداقل یه بار هم که شده ین موسیقی های رکیک رو گوش دادن . آدم یاد کاکتوس میفته . خسرو خدا رحمتت کنه.
من كه فكر نميكنم اينجور سبكهاي بتونه فرهنگ كسي رو عوض كنه يا مخرب براي جوانان باشه ، به فكر مشكلات اصلي جوانان باشيد...
اين تتلو بچه خوبيه!!!!
من كه فكر نميكنم اينجور سبكهاي بتونه فرهنگ كسي رو عوض كنه يا مخرب براي جوانان باشه ، به فكر مشكلات اصلي جوانان باشيد...
زمانی که کنسرت دارای مجوز یک گروه اسلامی به بهانه های عجیب در روز اجرا توسط نهاد های دولتی کنسل می شود و برنامه های فرهنگی در اوج بی برنامگی اجرا می شوند ,نباید انتظار داشت که خوانندکانی اینچنینی بوجود نیایند !!!!!!!!!!
از کوزه همان برون تراود که در اوست؛ سیاست زدگی فرهنگی همین نتیجه را دارد.
این خواننده های رپ آبروی شعر و خوانندگی پارسی را هم زیر سوال میبرند . اینها به جای ابداع شیوه ی نو در آواز، به دنبال طرد شده های جامعه ی امریکا می روند.
آزادی در ایران
حالبه..افرادی بدتر از تتلو هستند.. در ترانه‌هایشان از فحش‌های در حد ناموس استفاده می‌کنند.. بهتر بود اول با این افراد برخورد شود... و اگر افرادی مثل تتلو که از الفاظ نسبتا بهتری از فحش دهندگان استفاده می‌کنند عبرت نگرفتند با آنها بر خورد شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
منم موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
کککککاااااااااممممممممملللللااااااا موافقم.....!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
حرفت خوب بود.
باز اشتباه پشت اشتباه بابا تربیت جامعه بر اساس یکسری تولیدات که بتواند در جامعه هماهنگی ایجاد کند می سازد .
من از دوستي كه طرفداران موسيقي رپ را افراد معلوم الحالي خوانده بود گله مندم
بايد با خوندن اين دري وري ها از خجالت آب بشن.آفرين به اين نظام كه اينقدر به اينا ميدون داده.آفرين
اعدام کنید این بچه سوسول جلف مذلف رو تا بقیه حساب کار دستشون بیاد که دیگه کسی فحش و هنر رو با هم قاطی نکنه.آثار این مضخرفها رو برید تو مدارس راهنمایی ببینید که چطور داره تو ذهن نوجوونها رسوخ میکنه.
امير تتلو آر اند بي ميخونه نه رپ ضمنا يادم نمياد مستهجن بخونه .ضمنا بچه خوبيه اذيتش نکنين هم اين هم حسين تهي
اینها فعالیت یک گروه است که چه بخواهی وچه نخواهی کار خودرا انجام میدهندو وبنوعی بعضی از جوانان را جذب میکنند وغافل از تبعات .......... وحالا نوبت شماست که بگویید برای این جوانان چکار کردیدو چه برنامه ای ............
سلام، مي دانم كه نظر من ثبت نميشه بهر حال وقتي به موسيقي اصيل ايراني توجه نشود، انتظاري بيش از اين نيست.
سلام، مي دانم كه نظر من ثبت نميشه بهر حال وقتي به موسيقي اصيل ايراني توجه نشود، انتظاري بيش از اين نيست.
وزارت ارشاد و صدا و سيما كه متوليان اصلي ترويج موسيقي ارزشي هستند بايد از ذخيره هاي موسيقي ايران كه از بهترين موسيقيهاي ريشه دار در دنياست براي جلوگيري از تمايل نسل جوان از دور شدن از فرهنگ و موسيقي ايران و متمايل شدن آنها به موسيقي مبتذل و نو خاسته غربي كه موجب نگراني بابت بروز رفتارها و الفاظ نامناسب در آنها بدليل دوري جستن از اصالت خودمون ميشه همت كنند پخش بيشتر از آهنگهاي افرادي مثل حسامالدين سراج. عليرضا عصار.محمد اصفهاني و بعضي ديگه از اين اساتيد با ارزش و تسهيل مجوز كنسرت ايشان از راههاي مناسب جلوگيري از تهاجم و ترويج بيشتر موسيقائي مبتذله
تتلو دوست داریم....به حرف اینا هم گوش نده ...
تو مملكتي كه نشون دادن ساز حرومه بايدم جوونا اينجوري عقده گشايي كنن. رپ تفاوت نسلهاست.تا2سال ديگه كل ايرانو ميگيره.ميگي نه؟نگاه كن
من نظرات دوستان را قبول دارم ولي رفتار انساني روهم با اين جور افراد نبايد از ياد برد،اگر اين سبك و آهنگاشون بد بوده چرا همين آدمها كه دارن اعتراض ميكنند تمام cd هاي اين افراد رو دارن؟!!!!!!!!!!!!!!!
ساسی مانکن رو هم بگیرن خیلی خوبه.
از لین اهنگها که 99% مردم در منزل و ماشین استفاده مکینند
از انتخاب شما ممنون هستم ( خالی نه بند
????
iuooo
????
اااا چرا
حیف شد، خواننده خوبی بود
تتلو R&B خونه نه خواننده رپ .امان از نادانی شما.
کشوری که روزی موسیقی را آفرید نباید جوانهاش امروز از یه مشت سیاه زنگی تقلید کنند, اون جوون بیست ساله دنبال آزادی و تنو هستش , چرا خودتون بهش میدون نمیدن که نرود دنبال این مسخره بازیا
به خدا آدمای بدتر از اینا زیادن که فحش نمیدن و همش ذکر میگن
لیاقت کسانی که به این نوع موسیقیها گوش میدن همین الفاظ است.
سریعا ایرج میرزا ، عبید ، مولوی و سعدی را دستگیر کنید بی تربیتها را
اینها همه اینکار ها را یاد این اراذل دادن
-- ای بسا عاقل که بند صورتند ---
کی میخواهیم دست از ترسیدن از خدشه دار شدن چیزهایی که فقط ادای داشتنشون رو در میاریم بکشیم نمیدونم!
کدوم از ما تا حالا حرف رکیک نزده؟چند تامون؟
سریعا ایرج میرزا ، عبید ، مولوی و سعدی را دستگیر کنید بی تربیتها را
اینها همه اینکار ها را یاد این اراذل دادن
-- ای بسا عاقل که بند صورتند ---
کی میخواهیم دست از ترسیدن از خدشه دار شدن چیزهایی که فقط ادای داشتنشون رو در میاریم بکشیم نمیدونم!
کدوم از ما تا حالا حرف رکیک نزده؟چند تامون؟
به نظر من آن دسته از رپ خوانها كه فحشهاي ناموسي وركيك ميزنند كه انسان خجالت ميكشه نام اونهارو انسان بزاره چرا برخورد نميشه واقعا بايد جدي برخورد كنند چرا كه ذهن همه جوانهارو خراب ميكنن
نه آقا جون بحث حرف ركيك زدن نيست چون رپرها بيشتر به مسائل سياسي و اجتماعي توي شعراشون ميپردازند الان شدن بدترين سبك موسيقي . تاكي ميخوايم خودمونو گول بزنيم .
بازم نظرات ما رو درج نكنيد ....
آقا این چه وضعشه ؟
پس ازادی که می گن اینه...
وقتی ارزشها از بین میرود ضد ارزشها رشد میکند.
چرا با جوونامون این کارو میکنن؟ مگه امیر چی خونده؟
كجاش مستهجن مي خونه طفلي من كه دوسش دارم بايدم ازاد شه البته اكه راست باشه خبر
خوانندگانش به هر بهانه اي دستگير مي شوند
کلاهتان را بالاتر بیندازید مبارزه مخفی که صدا و سیما و سایر رسانه های گروهی با موسیقی سنتی و اصیل راه انداختند الان دارد ثمره اش را نشان می دهد تمام برنامه های صدا و سیما شده است موسیقی پاپ که از ریشه یک موسیقی غربی است بابا اصالت خودتان را حفظ کنید و اجازه ندهید فرهنگ غربی با چهره های مختلف وارد فرهنگ ما بشود .موسیقی پاپ هم یکی از این نوع چهره ها می باشد
خخخخخخ
امیر تتلوR&Bخونه&نه رپر...اول فرق رپ وR&Bروتشخیص بدین بعد اظهار فضل بکنین.

در ضمن امیر تو هیچکدوم از کاراش بیخیال.


وقتی تو مستندجوک فرق رپ و متال رو...
kikfdd
آخه بد بخت تتلو کجا تو آهنگاش فحش داد هر وقت فحش داد بیاین اینا رو بگرین

تتلو دوست داریم
مشکل کشور حل شد خدارا شکر
به نظر من رپ سبکیست که اگر بهش بها داده بشه
loooool
????
ادم هایی بودن بد تر از امیر که میتونم راحت اسم بیارم
ادم هایی بودن بد تر از امیر که میتونم راحت اسم بیارم
fgfdsg re wert ert er
این نامردیه باید روی این سبک پایه گذاری بشه از طرف وزارت ارشاد چون این خواننده اصلا رپ نمی خواند وبا گروه های رپفا کار می کرد
تابناک جان اول از این همه توجه به رپ و خوانندگان رپ توسط خوانندگان شما برایم جالب بود .
تا كي واقعيت را ميخواهيم ناديده بگيريم .
. تا كي واقعيت را ميخواهيم ناديده بگيريم .
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

خبر بازداشت يك خواننده رپ ايراني توسط پليس تكذيب شد.

سرهنگ احمدي ـ رييس مركز اطلاع‌رساني پليس تهران بزرگ ـ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا، با تكذيب خبر بازداشت يك خواننده رپ، گفت: با توجه به استعلام‌هاي صورت گرفته، نيروي انتظامي هيچ اقدامي در رابطه با بازداشت خواننده رپ در كشور نداشته است.

گفتني است، برخي از رسانه‌ها از دستگيري خواننده رپ، معروف به «تتلو» در هنگام بازگشت به ايران خبر داده بودند.

انتهاي پيام
ای بابا بازم که بهتون برخورد شما هم که مدرکتون
بابا تتلو R&B میخونه نه رپ حد اقل درست بنویسید
اولا که ما تا حالا ازش فحش نشنیدیم
خيلي هنر كردن يكي از ارازل خطرناك رو گرفتن، مشكلات يكي پس از ديگري در حال حل شدن است. (گرچه ميدونم نمايش نميدين)
»»»»»»
شما که خبر ندارین چرا حرف مفت میزنید\\\\
بیکار
می بینم که نظرات مخالف انگار ندارید
خدا اصلاحشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
انشا الله...!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
به تو چه
اگر صداو سيما اينقدر در پخش موسيقي گزينشي عمل نمي كرد و موسيقي هاي جوان پسند هم پخش مي كرد حالا شاهد چنين وضعي نبوديم....
كيست كه نداند
كيست كه نداند
كيست كه نداند
من معذرت ميخواهم
متأسفم
خخخخخخخ
به نظر من موسيقي مثل غذاست
به نظر من موسيقي مثل غذاست
هعیییی
فرق ما با کشورهای دمکراسی اینه وووو
داداش خبر رو سرهنگ احمدی تکذیب کرد.
بسم تعالی هر چیزی دراین دنیا امکان موجودیت دارد چون خدا خلق کرده است انواع شرایط زندگی رابرای افراد مختلف پس رپ هم نتیجه تفکر بدون معنویت افراددارای بعضی از کاستیهاعلی الخصوص ایمان راستین به احد صمد میباشد
!!!!!!!!
اصولا دولت مهرورز خيلي علاقمنده
متاسفم تتلو بی نظیره برای همتون متاسفم جوگیرها
فقط زدبازی
رپر فقط یاااااااااااس
واقعا خجالت بکشید.
مرگ بر رپرهای بی شرم
سلام انسان اکر حیا نداشته باشد دیکر انسان نیست
عشقم امیر جون تتلو
عشقم امیر جون تتلو
عشقم امیر جون تتلو
ما دانشجویان ایرانی خواهان دستگیری اقای استاد شجریان از سطح کشور و دیپورت وی به یکی از کشورهی دور دست هستیم چرا که وی به دلیل ترویج بی بند باری ، استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر در حین اجرا باعث نهادینه شدن فهشا و فسخ درلایه های جامعه گشته اند.
ما اگر به فرهنگ و فولکلور مناطق کشور بی مهری کنیم نتیجه ای بهتر از این عایدمان نخواهد شد
نگرفتيد نگرفتيد حالا هم رفتيد كسي رو گرفتيد كه از همه كمتر داخل ترانه هاش فحش و ناسزا مي داد
خداوند آنان را به راه راست هدایت کند
دم هر چی رپر وطن پرس و مرده گرم
ياس رو با اينا مقايسه نكنيد لطفا
عشقم امیر جون تتلو
به نظر من از خیلی پیش تر از این ها باید با رپر هایی که کلمات مبتذل تو ترانه هاشون استفاده می کنن بر خورد می شد نه حالا ....
ولی در کنار همه ی این ها رپر هایی هم هستن مثل "" یاس"" که دارن با نهایت فروتنی فعالیت می کنن
الان یاس داره سعی می کنه از همه لحاظ واسه جونا یه الگوی خوب باشه..
عشقم امیر جون تتلو
دیوارها روزی خواهند شکست .
البته این تتلو تو شعر هاش فحاشی نمیکنه
البته این تتلو تو شعر هاش فحاشی نمیکنه
خدا اصلاحتون کنه . امید وارم بیشتر فکر کنین بعد حرف بزنین
آخه به شما چه؟
ما كه ديگه عادت كرديم
چند روز دیگر ازادش میکنن بابا.
امیدوارم قانون اعمال بشه تا هر کس و نا کسی جرات نکنه تحت عنوان موسیقی بی احترامی کنه البته بعضی ها بد نیستن
میخواید رپ و خراب کنید بگید فقط فوشه
پاش برسه میدیم ولی یه معنی ای توشه
درست در زمانی که موسیقی پاپ در قبل از انقلاب در اوج خود بود و هر نوع اجرای به قول آقایان مبتذل هم وجود داشت ما بهترین موسیقی های اصیل را هم تولید کردیم.
درست در زمانی که موسیقی پاپ در قبل از انقلاب در اوج خود بود و هر نوع اجرای به قول آقایان مبتذل هم وجود داشت ما بهترین موسیقی های اصیل را هم تولید کردیم.
درست در زمانی که موسیقی پاپ در قبل از انقلاب در اوج خود بود و هر نوع اجرای به قول آقایان مبتذل هم وجود داشت ما بهترین موسیقی های اصیل را هم تولید کردیم.
من خودم به شخصه انساني منحرف، پست فطرت، انگل جامعه و از همه مهمتر طرفدار رپم ...
ا شورشو در آورده
به کسی ربطی نداره که کی چه جوریه!
ما هستيم اینجا
وای به حال فرهنگی که با خواندن چند شعر اوضاعش دگرگون می شود
از نظر من برخی از این خوانندگان آبروی همه کسانی در این زمینه فعالیت می کنند رابرده اند
به این خوبی می خونه
حیف شد
به این خوبی می خونه
حیف شد
ای بابا....م
ا شورشو در آورده
باید تمامی این اراذل را بگیرند
بس کنید
ایا عکسی یافیلمی برای ثا بت کردنش وحود دارد
خدا ، دستگیر کنندگان رو اصلاح کند!
دروغ محص هست , ایسنا نوشته نگرفتن بابابببببب برو دنباله بازیت
نمی دونم شاید این نظر رو نذازین تو سایتتون
boro amoo...g
boro amoo...g
؟؟؟؟؟
رپ یعنی موسیقی همراه با الفاظی که تو کوچه و خیابونه.
راه مقابله با ابتذال فرهنگی ، تشویق مثبت خوان هاست
لعنت ب هرچی رپره
kheili ghashange sitetun
faghate faghat yas

؟؟؟؟
ا شورشو در آورده
بجه سوسول
گناه ماها چيه كه نميخواهيم عين شما زندگي كنيم .
تتلو كه بچه سوسوله بابا
مرگ بر شاهین نجفی
خوب جوونند و یک کارهایی می کنند
خوبش كردن لات لا ابالي رو
همه چیز مملکتتون درسته که حالا میخواید این یکی رو درست کنید ؟
به نظر من این نوع از موسیقی خیلی هم جالبه به شرطی که یه نظارتی روی کارشون بشه
؟؟؟؟؟
نمی دانم چی بگوییم اما هر چی هست دارن جلوی آزادی ما رو می گیرن
هععسسسسسس
اولا تتلو رپر نیست R&Bمیخونه دوم اینکه آهنگاش از خیلی ها مخصوصا خواننده های پاپ بهتره سوم تتلو الان تو دبی اصلا توایران نیست که دستگیر شده باشه
؟؟؟؟؟
آقام تتلو
وقتی تو کشوری با این سابقه فرهنگی متولیان اصلی هنر مثل صداوسیما و وزارت ارشاد هیچ برنامه مدونی برای موسیقی وکلا هنر ندارن هر روز شاهد بی حرمتیها به هنرمندان هستیم از جوانهایی مثل تتلو که در سردرگمی ملی موسیقی مشق خودشونو از رو دست غربیها نوشتندنباید هیچ انتظاری داشت
احتمالا 2 روز دیگه این نظره من حذف میشه ولی باز نظرمو دادم !
اگر جوانانی مثل امیر و .... رو به این حرکات آوردند نتیجه رسیدگی عالی مسئولین به جوانان است .
من فكر كنم كه نفراتي كه اين جا نظر دادند حتي 5 دقيقه هم رپ واقعي رو گوش نكردن شما بريد آهنگ بايد بتونيم از ياس رو گوش كنيد يا آهنگ اختلاف سروش.آهنگ هاي زياده ديگه ايي هم داريم كه خيلي محكم تر و قوي تر از آهنگ هاي كه الان به عنوان پاپ در ايران خونده مي شه.
من فکر می کنم کسی که از الفاظ رکیک خوشش نمی آید گوش نکند نه اینکه حق کسانی که علاقه مند به شنیدن هسنتد را به خاطر میل شخصی پالمال کرد
کمنتهعاتهعه
واقعا جای تاسف دارد
کاراش خوبه اما باید اصلاحاتی انجام بشه.
دستگيرش كردند
چرا دستگيرش كردند
خجالت آوره
خجالت بکشید خواهشا".ایسنا تکذیب کرد لطفا" با این اخبار این بنده های خدا رو خراب نکنید.
بهترين خوانندست
نسل جوان ایران رو رپ و متال ارضاء می کنه نیازی نیست مسئولین تلاش بیهوده انجام بدن ! چون این سبکهای جدید انقدر وسیع هستند که با دستگیر کردن 2 3 نفر فقط طرفداران چند برابر میشن !
عشقم تتل
تقصیر خودشه
کو عکسش
افراد بدتر از تتلو هم هستن
اصلآ من تتلو را داخل آدم حساب نمی کنم چه برسه به رپ خون رپ خون های خوب هم داریم مثل ارمین - رضایا - یاس مانکن
ا شورشو در آورده
؟؟؟؟؟
بسیار بی نمک بود
آیا شما مجبورید تو همه چیز دخالت کنید؟!؟!
اگه سروش بره حله
کارشون درسته
من با ایشون موافقم(بالای بالای)حق نبود که فقط امیر تتلو را دستگیر کنن
ا شورشو در آورده
سلام،اونايي كه هر ايرادي دلتون ميخواد رو اين هنرمندا ميذاريد
سلام،اونايي كه هر ايرادي دلتون ميخواد رو اين هنرمندا ميذاريد
ا شورشو در آورده
ا شورشو در آورده
be omid dastgiri ye hamashooooon
تازه تتلو که مودبش بود
دروغی بیش نیست
اين همه بدبختي داريم حالا رفتين به رپرا گير دادين؟
تتلو
من موندم ازبین هزاران هزار خواننده های زیر زمینی هستن که از حرفای ناجور استفاده میکنن وهیچ کس هم بهشون گیر نمیده چراتتلوی بدبخت گیر افتاده اونم درحالیکه یه کلمه ی بد هم به کار نبرده
متن خبر از طرف ستاد اطلاع رسانی پلیس تکذیب شد.!!!!!
ههههههههه
خخخخخخخخخخ
؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم ایران تا میبینن یکی داره پیشرفت می کنه جلو شو می گیرن این خصلت ایرانی ها امروزی
اغذ ت ت دذذلزتاففللزربلزرغبررغردلرا غلر
خوبه ولی بعضی ها بی جنبه اند
سلام رپ داریم تا رپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
من حال ندارم بخونم
جمع کنید
اگر راست می گن جلوی خواندن کسایی مثل c.j رو بگیرن نه امیر رو
به نظر من حقش نبود
به نظر من حقش نبود
بیست
خوب این عادیه
دقیقا کسی دستگیر کردن که هیچ فحشی نمیداد البته اگر کلمه ی "داف"را فحش در نظر بگیرید!!
ا شورشو در آورده
ا شورشو در آورده
از ماست كه بر ماست
سايت جالبي نداريد همش بد گفتيد
بابابیخیال
راست میگن دستگیرشون کنن
راست میگن دستگیرشون کنن
رپ
واقعا جای تاسف داره...
با سلام
نظرتو براي خودت نگاه دار
کامنت
همین خواننده های رپ از سرتون هم زیادن راجع به شادمهر هم اینقدر زر زدید که رفت ... بی لیاقت های مثلا روشن فکر
از نظر من شایعه بود . فکر کنم آزاد شده . به هر حال ممنون از اطلاعات شما.
از کسانی که نظر میدن خواهش میکنم اول خودشون سواد موسیقیشونو زیاد کنن بعد
ا
به جا تتلو برو اون گروه مزخرف ز.د.بازی رو بگیر عزیز من! واقعا جالبه!
بس کنید این جو رو ..
من نميدونم آخه اين بنده خدا چيكار كرده؟
بد كاري ميكنن حرف دلشون رو به بقيه ميزنن؟
باور كنين با گرفتن اينها چيزي درست نميشه.
تعداد زیادی علف هرز نباید باعث به آتش کشیدن گل های باغ شود.
ا شورشو در آورده
خداوند ریشه ی موسیقی لهو و لعب را که ساخته پرداخته غربی های کافر است را از روی زمین بردارد
فقط hichcas
بهتره آگاهی وپلیس به دنبال اون رپرایی بره که برای توصیف نوع کلاماتی که استفاده میکنن کلماتی بالاترازمستهجن به کاربرد
این تتلوهم خوب تقریبااون تیپیه ولی افرادی م3یاس
آرمین ورضایا توی کدوم آهنگشون حرف زشت دارن؟؟؟؟؟؟؟؟

انصاف نیس تروخشکو باهم سوزوند

تهجرمسولان وسخت گیری بیش ازحد به نظرمن باعث این مسائله.
او رپ های مستهجن نمی خواند
چرا تتلو؟ از این ادم بدتر پیدا نمیشد به نر من بهترینشون تتلوء
هرچي باشه بهتر تهي ميخونه
عالی بود
همه چیتون درست شد فقط مونده این یکی چی کار دارین هر کس خوب و بد خودش و میفهمه شما لطفا اق بالاسر نیشن
اقا اگه نظر هر مینویسیم بزارید دیگه
بابا جمع کنید
ا شورشو در آورده
خیلی یه طرفه و غیر منطقی این مقاله نوشته شده
به نظر من همه رپر ها بد نیستن
درسته که فحش مثلا تو فرهنگ ما مجاز نیست، اما اگه بخوای به سبک اصلی رپ برگردیم همینه یعنی واقعیت ها بیان میشه حالا بعضی ها میان از این سبک رپ سوءاستفاده میکنن!!!
بنظر من اهنگ ها خیلی هم خوبه.
بلا ملا بلا بلا واسه تو میخرم طلا ملا
ادا مدا اصلا....
بدو لپمو بکن بوس
سلام. خداحافظ
khob boood
اینایی که دم از اخلاقیات میزنن خودشون از هیچ کار زشتی نمیگذرن.
نميدونم اينا با اين كاراشون چيو ميخوان ثابت كنن من پيشتر از هميشه طرفدارشم
چرا پيام منو تو نظرات نذاشتين؟
به نظر من باید قبول کرد رپ یه سبک برتره.ممن خودم دوست دارم رپ خون بشم
به نظر من باید قبول کرد رپ یه سبک برتره.ممن خودم دوست دارم رپ خون بشم
به نظر من هر چيزي خوب وبد داره
جوون هاي ايران نمي تونن خودشونو خالي كنن
من که عاشقشونم مخصوصن امیر
تتلو دوست دارم خیلی
میدونم که یه روز میبینمت
عجیبه کسی بد تر از امیر تتلو پیدا نکردن
عجیبه کسی بد تر از امیر تتلو پیدا نکردن
ا شورشو در آورده
ديونس
من هیچوقت از این سبک خوشم نیومده
ا شورشو در آورده
؟؟؟؟؟؟؟؟
مرگ برتتلو
خاك توسرتون
چه فاز بدیه وقتی نیستی !!!!
کسانی که این نظرات رو نوشتن اگه کمی از ادبیات و موسیقی چیزی می دانستند جای شکرش باقی بود.ب
رپ اصلش ماله غربه
ا شورشو در آورده
ygx ;vndk jjg,d lk, nsj'dv;kdk
خوب کردند کسی که فرهنگ نداره باید باهاش برخورد بشه تا دیگران قدر خودشون و مملکتشون را بدانند
به نظر من که دلیلی نداره که اینها را بگیرن
رپرفقط پیشرو
خوب هر کسی توی یه زمینه استعداد داره
این بازداشت برای او ملیونها درامد خواهد داشت . تبلیغی از این بهتر برای او نمیشد .
شاید چیز بدی خونده باشه ولی صداش ارامش بخشه.
هر چقدر با رپ مخالفت کنید جامعه بیشتر اسیب میبیندو همشون دنبال بهونن پس دست بردارید.
این همه نظرو برم من رپ فقط ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااسی
بهتر بود اول کسانی که از تتلو 100 برابر بد ترند دستگیر کنند مثله حسام
به نظر من تتلو ادم بدی نیست فقد حرف دلش را داره میزنه و من یکی از ترفدارانش هستم
ا شورشو در آورده
ا شورشو در آورده
ا شورشو در آورده
چرا خالی میبندید تتلو تازه اهنگ جدید داده بیرون حرف رکیک هم ازش نشنیدیم
با این نظراتی که شماها دادید فکر کنم به مایکل جکسونم گوجه پرت می کنید یعنی چی ؟ هر کسی سلیقه ای داره آیا فقط این رپ خونا دارن فرهنگ مارو از بین میبرن یا اونایی که دارن خاک دختر کوروش کبیر و ویرون میکنن؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟
واقعا جالب اخه تتلو تو کدوم کار حرف بد زده اگه اين طور باشه پس پيشرو و ساسي مانکن و شاهين چيکاره هستن کاشکي اينا رو دستگير ميکردن.
همش چرتو پرته
بد
واقعا مسخره است چون تتلو یکی ازبهترین هاست با این روش فرار مغزها بیشتر میشه نمونه بارزش شادمهر عقیلی
واقعا مسخره است چون تتلو یکی ازبهترین هاست با این روش فرار مغزها بیشتر میشه نمونه بارزش شادمهر عقیلی
رپ عشق است
همشون چرند ميگن مگه ميشه که کسي نفهمه چرنديات اينارو
من خودم عاشقه هیچکس هستم خدایی خوب میخونه ولی حالم از ساسی بهم میخوره
من خودم رپ خونم ویکی از رپ های خوب ایران
god bless his
به خواننده ربطی نداره
فوشا واسه dissبقیه خواننده اس
سايتتون خييييييييييييييييييييييييييييييييلي چرته
اینجور خواننده ها مایه ی ننگ هنر و خواننده ها ی این سرزمین مقدس هستند
هههههههه
؟؟؟؟
خیلی بد
تااونجایی که من یادم میادچیزبدی ازtatalooنشنیدم !!!!!!شایدم باشه نمیشه یه طرفه به قاضی رفت....ولی بایدباادمهای بدترمثل خشایارشروع میکردن ولی من به عنوان یکی ازطرفداران رپ فاسی این خبرروقبول ندارم
سلام رپ خون ها باید توی کشور ازادی داشته باشند
خالی نبندید من سال 89 این خبر را خواندم . امیر تتلو چند ماه پیش یه آهنگ خونده به نام الو
این خواننده انقدر معروف است که برا ی نام خود و بزرگی ان بخواهد دست به چنین کاری بزند. تمام این موارد به عدم ازادی در کشور ما برمیگردد.
تتلو
عشقم تتل
نمي دونم چي بگم
ااا
دم هر چی رپ خون گرم
اگه اين سبك بي ريشه و بي محتوا بود همه شما اينقدر با جزءيات نميشناختينش و تشريحش نميكردين
رپ كن ها نشون دادن ميشه با موسيقي هم اعتراض كرد حالا تو بعضي اعتراضات فحاشي هم صورت ميگيره كما كه خيلي از شماها هم تو اعتراضات و دعواهاتون اينكارو انجام ميديد
افتاد الان ....
به نظر من بسته نگه داشتن جوانان باعث اين آهنگ هاشده ومن در اين آهنگ ها هيچ هيچ كلمه يمبتذلي نميبينم
انقدرا هم که شلوغش کردین بد نیست انگار بد ندیدین من که تمام اهنگهای تتلو رو گوش کردم هیچ فحش و حرف زشتی نداره همش عاشقانه است شاید به نظر بعضی عشق زشت باشه
يك خواننده مردمی مانند محمد اصفهانی هست و یک خواننده پاپ مثل مستهجن خوان های پلید - پس بایستی فرقی میان این دو باشد - البته عنوان پاپ به مستهجن خوانها اطلاق نمی شود
به نظر من رپ یک سبک باحالیه مشکلاته جامعه رو با صوتی دلنشین به گوشه مخاطب میرسونه فش رکیک هم بهونست واسه سرکوب کردنه این سبک. هر چی بیشتر سختگیری کنن بیشتر از این جور موردها میبینیم
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
اونی که میشناسه فقط یاس
اونیم که نمیشناسه بره یاسو بشناسه
ی:یقین
ا:ایمان
س:سلامت روان
مبتذل ؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من بايد از تتلو تقدير و تشكر بشه
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
به راه راست هدایت شوند
؟؟؟؟؟
اگه از این جور حرف ها نزند خیلی هم خوبه
سلام شاهین نجفی که به خدا توهین کرد چیزی بهش نگفتن حالا تتلو یه پارتی میره میگیریدش
عیبی نداره انسان جایز الخطا است وتتلو همیشه در قلب من هست.
به نظر من فقط ياس عاليه
خخخخخخخ
همه باید آزاد باشن و از آزادی لذت ببرن
به نظر من بعضی هم دیگه شورشو دراوردن
بله از خواننده ای مثل یاس حمایت نمیشه که امثال اون میرن خارج
عهخم7
خدارو شكر .
دستگیری اون اصلا کار خوبی نبود
خیلی خره
کاشکی
شما رو چه به رپ؟
احمقانه است
بر فرض مثال همه این حرف ها که موسیقی رپ خشن هست و کسانی که به طرف آن میروند آدم هایی ترد شده هستند و ... اما نباید آن ها را با دشمنی نابود کرد .
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
این مدلش خوبه دیگه
البته که خوانندگان این سبک زیادن چون سبک فوق العاده ای است
وقتی به پدر موسیقی ایران استاد شجریان بی احترامی بشه باید تتلوای حرف هارو بزنه.اگه ایران میتونه شاهین نجفی روبگیره.واقعابرای مسولین متاسفم.
ینثبداثصتیدیذنتمببتستزط ستصستنم ت
خیلیا هستن که از تتلو بدتر میخونن چون تتلو معروف شد می خواستن خرابش کنن
بیجاره گناه داری اقا بزارید جونا باصداش هال کنن اونم داره یه جوری نونشو درمیاره پس بیخیالشم شیم
فقط مي تونم بگم مرگ بر آمريكا
خواندن رپ بهترین چیز زندگی منه
خاک بر سر
انشاا........... خدا به راه راست هدایتشون کنه:-)
من یکی ازطرفداران رپ هستم البته رپی که درخدمت مسایل سیاسی واجتماعی باشه اگربرای بعضی ازخوانندگان رپ که درباره ی مسایل اجتماعی وسیاسی وفرهنگی وملی میخونن بهاداده میشدوازسوی ارشادبراشون مجوزداده میشداین بلابه سررپ فارسی نمی اومد
واقعا خیلی از شما ها تو100 سال پیش موندید الان برای کنسرت همینایی که به قول شما مبتزل میخونن تو خارج 50000 نفر میان!!!یکم به روز باشین لطفا.
درست كه بعضي از ان ها از كلمات بد استفاده مي كنن ولي بايد به خواننده هاي ديگه خوب است و طرفدار زيادي داره
واقعا
ب
تتلوبیچاره مگه چیکارکرده.شمااول بریدبقیه رادستگیرکنید.
ایناروجمع میکنید که چی؟مابشینیم یک آهنگی که دوساعت خواننده اش زور میزنه بخونه رو گوش کنیم؟بروبابا
به نظر من جز بهترين خواننده هاست و دستيگيريش دروغه
خوب و بد تو هر صنفي هست ولي نبايد خشك و تر رو با هم سوزوند رپ هم اگر درست خوننده بشه مشكلي ايجاد نمي كنه هيچ تازه ميتونه مفيدم باشه
همش چرته
اصلا کار خوبی نکردن گرفتنش
خوبه
خوبه
سلام
نظر هرکس محترم
من عاشق شعرای تتلو هستم
در ضمن رفیق دوران بچگیم هستش
من میگم که اعتراض کردن حقه
خوب این هم نتیجه ی مبارزه ی نرم سازمان صدا و سیما و دولت با موسیقی اصیل ایرانیه دیگه. مسئولان باید نتیجه کارهاشون رو قبل از اینکه انجامشون بدن پیش بینی کنن کنیم.
خواننده مورد علاقه من بود واسه همه شما متاسفم که بهش بد میگین شما از رپ حالیتون نمیشه
موسیقی رپ،یه موسیقیه اعتراضی هستش ،،وزارت ارشادهم فقط بلده سرکوب کنه کارفرهنگی بلدنیست،به قول بتهوون:موسیقی بازتاب خودمردمه، امروزجوانا این سبک ومی پسندندحالاهرکی ناراحته میتونه گوش نکونــــــــــــــه
سلام
سلام ب
الان ۳ سال گذشته از این مطلب ولی من الان خوندم.
واقعا خدارو شکر میکنم که تتلو هنوز داره با تمام قوا ادامه میده همین چند ماه ۵-۶ تا آهنگ داده بیرون. خبر جدید این که تتلو الان ایرانه.
رپبد نیست اگه بد نبینیمش
به نظر من رپ سبک اجتماعی خیلی خوبه و تاثیر گذاره اما.
در بین رپ خوناهمه جوره هست دیگه چی میشه کرد.من خودم رپ خونم - اجتماعی و اعتراضی میخونم-همه جوره هستش
بیخیال بابا سر طرفداراشو شیره نمالید من رفیق امیرم........امیر صحیح و سالمه....کسی ام نمیتونه بهش بگه بالای چشمت ابروه ه ه ه.................افتتتتتتتتتتتتتتتتتتتاد؟
به من بگید رپ یعنی چی
هر کی باشن
من کہ ندیدم فحش بدہ.‏ فعلا
بریین کساییو بگیرین کہ تو خیابون ‏
میان بھ امٹال من متلک میگن
سلام من خودم خیلی رپ دوس دارم و بیشتر اجتماعی گوش میدم نظرم اینه که بیاین دست به دسته هم بدیم و فرهنگ سازیه درستشو واسه جوانا ایجاد کنیم بخدا خیلی خوب میشه خب حداقل بعضه معتادیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
اقا رپ كلن چيز درستيه اونم از هر نوعش اين فقط جوون هايي مسه من ميفهمن كه هيچ سرگرمي ندارن!
بیچاره تتلو گناه داره از وقتب به سن و سالی رسید واسه خودش می خوند و حال میکرد یهو دست بر غذا معروف شد وقتی معروف شد خراب شد عوضی شد ولی خوب حرفای بد که نمیزنه تو آهنگاش انصاف داشته باشیم
درايران ما استعدادهاي زيادي وجود دارد امابعضي از افراد باعث مي شوند اين همه كارهاي زيبا از رپرها ديده نشود اگر ميخواهيم در رپ پيشرفت كنيم بايد كلا 10تا رپر داشته باشيم وبقيه خواهشا خواهشا خواهشا كنار بكشند
خر تو خر بابا
خیلی هم باحاله
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
میدونی که کسی پشت ما نیست-واسه دستگیریم مﮋدگانیست
پس میشه رشد ما ریسک ولی اینا مانع رشد ما نیست
به نظر من شما به جای این که صورت مسئله را پاک کنید بهتره به دنبال راه حل باشید .
خیلی کار بدی کردن
همتون اشتباه میکنید چون اطلاعاتتون در مورد رپ خیلی خیلی کمه. اول برید به اهنگ خواننده هایی مثل هیچکس و یاس و اونایی که در مورد مشکلات مردم جامعه میخونن گوش کنید تازه میفهمید خواننده هایی مثل تتلو اصلا رپر نیستن
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
6و8 هم شد رپ . یا به قولی مستی خودتو توی اهنگ بکشی به رخ مردم . من که اصلا قبول ندارم...
این جور خواننده ها دچار انحراف غربی ها هستند وما باید کمکشون کنیم
اینها همشون از همین تتلو گرفته تا ساسی مانکن و یاس و...بی فایدن
عالی بود
به تظر هر خوانندهای که تا حالا بد خونده یا مبتضل امیرتتلو نخونده اگه خونده نشان بدهید اگرم نه لطفا بقیه رو دستگیر کنید
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
تورو خدا یکم عاقل باشین بابا به زور عمرا نمیشه کاری کرد
به نظر من دیگه باید کنار بیایم با این موضوع
تورو خدا یکم عاقل باشین بابا به زور عمرا نمیشه کاری کرد
به نظر من دیگه باید کنار بیایم با این موضوع
به نظر من همچون بد نیستن. استاد بهرام نورایی و یاس خیلی هم عالی هستن و از نظر فکرو اشعار بی نظیرن.
harki moshkel dare mitone gosh nade
با سلام به همگی منم یه خواننده رپ فارس هستم البته از نوع اجتماعی مثل یاس من نظر همه رو خوندم وبا نظر بعضی ها موافقم اما اگه خوب دقت کنید میبینید طی این چند سال اخیر موسیقی ایران خیلی پیشرفت کرده
آخه مگه رپ چیه چرا به رپ گیر میدین
سلام
من معتقد هستم که (رپر فقط یاس آریایی)
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
با سلام

دوست عزیز
لطف کن در مورد چیزی که نمیدونی نظر نده
به نام تک افریدگار هستی

کسایی که از رپ حالیشون نمیشه نظر ندن !
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
شمابریدجلوی خواننده هایzedbazyروبگیرید بعدبه فکرگرفتن خواننده هایی بشین که نسبت به اونا معرکن وحرف های مستهجن کم تری میزنن
این حرفای چیه؟ شایعه پراکنی چرا میکنید پسر خالم اصلا ایران نیست تو خارج داره زندگی خودشو میکنه واقعا فرهنگتون پایینه
من عاشق تتلو هستم
رپرا نمی خوان سر کسی رو درد بیارن اون کسی که داره واسه ما هدفای بد /
انقد فکر کن زاخار تا بگیری سرطان مغز!!
حالا چی میگید؟؟؟
رپ بدون فحش معنی نداره پس کلا رپ رو جمع کنید دیگه
خوب مثلا که چی؟ ب
حالا مگه تتلو چی خونده؟و راس راسی گرفتنش؟
نمی خواد برن رپرارو دستگیر کنن اگه راست میگن جلوی این دزدی ها رو بگیرن که3 هزار میلیارد گم نشه زیر گومبد کبود
باید برخورد بشه
چرا موسیقی های معین و مهستی و..... باید فراموش بشه
بازداشت تتلو یه کاره خیلی بده
من واسه ی کسایی که اقای تتلو را دستگیر کردن و کسایی که با این کار موافق هستن متا سفم اخه این مملکت مشکل دیگری نداره که باید اقای تتلو را بگیرن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من واسه ی کسایی که اقای تتلو را دستگیر کردن و کسایی که با این کار موافق هستن متا سفم اخه این مملکت مشکل دیگری نداره که باید اقای تتلو را بگیرن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من با این کار مخالفم بد بخت کاری نکرده بود
خدا آزادش کنه ایشالله
لطفن وقتی چیزی از رپ نمیدونین حرف نزنین.
به نظر من این هم مثله بقیه ترانه ها از یه سبک خاصی منتشر میشه
کدوم آهنگ تتلو توهین به جامعه بود؟
کدوم آهنگ تتلو توهین به جامعه بود؟
خوب تو كل دنيا موسيقي رپ و حتي پاپ يه اين سمت رفته .
ههههههههه
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
از بحث فحاشی که بگذریم با سنه کمی که دارم می گم بهتر بود
*فقط شاهین نجفی*
تتلو رپر نیست! RNB میخونه ای کاش اینارو بدونید و بعداً بنویسید. چند نفر که میدونن بهتون میخندن! یاعلی ...
خخخخخخخخخخخ
من که خیلی ناراحت شدم
؟؟؟؟
فقط تتلو .
من که از رپ خوشم نمیاد زیاد اگر که خیلی آهنگش جالب باشه
رپرهای من هیچکس و شاهین نجفی و یاس هست
بابا به خدا جوونا هم دل دارن ولشون کنید و آزادشون بذارید اینکارا رو نمیکنن
به خدا از لج شماها دارن اینکارارو میکنن
آقای بی خبر از همه جا یا که خودتو زدی به اون راه-
چی از رپ می دونین که نظر میدین این خالطورم به رپ نچسبونبن
ایشون صدای زیبایی دارن!
ای کاش بسمت درست هدایتش میکردن
حقیقت
تلخه نه؟
به نظر من شما هایی که این نظراتو گذاشتید
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
مگه تتلو هم خواننده است بابا اسم خواننده برای اون زیادیه
چرا چرتو پرت می نویسین
واقعا تفریح یا دلخوشی برای جوونامون ایجاد کردیم که حالا انقد پز متفکرانه گرفتیم؟{
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
خب دوستانی که بدون هیچ اطلاعی اظهار به همه فن حریفی می کنند....باید بدونن که مولانا هم نمی دونست نت چیه...ساز چیه..موسیقی چیه...و با توجه به اینکه رپ 80 درصدش تکستش هست...اصلا لازم نیست رپرا بدونن..
واقعا واسه همتون متاسفم!
باوجودنظرات بعضی دوستان بایداین رو هم درنظرگرفت که رپ به یکی ازقطب های موسیقی کشور تبدیل شده و نمیشه به ساده گی اون رو ازمیان برداشت بلکه میشه بااصلاحش گام بزرگی درجهت رشدفرهنگ کشوربرداشت
نامردیه
امیر تتلو را ازاد کنید
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
‏‎ ‎به نظر من امیر تتلو خواننده ی بسیارخوب و محبوب کشورماست و بی دلیل بازداشت شده چون من به شخصه تمامی آهنگاشو گوش دادم و هیچ فحش یا حرف رکیکی تو ترانه هاش نیست.برعکس اهنگاش بسیار زیباست و کلی طرفدار داره.
هیچ کدوم از دوستان تا حالا رپ امیر رو گوش ندادن!!وگرنه نطرات فرق داشت...اصلا شرط میبندم ک رپ گوش ندادن...اول دو تا آهنگ گوش کنین بعد نظر بدین...
ببخشید من کاری به رپ ندارم اما محض اطلاع همگی امیر تتلو رپ کن نیست وقتی حتی سبک یه خواننده رو نمیدونید لطفا اخبار الکی ننویسید شاید گرفته باشنش اما نه بدلیل به قول شما مستهجن بودن/بابا یکم انصاف
ا این حرفا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من تمام اهنگهای امیر تتلو رو گوش دادم نه تنها هیچ فحش یا کلمه رکیکی توش به کار نبرده بلکه اهنگای بسیار زیبایی هم هستش.اگه امیر بیچاره رو به این جرم بازداشت کردین پس بدتر از امیر تتلورو باید اعدامشون کنین دیگه
امیرتتلو تنها خواننده ای که صدای خوبی داره
تتل
فقط تتلو
جاست تتلو
اونلی تتلو
بلاخره تو هر کارى نخاله وجود داره اصل رپ درد و مشکلات جامعه هست نه رقص مشروب سوسول بازى
بلاخره تو هر کارى نخاله وجود داره اصل رپ درد و مشکلات جامعه هست نه رقص مشروب سوسول بازى
کی میگه رپ سبک نیست /خب رپ کار هر کس نیست / رپ پر درده پر حرف حقه / درود به یاس که نفسش حقه/ نکنه قکر کردی معذل جامعه کمه/ پس اعتیاد.فقر.تن فروشی پشمه/ خودم دیدم جوونایی که کار میکنند که برند دانشگاه/ از زور هزینه ها ترک میکنند دانش را / خب حالا جوون خسته ی ما که دانشگاها ترک کرد /میره دنبال کار ولی نداره مدرک / بعد یکی مثل تو یا امثال تو با صد رنگ / نشسته اون وره گودا دم میزنن از فرهنگ / داشم خیلی چیزا دارم برات تو چنتم /نمیگم چون تو هم مثل خیلیای دیگه گوش نمیکنی به حرفم /

داداش من عشق رپم ولی پول ندارم
این تکس منه به مناسبت بحثتون نوشتم خواهشا بدرج
شاید کارشون اشتباه باشه.. ولی بهتره ما قبل از اینکه بخوایم در باره ی دیگران قضاوت کنیم اول یه نگاهی به خودمان بندازیم و تازه ممکنه جوونا یا خود بچه های ما از اینا بد تر باشه...!! ما که علم غیب نداریم ... ممکنه همینا از ما تو بعضی چیزا بهتر باشن و ما که فقط داریم ظاهرشونو می بینیم ..ممکنه از باطن ادمای خوبی باشن پس ما حق قضاوت نداریم و تنها کاری که از دستمون بر میاد اینه که براشون و برای همه ی جوونا دعا کنیم که به راه راست هدایت بشن.. خدا جای حق نشسته
این مارمولک رو کی دوباره راهش داده اینجا:-)
س. خواهشا درمورد رپ فکراتون رو متمرکز این آهنگها نکنید
بله بله بله باز هم بله همینه کار خوب زمین نمیمونه که
منوعاشق رپم
من نمیدونم چه مشکلی با رپ دارین؟
اینم 1 سبک موسیقیه!!!
واقعا که متاسفم واسه خودم که ایرانیم
به این سبک هنر توجهی نمیشه حالا هم دستگیری....
باید فرهنگ سازی بشود وباشد نه نباشد ولی در چهار چوب یعنی یاس بد کیخونه رپ خون های خوب هم داریم
همش الکیه این حرفا چیه
به حر حال حرفه دله جوونا رو میزنن!ولی خوب فهش خوب نیست!حتی اگه رپ باشه!در کل من رپو دوست دارم
يني تتلو اونقد بد ميخونه كه گرفتنش؟برين اونايي كه فحش به ناموس مردم ميدنو بگيرين.اين بدبخت چي گفته مگه؟ واقعا كه
xfvx
عموجون اول برو یاد بگیر سبک های موسیقی رو بعد بیا مقاله بنویس، تتلو سبکش R&B هست که جدا از رپ هست بعدشم تتلو اشعارش رکیک نیست، واستون متاسفم
تتلو
فقط تتلو
به نظر من باید به رپر های مانند یاس مجوزداده بشه!!!
اوووووووو!!!!!!!!!اگه ی کلمه از عمو تتل ما بدبگید دیگه روانی میشم ها.پس مواظب باشید
شما میدونین موزیک چیه؟
شما حق ندارید به اونها بی احترامی کنید زیرا این اهنگ ها مجانی اند اگر دوست ندارید مگه ناچارید گوش ندهید.
شایعه است ا-م-ت-ل داره اهنگ میده بیرون
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچرت و پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپرت
چرت و پرت
نگین توروخدا دلتون میاد.
بهشم چه که کی چی میخونه ادم باید (دلش پاک)باشه.
اول همه سلام
من که این متنو نخوندم ولی اگه میخوان دستگیرکنن باس شاهین نجفی روبگیر رن ن این بیچاره ها رو که بد نمیخونن مرسی از سایتتون
بی دلیل دستگیر شده اکثر خواننده ها اینجور هستن.
bi khial baw
به شماها نیومده
کی گفته ؟
ایران که واسه این بیچاره ها کاری نمیکنه
سلام
من یکی از طرفدارهای تتلو هستم واین کار شما رو اصلا خوشم نیومد یعنی چی که جلوی خواننده به این خوبی رو گرفتین.درضمن من عاشق چشم وابروش نیستم وازاین جورچیزا بدم میاد
خو ببخشید ها ولی اگه توی کشور خودش ازاد بود میتونست کنسرت بذاره که نمیرفت اون ور کنسرت بذاره همه چی تقصیره شماس چون نصف بیشتریا به خاطر ازادی دارن ایرانو ترک میکنن
خو ببخشید ها
رپ یه سبکه عالیه من شخصن عاشقشم بعزیا هستن که ارزش رپو پاین میارن ولی به خاطر اونا رپو زیر سوال نبرین
تتلو خره کیه عشق است فقط یاس
شما چه ميدونيد امير تتلو چه شخصيت بزرگيه
دوست عزیز. امیدواریم خدا همه ی ما ها رو اصلاح کنه.
واسه چی تتلو آخه مگه
حیف شد صداش عالییییییییی بود..
فک کن ! تتلو تو زندان ! شب ! طفلکی ..
کی از پشت لباستو می بنده تو زندان ؟ :))
!!!!!!
تتلو یدونست هیچ کجا شعبه نداره
فقط تتلیتی
؟؟؟؟/
حیف
حیف این خواننده ک انقدر واسه ایران اهنگ خوند و بخاطر ایران نرفن خارج
دوست دارم تتلوجونم
به جای این که فکر خواننده دسته سه باشید فکر کنید چطور شجریان میشه بیاد ایران
ولی درد جامعرو میگه واقعیتو میگه
ولی درد جامعرو میگه واقعیتو میگه
سلام ولی با احترام به همه ی نظرات شما ولی اینو بگم تتلو عالیه ولی ما نمیدونیم اخه چرا دستگیرش کردن
اون شخصی که این خبر رو نوشتی اینو بدون که بد تر از تتلو هستن که باید دستگیر بشن
اینم از دولت تدبیر و امید.. خواننده ی محبوب جوان هارو دستگیر میکنن اون وقت نمیرن یه گشت تو این خیابان ها بذارن این خفگیر ها رو بگیرن
خداهممونو به راه راست هدایت کنه
متاسفم واسه این برخوردا.......
مبتذل!؟
ی روزی میرسه ک تعداد خواننده ها از تعداد شنونده هاشون بیشتر میشه ...
ببین کی گفتم
من که عاشقشم خدا حفظش کنه امیدوارم آزاد بشه وتو کارش 100 برابر نیست به قبل موفق باشه
بعد هر نماز م واسش دعا میکنم و به حرف های هیچ احمقی
هم توجه نکنه.
به نظر من مردمان ایرانی قدر نشناس هستند چون خیلی از خواننده های ما به خارج رفتن وپیشرفت کردند ولی اقای امیرتتلو به خاطر ما وکشورعزیزش ماند وایران را مپل تهی ترک نکرد وهمه درارن ازاین جا میروند
باید آزادش کنن
من دبیر کلاسی هستم که نصف بچه های اون با دستگیری این فرد ناراحت سر کلاس حاضر شدن

جامعه رو درست کنید تا بدونن چی رو باید بگیرن، نه خلافکار ها رو
میگن اعدامش کردن اگه اعدامش کنن من خودمو میکشم
تتلوباید ازاد بشه
ما انسان ها یک مسئله کوچیک رو خیلی بزرگ میکنیم
من واقعا متاستفم
من در شعر هایی که گوش می دهم هیچ الفاظ رکیکی وزشتی نمی بینم
اونایی که طرفدار امیر تتلو هستند من نوکرشونم ولی اونایی که ازش بدشون میاد منم حالم ازشون به هم می خوره اونایی که از تتلو بد گفتید ضایع شدید که اونایی که با نظر شما مخالف بودند تعدادشون خیلی بیش تره
ارزوی موفقیت برای تمامشان...
ما چی کار به این موضوعات داریم..فقط با اهنگاشون لذت میبریم..
ادم باهوش تتلو رپر نیست بلکه پاپره بعدشم تو یه دونه مثال بیار که در اون امیر از الفاظ رکیک استفاده کرده است
:''''(((((((
یعنی الان که گرفتیدش همه ی مشکلات مملکت حل شد
آقا هرکس این خبرو نوشته انگار از این آدمایی هستش که با توهماتش دروغ مینویسه؛تتلو أصلأ رپ نمیخونه؛سبکش آر أند بی هستش؛ضمنأ نه مبتذله؛نه هتاکی و فوش تو آهنگاشه؛انصاف داشته باشین؛دروغ به خورد مردم ندین
بد بخت
مگه چي كار كرده؟
برا امثال ما شعر خوند...
بنظرم هرسبک موسیقی برای خودش یه احترامی داره,
به نظر من اون خواننده هایی که از الفاظ بد استفاده میکنن یه مشکل اساسی دارن
دارن خراب میکنن
چه بی حال
اصولا رپ برا جامعه ای هست که پر شده از فساد و حق خوری,ظلم و خیلی چیزای دیگه,
یادش بخیر یادمه یه روز می گفتم این آت و آشغالا چیه که گوش می کنید ... ولی قول شرف میدم الان کسایی که اینجا نظر میدن حتی یک قطعه رپ هم نشنیدن حد اقل این آهنگ رو گوش کنید نظرتون عوض میشه :
آهنگ جیب از قاف
اینا اصن شعور ندارن این تتلیتی ها
تتلو لا اقد بین ربر ها بهترینه و فوش هم نمده
سلام امید وارم همه خوب باشن
فحاشی خوب نیشت ولی مشکل ما ایرانیا اینکه فرهنگ و زندگیه واقعی رو با هم قاطی میکنیم.
قربان اینو بگم که خیلی از رپر ها هم فحاشی نمیکنن
جون هرکی دوس دارید دست ازسرکچل ما رپرهابردارید
تا چند سال دیگه رپر ها هم مجوز میگیرند
ما ایرانیا عادت داریم از چیزی که نمیدونیم ایراد بگیریم .
به نظر من ایران باید کمی به فکر جوانا و نو جوانان باشه
سبک رپ بسیار هم عالی است وچون درمورد هر موضوعی اهنگی ساخته شده سبکی کاملا اجتماعی وخوانندگان ان(رپر) ها حتی از افراد سیاسی هم طرفداران بیشری دارند
مشکل اینه ک هنوز خیلیا سبک رپ رو درک نکردن...
مثل اینکه مشکل همه فقط تتلو بوده.
خیلی بی چشم روییید
ب نظر من خود دولت بهتر میدونه ب ماچه..
ب نظر من خود دولت بهتر میدونه ب ماچه..
ب نظر من خود دولت بهتر میدونه ب ماچه..
ب نظر من خود دولت بهتر میدونه ب ماچه..
الان همه درد جامعه ما همین خواننده اس؟ الان درد این جامعه موسیقی رپه؟ ... اگه دولت به خوانندگان رپ اجازه بده ازادانه بخونن و در یک چارچوب از پیش تعیین شده هیچ وقت اتفاقی نمی افته که بر وفق مراد مسعولین نباشه.
الان همه درد جامعه ما همین خواننده اس؟
سلام.
رپ یعنی همین
هیپ هاپ و رپ قرار نیست مورد تایید کساییه باشه که واقعا هیچ اطلاعی ازش ندارن
خواهشا لطفا و ناموسا اوناییکه چیزی از رپ نمیدوونن نظر ندن
کم حرف بی ارزش بگین
با سلام و وقت بخیر. تقریبا من بیشتر اهنگ های امیرتتلو رو حفظم
فقط یاس رو عشقه
نه رپرا به شما که این سبکو دوست ندارین کار دارن نه شما به رپرا کاری داشته باشین
موسیقی یه هنره
هنرم حد و مرز نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل