بازدید 3673
۳

اولويت كشور، مسائل اقتصادي است

توجه به زندگی مردم و جلوگیری از افزایش فشار اقتصادی بر آنان، یکی از موضوعات مهمی است که مجلس نهم به‌ عنوان یک اولویت مهم مورد پیگیری نمایندگان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۴۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۶ 08 June 2012
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی در هر مرتبه و عنوانی، اظهار کرد: اولا مجلس نهم می‌بایست در مراودات خود با اهالی سیاست، ‌‌نهایت دقت را داشته باشد تا کشور اسیر حاشیه‌ها نشود.

به گزارش «تابناک»، از سوی دیگر، نمایندگان مردم موظفند بنا بر میثاقی که با مردم دارند، از آلوده شدن به دامان تجمل‌پرستی و دنیاورزی خودداری کنند و اجازه ندهند که اعتماد مردم به آن‌ها سلب شود.

بنا بر این گزارش، محمد رزم در ادامه گفت‌: روحیه مجلس نهم باید بر پایه خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی استوار شود و این رفتار و منش به دور از نگاه‌های مقطعی باشد، چرا که هر گاه نگاه مقطعی و شعاری به کلام این عزیزان داشته‌ایم، راه را گم کرده‌ایم و به سوی دیگری کشانده شده‌ایم؛ بنابراین، باید توجهات را به سوی اصل موضوعات و با تأکید بر اجرایی شدن رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب معطوف کرد.

وی گفت: توجه به زندگی مردم و جلوگیری از افزایش فشار اقتصادی بر آنان، یکی از موضوعات مهمی است که مجلس نهم به‌ عنوان یک اولویت مهم مورد پیگیری نمایندگان قرار خواهد گرفت و بنابراین، در عمده نشست‌‌های گروهی که با دیگر برگزیدگان ملت از استان کرمانشاه و دیگر نقاط کشور داشته‌ایم، عمده نمایندگان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که می‌بایست فکری به حال مسائل اقتصادی جامعه و مدیریت بر تورم افسارگسیخته کرد و به گونه‌ای مدبرانه با ریشه‌های اصلی این نابسامانی مقابله کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
اقای رزم ان 450 میلیون تومان که اقای احمدی نژاد میگفتند برای هر نماینده منظور شده است جیست؟
شعار دادن تا عمل کردن کلی فاصله است.چیز زیادی که میشنویم حرف است.زندگی برای مردم شده استرس مریضی نگرانی فقر بی اعتمادی وبی ایمانی
همش حرف همش شعار !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل