بازدید 7663

کوثری: مذاکرات مسکو به نتیجه نخواهد رسید

همانطور که قبلا گفتم و امروز دوباره تاکید می کنم با توجه به فضاسازی های نظام سلطه به خصوص کشورهای آمریکا، انگلیس و حتی فرانسه باید بگویم که قطعا و یقینا این مذاکرات به نتیجه ای نخواهد رسید.
کد خبر: ۲۴۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶ 09 June 2012
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس هشتم در آستانه مذاکرات مسکو با توجه به برخی تهدیدها و اظهارات کشورهای غربی بر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: قطعا و یقینا این مذاکرات به نتایجی نخواهد رسید چرا که آنها می خواهند با زور و فشار با جمهوری اسلامی ایران حرف بزنند و ما نیز زیر بار فشار آنها نخواهیم رفت.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس هشتم در خصوص مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با جمهوری اسلامی ایران در مسکو و سنگ اندازی برخی کشورهای غربی برای عدم نتیجه گیری از این مذاکرات گفت: همانطور که قبلا گفتم و امروز دوباره تاکید می کنم با توجه به فضاسازی های نظام سلطه به خصوص کشورهای آمریکا، انگلیس و حتی فرانسه باید بگویم که قطعا و یقینا این مذاکرات به نتیجه ای نخواهد رسید.

وی در ادامه افزود: کشورهای غربی می خواهند از طریق زور و فشار بر جمهوری اسلامی ایران به نتیجه برسند و ما نیز کشوری نیستیم که بخواهیم زیر بار زور برویم.
 
کوثری خاطر نشان کرد: به همین خاطر این مذاکرات فرمالیته بوده و نتیجه ای نخواهد داشت.
 
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس هشتم همچنین در خصوص اظهارات اخیر سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان تهدیدی برای کشورهای منطقه است گفت: این ها وابسته به آمریکا هستند و حرف آمریکایی ها را تکرار می کنند.
 
وی تصریح کرد: پروژه ایران هراسی کار مشترک آمریکا و صهیونیست ها بوده و اظهارات وزیر خارجه عربستان نشان می دهد که آنها از خودشان و مردم کشورشان می ترسند چرا که ایران در طول این سی و چند سال حتی به کوچکترین و ضعیف ترین همسایه خود تعرضی نداشته است.
 
کوثری در پایان افزود: دکترین نظامی ایران نه تنها تعرض به هیچ کشوری نیست بلکه یکی از اهداف مهم کشورمان برادری با سایر کشورهای همسایه و منطقه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر