بازدید 23513
۷

ارتباط شی نورانی با پرتاب موشک بالستیک

کد خبر: ۲۴۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۵ 08 June 2012
رئیس مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران: رویت اشیای نورانی در آسمان برخی شهرهای کشورمان پدیده نجومی نبوده و احتمالا مربوط به پرتاب موشک بالستیکی بوده است .

دکتر احمدی گیوی در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: هنگام پرتاب موشک بالستیک اجسامی از آن در ارتفاعات بالا جدا و به علت دمای خیلی زیاد به صورت نورانی در روی زمین قابل رویت می شود  .

وی گفت: رویت این اجسام نورانی همزمان با پرتاب موشک بالستیک روسیه بوده است.

 یک شی نورانی پنج شنبه شب  در آسمان برخی کشورهای منطقه آسیای مرکزی و خاورمیانه مشاهده شد.

ارمنستان ، ترکیه ، جمهوری آذربایجان ، عراق ،‌اردن ،لبنان ، سوریه و سرزمینهای اشغالی فلسطین در زمره مناطقی بودند که این شی نورانی در آنها رویت شده است.

 وجود این جسم نورانی در آسمان منطقه در حالی گزارش شده است که پنج شنبه شب روسیه اعلام کرد: یک آزمایش موفقیت آمیز روی موشک های بالستیک درون قاره ای داشته است.

 این شی نورانی علاوه بر آسمان کشورهای ارمنستان ، ترکیه ، جمهوری آذربایجان، عراق  ، اردن ،لبنان ، سوریه و سرزمینهای اشغالی فلسطین در برخی از شهرهای کشورمان هم مشاهده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۷
از این حرف ها به رد بود . خیلی خیلی عجیب بود . شاید یه چیزی ساخت دست بشری بوده باشه اما عظمتش خیلی بیشتر از اینها بود . بنده در سد زاینده رود ساعت 10 شب این جسم رو دیدم . بسیار نزدیک سطح زمین . یک دود سفید رنگ غلیظ هم ازش بجای موند .
موشک به سمت قزاقستان پرتاب شده به ترکیه و سوریه چه؟
با سلام

لطفاً از دانشمندان صلاحیتدار سوال شود مگر یک موشک بالستیک چقدر حجم دارد و یا روسیه چند موشک آزمایش کرده که در آسمان تمام کشورهای نامبرده دیده شده است. از طرفی مگر نقطه پرتاب روسیه نبوده؟ پس قطعات جداشونده میبایست همگی در یک فاصله معین از مبدا پرتاب از موشک بازشوند نه در فواصل مختلف!!!!
این جسم نورانی رو من دیدم-دود سفیدی که در آسمان مشاهده شد ناشی از سوختن-سوخت جامد بود و معلوم بود که ربطی به چیزهای دیگه نداره
البته در شهر ری شب 5 شنبه تقریباً ساعت 22 نیز این شی نورانی به مدت چند ثانیه رویت شد که تمام کسانیکه در پارک بودند مشاهده کردند البته فکر کردند هواپیمائی در حال سقوط بوده که یک مرتبه ناپدید شد و چیزی شبیه دود که مقابل نور دیده میشود در آسمان رویت گردید
با سلام
شي فوق در حدود ساعت 22 روز پنجشنبه در روستاي گروك - بخش كوهساران -شهرستان راور -استان كرمان بطور كامل رويت گرديد.
مثل اینکه این موشکه بالستیک برادران روس توی خلیج فارس سقوط کرد آخه توی بوشهر علاوه بر شی نورانی یک قارچ بزرگ هم دیده شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار