بازدید 6598

گزارش جلیلی به مجمع تشخیص مصلحت

در ابتدای این جلسه، جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران با کشورهای گروه 1+5 گزارش مبسوطی از روند مذاکرات اخیر در مسکو و نتایج آن به اطلاع اعضا رساند.
کد خبر: ۲۵۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱ 23 June 2012
جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی گزارش مبسوطی از روند مذاکرات اخیر در مسکو و نتایج آن به اطلاع اعضای مجمع تشخیص رساند که رئیس و اعضای مجمع حمایت خود را از مواضع تیم مذاکره‌کننده ایرانی اعلام داشتند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی و تدوین سیاست‌های کلی اجتماعی نظام که از جلسات قبل آغاز شده است، پیگیری شد و یک بند دیگر از این سیاست‌ها به تصویب رسید.

در ابتدای این جلسه، جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران با کشورهای گروه 1+5 گزارش مبسوطی از روند مذاکرات اخیر در مسکو و نتایج آن به اطلاع اعضا رساند.

رئیس و اعضای مجمع نیز بر ضرورت پایبندی جمهوری اسلامی ایران به حق استفاده مسالمت‌آمیز از انرژی هسته‌ای تأکید و حمایت خود را از مواضع تیم مذاکره‌کننده ایرانی اعلام داشتند.

در ادامه این جلسه که علاوه بر اکثریت اعضا، وزیر ورزش و جوانان، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سرپرست کمیته امداد امام(ره)، رئیس سازمان زندان‌ها و مسئولانی از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، وزارت کشور و سازمان بهزیستی نیز حضور داشتند، سیاست‌های پیشنهادی به بحث گذاشته شد و پس از استدلال و پیشنهادهای اعضا و حاضرین، در بخش هویت‌بخشی به سیمای شهرها و روستاها متناسب با فرهنگ و هویت اسلامی و ایرانی و سالم‌سازی محیط اجتماعی کشور مورد زیر به تصویب رسید.

 هویت‌بخشی به فضای زندگی و سیمای شهرها و روستاها با تأکید بر مسجد و محله‌محوری و با نهادینه‌سازی معماری اسلامی ایرانی روزآمد و رعایت موازین دینی، اخلاقی و زیست محیطی، مناسب با آسایش شهروندان از جمله جانبازان و معلولان در ساخت و سازهای شهری و روستایی.

ادامه این مبحث در جلسات آتی پیگیری خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر